Capitolul 3

189 14 1
                                    

Aud usa cum se tranteste puternic de perete si pe ea intra Nick cu o fata foarte nervoasa.

- De ce dracu intrii asa? M.ai speriat!
- Ar trebui sa te omor pentru ce ai facut!
- Si ce am facut mai exact?
- Nu te preface ca nu stii!
- Nu ma prefac, chiar nu stiu! Si daca nu ai de gand sa.mi spui iesi naibii din camera mea!
- Cine era tipul cu care te vedeai?
- Ethan?
- Da! De ce te vezi cu el?
- Nu e problema ta, obsedatule!
- Cum mi.ai zis?
- O-B-S-E-D-A-T! Invatam sa citim?
- Obsedat? Poate... Dupa tine!
- Frate, te apuca la ore fixe?
- In fine, te rog sa nu te mai vezi cu tipul ala! E periculos.
- Nu.mi spui tu ce sa fac!
- Fii atenta! Isi ridica degetul aratator catre mine. Daca vrei sa mai traiesti si tii la corpul tau, nu te mai vedea cu el! E periculos.
- Da, ok!

Nick iese pe usa si pleaca in dormitorul sau. Ce naiba vroia sa spuna prin " E periculos! ". Pare un tip de treaba. Singurul periculos de aici este el. Sigur nu are toate rotitele la cap. Acum ca stau sa ma gandesc, Ethan pare un tip de treaba si foarte simpatic. Abia astept sa ne vedem maine.

*** A doua zi ***

Ma trezesc buimaca si imi deschid alene ochii. Vad soarele prezent in camera mea si ma duc sa.mi fac rutina de dimineata.
Intru in dus si dau drumul la apa calda. Imi masez fiecare particica a corpului cu un gel cu miros de miere si lapte de cocos. E aroma mea preferata.
Dupa dusul revigorant ma infasor intr.un prosop lung albastru. Ies din baie ca sa.mi iau lenjeria mea neagra si o pereche de pantaloni scurti cu un maieu alb putin lung.
Cobor la bucatarie pentru cafeaua mea de dimineata.
Vad pe masa un biletel asa ca.l iau sa.l citesc.

" Dragii mei, eu si cu tatal vostru am plecat la cumparaturi. Ne vom intoarce repede sa luam micul dejun. Va iubesc!❤ "

Super! Imi fac cafeaua si o sorb linistita uitandu.ma pe geam. E asa de frumos afara... Cand mi.e totul mai drag, vine el cu o pereche de pantaloni de training gri si fara tricou. Parul ii sta ametit si pieptul i se vede asa de bine in razele soarelui.. Revino.ti Kath! E fratele tau!
Din pacate da...

- Neata frumoaso!
- Mda.....
- Ce? Nu ma saluti?
- Prefer sa nu.
- Unde sunt parintii?
- Aaa... Nu sunt acasa. ( Pur si simplu nu vroiam sa.i dau explicatii)
- Perfect! Un ranjet pervers ii apare pe fata.
- De ce?
- Pentru ca daca erau ei nu puteam sa fac asta! Spune si ma apuca de fund.

Tresar si scap cafeaua care, am noroc, se racise, pe maieul meu. Il calc pe picior si ii dau o palma de toata frumusetea.

- Potoleste.te odata, caine in calduri ce esti! Esti un porc si m.am saturat de tine! Iesi dracu din fata mea!

Nu.l mai las sa zic ceva si simt cum siroaie de lacrimi isi fac prezenta pe fata mea. Urc la mine in camera si ma imbrac cu o rochita albastra si o veste din blugi. In picioare am platforme tensii mei preferati albastrii si parul mi l.am lasat pe spate.

Cobor si il vad pe Nick care statea de vorba cu mama

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor si il vad pe Nick care statea de vorba cu mama. Parea sa aiba o discutie serioasa asa ca incerc sa ies fara sa ma auda.
Ies si o sun pe Sophi sa o anunt ca vin la ea. Ma opresc la un moment dat ca sa imi asez rochia si atunci simt doua brate care ma apuca de talie. Ma intorc si.l vad pe.....

Hey dragilor... Are rost sa mai continui? Stiu ca e cam sec dar daca am putine vizuri nu stiu daca sa mai fac.... Oricum ne vedem maine... ❤❤❤❤❤🔜🔪🔚
La media: Nick

Atrasa De Fratele Meu VitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum