capitolul 5

176 11 1
                                    

Am ajuns acasa. Dupa aceasta nenorocita de noapte tot ce.mi doream e sa dorm si sa incerc sa uit ce s.a intamplat. In fine... Ethan a parcat in fata casei mele si cand vreau sa deschid portiera... Surpriza. A blocat.o. Pur si simplu am incremenit... Daca imi face ceva? Practic, imi treceau acum acum in minte cele mai urate filme de groaza si i.a ghici! Eu sunt personajul cel mai "norocos".

- De ce ai facut asta? Deschide.o! Acum!!!

- Calmeaza.te, Kath! Totul e in regula.

- Esti nebun?

- Da.... Dupa tine!

Logic ca am facut ochii mari la auzul acestor cuvinte. Poate si eu am putine sentimente pentru el, dar nu stiu daca sunt pregatita de o relatie... Of, God... Ce.mi faci tu mie?
De fapt, nici nu.l prea cunosc.... Si nici el nu ma cunoaste.... Sau... Nu, e imposibil.
Iti cer prea mult, Doamne? Nu vreu decat o zi linistita.... Offf!!!

-Nick, te rog, te implor, deschide usa si iesi dracu' de aici!

- Vaii, pisicuta blanda si.a scos ghiarele? Ah...ma doare Kath! Spune si isi pune mana pe piept gen ca l.a ranit ceva.

- Ce vrei?

- Sa nu te mai vezi cu Ethan.... Logic!

- De ce? E un tip de treaba!

- Ba nu e! Nu fii fraiera si nu mai sta langa el!

- Mda.... Si o sa te ascult chiar acum.

- Daca tii la tine eu iti propun sa nu te mai vezi cu el!

- Acum ma ameninti?

- DA! Spune si tranteste usa dupa el, vizibil nervos.

Cat de prost este posibil sa fie acest om? Cred ca nu ii merg roate rotitele.... Cum de parintii lui sunt asa de draguti si simpatici iar el e..... Bleah!
Ma trantesc in pat si somnul ma fura pe neasteptate.

**********

Ma trezesc usor buimaca si merg spre baie pentru un dus revigorant. Imi dau hainele jos si intru in cabina. Las picaturi calde sa.mi delecteze pielea si ma dau cu gelul meu preferat cu miros de nuca de cocos si ciocolata. Ador aroma asta. Dupa "scurtul" dus de vreo 45 de minute ma duc sa.mi aleg haine din dulap.
Scot o lenjerie neagra noua, un maieu alb, o pereche de blugi rupti in genunchi si foarte mulati, o jacheta de neagra si in picioare tenisi. Parul mi.l las pe spate. Ma machiez putin si ies. Cobor la bucatarie si spre surprinderea mea, parintii mei erau acasa.

- Neata scumpo! Spun ei la unison.

- Neata.... Draga! Spune Nick cu o pauza intre cele doua cuvinte si cu o privire care daca s.ar putea m.ar ucide cu ea.

- Neata!

Iau loc la masa si sorb usor din cana mea cu(,) cafea. Dupa ce am terminat.o ma ridic, imi iau un mar si plec.

- Eu am putina treaba in oras.

- Bine scumpo! Spune mama.

Nu stau mult pe ganduri si plec. Imi scot telefonul din buzunar si o apelez pe Sophi. Am chef sa ma plimb si asa ma plictisesc in casa toata ziua...

- Alo?
- Hey, vrei sa iesim la un suc, ceva?
- Sigur, unde ne intalnim?
- La " FrehsFruits".
- Bine, vin imediata.
- ok!

Imi pun repede pe mine o pereche de blugi negrii, un maieu alb, larg si o jacheta de piele neagra. Parul il prind intr.o coada si ma machiez putin.

Ajung la cafenea si o vad pe Sophi la o masa. Ma indrept catre ea si iau un loc la masa.

-Nici nu ai idee ce mi s.a intamplat...
- Ce?
- *povestesc intamplarea cu Nick si cum eu nu ar mai trebui sa ma vad cu Ethan*
- Nu stiu ce sa zic... E nebun, asta e sigur!
- Off...

Atrasa De Fratele Meu VitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum