9.Fejezet

13 0 0
                                    

Majd a finom reggeli után felmentem a szobámba, Alfonz persze követett ..

*felöltöztem..
Egy fekete, tapadós cső szárú gatyát vettem fel , egy szürke és bordó csíkos trikóval.

Miközben öltöztem Alfonz az ágyamból nézett, majd halkan megszólalt..

- hát szivem.. Felesleges volt felöltöznöd..
* csábosan mosolygott, majd kacsintott.

Aztán el indult lassan felém..
Megölelt, derekamnál fogva erőssen magához húzott, én nyakába kapaszkodtam és megcsókolt.
Gyengéden megharapta a számát és a fülembe súgta "kívánlak"..
Elmosodtam aztán újra csókolta..
Csókunk egyre szenvedélyesebb lett.
Alfonz az ágyon ült, én pedig vele szemben az ölében.
Anyira vadúl csókolt, hogy teljesen begerjedtem tőle.
Egyik kezével a derekamat fogta közben simogatott, másik kezével coffomat húzta.
Levettem róla a pólót, hátra fektettem közben alig kaptam levegőt vad csókjától.
Ki gomboltam a nadrágját és ő is az enyémet.
Elkezdett a mellemmel játszani, en pedig benyultam a boxer alsójába és simogatni keztem aztán őis benyult a bugyimat és körkörösen izgatta a csiklómat.
Nagyon élveztem, és ahogy láttam neki is nagyon tetszett amit csináltam férfiasságával.
Majd belem hatolt két ujjal és ki be tologatta. Már ezt is annyira élveztem, apró nyögéseimből észre is vette.
Aztán lassan behellyezte férfiasságát és enyhe ,ritmusus lökéseket csinált, aztán egyre csak gyorsított.

Majd elkezdtem hangosabban mondani , hogy mindjárt..
- énis.. válaszolta két nyögés közt.

Aztán mindketten egyszerre mentünk el.

Alfonz mellém feküdt, nézett egy darabig majd azt mondta.
- Szeretlek Aisa.! Jobban mint azt gondolnád. Soha nem akarlak elveszíteni. !
Amikor ezt mondta, melegség árasztotta el szívemet, éreztem hogy végre ennyi idő után valakinek tényleg fontos vagyok.
Valaki tiszta szívéből szeret, amit eddig nem volt szerencsém megtapasztalni ugyanis nevelő intézetben nevelkedtem és kiskorom óta nem tapasztaltam még ilyen szeretetet. De most érzem. Tudom, hogy valakinek fontos vagyok és tiszta szívből szeret.!
- én is téged Alfonz Righter.! Tiszta szívemből, őszintén. !
Örökké. !
Megölelt majd nyomott egy puszit a homlokomra.

 Aisa életeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz