Razele soarelui intra neinvitate la mine in camera si imi mangaie usor piele putin bronzata. Imi deschid ochii si un zambet isi face aparitia pe fata mea. Imi intind muschii si dupa ma uit la ceas. E abia 9:25. Ma ridic buimaca si ma indrept spre baie pentru vesnica rutina de dimineata. Dau drumul la dus si ma strecor in el. Las picaturile calde sa.mi mangaie pielea rece si sa ma relaxez. Dupa vreo 30 de minute ies si ma infasor doar cu un prosop verde pufos. Ies din baie si imi scot o lenjerie intima alba. Imi iau deasupra o bluzita evazata si ma asez la masuta de machiaj. Ma dau cu putin rimel si tus. Imi pieptam parul si cobor pentru o cafea.
Stiam ca parintii mei sunt plecati cu afacerea iar Nick, cred ca doarme sau e plecat. De aceea imi permit sa cobor asa.Ajung in bucatarie si imi fac o cafea cu lapte. Mirosul acesteia ma invaluie intr.un dans de senzatii ametitoare. Ador mirosul cafelei de dimineata. Ma invioreaza.
Ma sprijim de blatul mesei si imi beau linistita cafeaua. Care apropo, e super gustoasa.
Era sa o scap si sa o sparg in momentul in care am simtit doua maini puternice in jurul taliei mele. Incerc sa ma rotesc sa vad cine e, dar e bratele lui nu ma lasa.- Ce cauti aici imbracata asa, surioara? Ii aud vocea lui Nick care ma face sa rasuflu usurata pentru ca nu e un hot.
- Am... Crezut ca ai plecat. Spun putin balbaindu.ma. Chiar imi era rusine sa stau asa in fata lui. Din instimc ma acopar cu bluzita si imi strang mainile la piept.
- Vrei sa spui ca daca stiai ca sunt acasa, nu te.ai fii imbracat asa?
- Normal ca nu!
- Dar imi place! Ii simt respiratia calda pe umarul meu si un sarut isi face aparitia pe gatul meu.
- Ce naiba faci?
- Nu e vina mea. Cine te.a pus sa te imbraci ca o catea in calduri? Vrei sa ma exciti?
- Ce dracu tot spui acolo? Ia mainile de pe mine!
- Cum spui tu. Se indeparteaza de mine dar imi da o palma peste fund. Astfel eu am tresarit usor si il aud cum rade batjocoridor.
- Nu stiu ce naiba e cu tine in ultimul timp si de ce Doamne, ma tot atingi. Sunt sora ta, nu tarfa ta!
- Teoretic, nu esti sange din sangele meu. Practic, nu e vina mea ca arati asa de bine.La auzul acestor vorbe simt ca ma inrosise mai ceva ca un rac. De acum cateva luni, de cand am implinit frumoasa varsta de 18, se comporta ciudat cu mine. Pervers...
Doamne, te rog nu.l pune sa faca lucruri prejoase. Stiu ca la inceput imi placea de el, dar a trebuit sa ma acomodez cu ideea ca e fratele meu, deci incerc sa nu ma fac sa sar pe el de fiecare data cand il vad.... Asa de sexy...
"Katherine, revino.ti!!!!"
A da, scuze! Minte perversa!- Sunt sora ta! Asa ca taci dracului din gura si nu ma forta sa te bat! Clar?
- Ah, pisicuta are ghiare! Recunoaste, si tie iti place de mine, pentru ca sa fim seriosi, sunt chiar sexy! Iar tu esti la fel de focoasa!
- Frate, cand ai mers ultima data la control? Presimt ca ai cazut in cap de curand.
- Cum zici tu!Ma intorc sa.mi iau cafeaua si presimt ca se holbeaza la fundul meu, deci imi iau cafeaua, torn ultima picatura pe gag si urc sa ma imbrac.
E duminica, deci azi nu e zi de scoala. Asa ca imi iau din dulap o bustiera neagra si o pereche de pantaloni scurti.
CITEȘTI
Atrasa De Fratele Meu Vitreg
Romance"Nu stiu daca e bine... sau legal sa ma indragostesc de fratele meu, dar... Stii vorba aia? Nu.i poti spune inimii de cine sa se indragosteasca" Kath: o fata orfana, timida, mereu vesele si foarte credula ajunge in posesia familie lui Nick. Nick: un...