De ce el?

156 8 0
                                    

Auch, zic eu. Stii nu e frumos sa te comporti asa cu noi venitele, ca s-ar putea sa le dai o impresie proasta, ii soptesc eu la ureche suav, astept sa slabeasca stransoarea mainilor lui cu care ma tine blocat intre perete si corpul lui masiv si ii dau una fix in locul sensibil.

Ahhhh....geme el si imi da drumul si se tine cu mana de bijuteri. 

Iaaauuu... sa nu ma mai atingi cu mainile alea vreodata zic eu cat pe ce sa pocnesc de ras si totusi scarbita gandindu-ma oare pe unde au umblat acele maini.

Paaaa...zic eu si o iau la sanatoasa, se pare ca nu am ce face ma plimb pe coridoarele scolii si din cand in cand mai vad un profesor, elevi sunt peste tot sunt mai rau ca furnicele. Ma intreb oare pe unde e Sara nu am vazut-o de cand        m-am dat jos din autobus si mi-a zis sa o astept ca se duce sa vorbeasca cu cineva si vine innapoi ,dar eu ca o capra ce sunt trebuia sa imi iau lumea in cap si sa plec ca na imi urmaresc instinctul, uite asa impactul neascultarii mele m-am intalnit cu maini murdare ca asa m-am hotarat sa il numesc si cred ca m-am facut cu o dita mai urma pe spate de la impactul cu peretele ala. Sa vezi ce o sa ii fac nenorocitului daca mi-am rupt maieul preferat. Blocata in gandurile mele din greseala m-am bagat intr-un baiat nu am vazut cine el insa clar are o voce lina si plina de pasiune deoarece innainte de a ma izbii de el canta asa de frumos ..iar eu ca o proasta m-am bagat in el bravo Isobell premiul nobel pentru tine ...vaii mersi offf mai taci constiinta. 

Scuze, incerc sa zic inca absorbita de vocea lui ca de inger si pe langa asta un corp de nici nu il pot descrie dar intr-un cuvant e wow poarta un tricou negru putin mulat care ii pune in evidenta muschii o pereche de jeans negrii si in picioare are o pereche de adidasi albi imaculati, zici ca abia ia cumparat si o camasa rosie in carouri in jurul taliei si ghiciti ce are cercel in ureche toti baieti din scoala asta au piercing 's ? Dar ce sa faci imi plac,plus ca am si eu unul in limba insa mereu il scot innainte de a merge la scoala . Ma mir cum ma lasat mama sa m-i fac ! Asta e bine ,ca ma lasat .

Ai grija pe unde mergi impiedicat-o ! zice el furios si se intoarce inspre mine insa dupa ce ma vede un zambet pervers ii apare pe buze..Umm nu e nimic uite daca vrei poti sta cu mine si cu gasca mea daca vrei ? ma intreaba el cu un zambet larga si acei ochi caprui care ma studiaza.

Ummmm...nu stiu ce sa zic sunt noua in scoala si m-am cam ratacit eram cu o fata Sara insa am cam pierdut-o din privire si m-am gandit sa gasesc clasa in care am prima ora , dar se pare ca nu prea a mers, spun eu si cu privirea in pamant.

Lasa iti voi arata eu tot ceea ce vrei sa vezi, acum poti sta cu noi vino oricum mai sunt 10 minute pana se suna de prima ora haide ,si ma ia de mana conducandu-ma spre un grup de baieti si fete. O nu,nu,nu in grupul ala sunt rozatele alea si baiatul ala care mi-a lasat o urma frumoasa pe spate.

Baiatul asta ma trage de mana spre acel grup, ajungand insfarsit la el tot grupul si-au indreptat privirea spre noi iar rozatele au avut o privire de milioane ...ce am ceva pe fata ? ma intreb eu in sinea mea insa observ ca ele se uita la mana mea care inca e impreunata cu acestui tip care are vocea ca de inger .

Justin ce faci cu fufa asta langa tine poate te vede cineva !? spune ea cu dezgust in voce.

Ea va fii parte din grupil nostru, spune el cu duritate si imi da drumul la mana .

Iubire nu cred ca e bine sa avem o tocilara in grup, nu e asa fetelor ? intreaba ea celelalte rozate . Imediat raspunsul lor era unul pozitiv ca nu ar fii bine sa ma aiba in grup .

Eu cred ca e o idee excelenta sa o avem pe Isobel in grup, zice maini murdare, nu ma mira la cum te uiti la mine parca ai in cap un plan cum sa ma faci sa regret ca ti-am ranit putin mai mult bijuteriile.

Hai sa votam zice Justin haide ! Selena tu ce vrei ? Ea evident zice nu ! Sorell tu ? Dinnou nu ! Chloe ? Stai sa ghicesc, zice el nu si de la tine ! Exact! zice Chloe cu zambetul pe buze. Adam?deci asa il cheama pe maine murdare , Normal ca o vreau ! adica o vreau in grup ! ce tampit opsedat sexual! ma gandesc eu . Eu zic da, spune Justin si se uita la mine apoi ma ia de talie incet . Deci am hotarat Isobell intra in grup ! spune el cu un zambet pe buze.

Cee??? nu, e trei contra doi deci noi am castigat asa ca draga tocilara i-ati catrafusele si pleaca. spune ea pe un ton superior. 

Dupa ce a zis asta clopotelul a sunat! Paaa.. zic eu si alerg unde vad cu ochii numai sa nu mai stau in acel grup de populari,tampiti sexuali dar frumosi si curve asa ca am fugit mancand pamantul...



Cum vii se pare acest capitol e cel mai lung de pana acum ! Stiu ca are multe greseli ! Va pup spor la citit gargauni !! <3 <3 

Depresie Sau Iubire !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum