Ati avut vreodata sentimentul in care simtiti ca apartineti unui loc iar totul e bine iar acel loc extrage toate gandurile negative si le da afara cu un sut in fund, acest sentimen il am atunci cand cant iar in momentul asta nu imi este frica daca cineva ma vede sau daca gresesc vreo nota sunt doar eu si muzica mea.
Cantand am simtit o mana calda pe talia mea si o voce care ma linisteste si mai tare, cantand alaturi de mine totul era atat de bine era ca si cand vocile noastre erau facute una pentru alta eu inca aveam ochii inchis insa acea voce m-i se pare cunoscuta ....stai putin e Justin?!
Justin?, spun intr-o soapta la sfarsitul melodiei.
Ti-am lipsit printesa? spune el abia respirand insa totusi vocea lui era la fel de senzuala de te face sa sari pe el si sa ii atingi buzele alea mari si rosii...gata Isobell.
Nu, doar ca nu credeam ca o sa te mai vad pe ziua de azi, spun intorcandu-ma spre el, e atat de frumos probabil toate fetele mor dupa el mai ales rozaleta aia ...mrrrr fiica de catea impertinenta.
Cum sa imi las eu cea mai frumoasa comoara singura intr-o ditamai scoala? spune el cu mainile ridicate in sus invartinduse de parca as fii murit daca as fii lasat singura..
Pot sa am grija de...nu mai zic nimic deoarece sunt intrerupta de Sara.
Isobell ce faci cu el? spune ea cu vocea tremurand..
Nu e ceea ce crezi... spun dinnou dar sunt intrerupta DINNOU dar de catre Justin..
Ce e draga geloasa? intelege doar te-am futut si atat, dute intr-o baie si taiete cum ai facut pana acum..spune dispretuitor. Eu fug pana la Sara sa o iau in brate fiindca deja a inceput sa planga,Justin incepe sa aiba un ranjet malefic pe buze de parca e mandru de ceea ce a facut, el nu e Justin cu care am cantat acum 10 minute in urma si cu care m-am simtit atat de eu, ciudat insa in prezenta lui si in mainile lui ma simt atat de mine si atat de eu..nu el e un gunoi, e o fiinta care risipeste aerul pe care noi oameni cu suflet il meritam.
Pleaca! spun eu cu ochii atintiti pe el.
Nu tu vii cu mine esti parte din grupul meu, esti a mea! spune cu degetul indreptat spre mine apoi spre el aratandu-si dominatia.
Justin ea nu e o curva care sa te slujeasca asa ca las-o in pace, pana....
Pana ce fratioare? spune el batjocoritor, eu inca nu l-am vazut pe cel care mi-a luat apararea insa dupa o secunda m-am uitat la el, e Alex, multumesc Doamne !
Las-o acum! nu vrei sa ma enervez spune Alex apoi vine spre mine si Sara si ii multumesc din priviri ca ne-a ajutat defapt m-a ajutat. Ma ridic in picioare sigura pe mine si i-am spus lui Alex , Poti te rog sa o iei pe Sara de aici deoarece am ceva de vorbit cu Justin.
El se uita in ochii mei si spune , Bine insa striga-mi numele daca ai nevoie de ajutor, eu spun Cu siguranta, si ii pun mana pe umar in semn de multumire ca e atat de atent si grijului cu mine.
Din Perspectiva lui Justin
Oare ce ar vrea sa imi spuna? Clar o sa imi zica ca vrea sa faca parte din grupul meu si sa fie a mea , Doamne ce buna e, iar sta chiar bine in patul meu goala , doar cu un cearsaf de matase peste pielea ei fina si putin bronzata. Ma mir cum de nu are prieten deja aproape toti baieti din scoala o place mai ales nemernicul de frate-miu Alex, e frumoasa cu ochi de un verde spre albastru atat de sinceri cu gene lungi dese, maini mici, buze mici si atat de mirifice de abia astept sa ii gust acele buze sa ii simt pielea si mai ales sa o bag la mine in pat, sa fie sub mine dezbracata si sa imi geama numele iar dupa sa o las, asa fac cu toate nimeni nu ma poate schimba dar nu ma las batut pana nu o am pe Isobell in pat observ ca Adam a pus ochii pe ea si nu imi place.Vine se uita la mine si imi spune.
Cum e ? Sa continui cartea ? Sunt incepatoare . Pe curand gargauni va las cu cititul ...
CITEȘTI
Depresie Sau Iubire !
RomansaIn aceasta carte este vorba despre o fata pe nume Isobell care se mutase de curand in Anglia ceea ce ea nu stie e ca pe langa o viata noua si prietenii false plus o iubire rebela pe care o va descarca la maxim este si DEPRESIA o boala care iti intun...