2. časť
Z pohľadu Justina :
Zaspala..... Čo s ňou mám teraz robiť?? ........ Pomaly som odbočil na príjazdovú cestu a vyhodil som dofajčenú cigaretu von oknom.........
Zastal som pred domom a vystúpil som......Otvoril som dvere na druhej strane a pomaly som ju z tade vybral........Chytil som ju do rúk...................Bola ľahká ako pierko.........Jej ruky sa mi ovinuli okolo krku..............Ležala mi na rukách a pomaly som išiel otvoriť dvere...... Držal som ju na jednej ruke a s druhou som sa usiloval čo najrýchlejšie otvoriť dvere............Prešli sme cez obývačku......Kľúče som zhodil na stolík a vybral som sa s ňou hore do spálne....... Vyšiel som po schodoch a odbočil doľava..........Potom cez chodbu a doprava.........Boli sme v mojej izbe.....
Pomaly som ju položil na posteľ a jej ruky stiahol z môjho krku.........Potom som ju zakryl a odišiel preč.........
Z pohľadu Angeliny :
Pomaly sa mi začali otvárať oči...........Kde to som???...........Ležala som na obrovskej posteli............Na mne bola čierna prikrývka, ktorá bola prešívaná čiernou čipkou........Oproti mne bola skriňa a vedľa nej dvere............Pomaly som sa posadila na posteli a cítila som že ma bolí celé telo!!...........Postavila som sa a pomaly som pretackala k dverám vedľa skrine.......Ticho som ich otvorila a nakukla som dnu...........Bola to kúpeľňa..............Záchod.......Vaňa..........Umývadlo.......Bola to najkrajšia kúpeľňa ktorú som kedy videla.........A pod vaňou bola mláka.............Takže niekto sa tam nedávno kúpal!!............ A to znamená, že tu nie som sama!!!!...............
Otočila som sa a vyšla som z kúpeľne, cez spálňu, až k dverám ktoré viedli von z izby.....Otvorila som ich a vyšla som na dlhú chodbu.....Vedľa izby v ktorej som teraz bola, boli aj iné.......Po chodbe bolo zábradlie a na konci zábradlí boli schody, ktoré viedli dole........Tak som sa vybrala dole........Schody boli veľmi studené a moje bosé nohy boli ako zamrznuté.......Došla som do miestnosti.......Bola to obývačka..........Zmätene som sa obzerala a potom......................som ho zbadala................ sedel na gauči a v ruke mal pohár s nejakým alkoholom...........Obzrel sa a uvidel ma ako tam stojím a pozerám sa..............Bol to ten chalan z baru a ktorý ma zobral do auta a........
-Takže naša divoška sa zobudila!............usmial sa........
-Divoška?! Aká divoška??!.... vygánila som naňho moje rozospaté oči.
-No vieš ty.........a ja .............v noci......... vieš............Nepohodlne sa pomrvil na stoličke a uškŕňal sa.
-Pane bože! My sme mali sex??!!.............do očí mi nabehli slzy........
-Čo??!!....Spomaľ! Spomaľ!!.......na jeho tvári sa zjavil ešte váčší úškrn ako doteraz.
-Počkať! Takže nebolo medzi nami nič???.............ukazovala som z rukami ako idiot....................
-Nie!! Ty si si naozaj myslela, že sme spolu.........Hahaha!!!!.......Cítila som ako sa červenám! V ten moment som sa chcela prepadnúť pod zem!!! Bolo to strašne trápne!..........................
-A mimochodom ja som Justin!........postavil sa a prišiel ku mne...........Napil sa a dodal :
-Justin Bieber.......Včera si sa dosť opila a možno že sa nepamätáš, ale chcel som ťa zobrať domov, ale ty si nechcela ísť............Tak som ťa zobral k sebe........usmial sa....................
-Aha.....prepáč nechcela som.....vieš..........
Nepovedal nič, len sa usmieval................Jeho úsmev bol nádherný.............obzerala som si ho.... jeho perfektné vlasy.......jeho plné ústa..........tie karamelovo hnedé oči ktoré sa leskli................moje ruky sa začali potiť a vrátila som sa do reality........