O prietena noua...

242 11 0
                                    

Merg spre ea insa o motata din grupul rozelor vine si zice.
"Vai ce avem noi aici o alta ciudata care probabil se v-a inscrie la scoala la noi" eu una fierbeam de nervi ias fii spus vreo doua tutei aleia insa fata care era imbracata in rochia stil rock mi-a luat-o innainte.

"Ce ar fii sa-ti misti fundul ala de aici pana nu iti consumi toti neuroni care oricum stiu ca nu ai prea multi." am ramas socata pana nici eu nu ii puteam spune mai bine chiar daca am o gura destul de mare si am vorbele la mine mereu dar asta a fost demential.

Rozaleta ca asa am numit-o eu pe fufa din fata mea era plina de nerzi se putea vedea cat de rosie era la fata sub cimentul pe care majoritatea fetelor il numesc fond te ten.
"Totusi ce mai stai aici?"zice fata din dreptul meu. Rozaleta si-a luat grupul de parpandule si sau urcat intr-o masina neagra sport la volanul masini statea un baiat dupa parerea mea bad boy-ul scolii cu parul castaniu ,ochii de un negru patrunzator si o piele maslinie care se potriveste perfect cu cercelul din buza, nu pot sa zic ca nu imi place cum arata insa dintrodata de la placut sa dus la greata cund am vazut ca Rozaleta a inceput sa il sarute.

El isi muta privirea spre mine si un zambet in coltul gurii ii apare pe fata ,eu una mam intors cu spatele la el si am plecat in directia in care a luat fata care ma aparat in fata fufei aleia.

"Hei...mersi ca mai aparat in fata aleia"zic eu.

"Nu-i nimic defapt mia facut mare placere"spuse ea cu zambetul pe buze."Oricum eu ma numesc Sara ...tu?"

"Aaam.... eu ma numesc Isoebell"spun eu."Vrei sa mergem impreuna la scoala?"

"Normal"zise ea."Haide ca vine autobuzul!"

Depresie Sau Iubire !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum