Kath coboara usor pe scarile casei. Sunetul tocurilor este tot ce se aude in linistea sublima ce a fost lasata. Arata incantor si de k feminitate remarcanta. O rochie mulata perfect pe corpul sau bine sculptat, fara sutien vazandu.se sfarcurile, cu o pereche de sandale elegante care ii pun in evidenta picioarele lungi si catifelate. Avea un machiaj destul de strident : un tus negru ce denota o perversitate usoara, buze rosii din care abia astepti sa gusti si un machiaj care ii evidentiaza culoarea ochilor de un albastru curat.
Nick nu.si putea lua privirea de la ea. Afara era seara si deja incepuse ploaia. Desi voia sa mearga la club, parca ce avea acasa era mult mai satifacator decat orice animatoare dintr.un club penal.
*Subconstientul lui Nick*
Da.l in p**a mea de club. Ce buna.i sormea. Tot ce imi doresc este sa fiu acum cu ea in dormitor si sa.mi dezlantui toate fanteziile pe care le am cu ea.-Wtf, la ce te holbezi? Mergi sau nu la club? ( tonul ridicat si vizibil iritat al lui Kath il trezise din transa pe Nick care aproape ii daduse balele)
- La club? Nu! Ploua!
- Ai Masina, Einstein!
- N.am motorina.
- Oprim si punem.
- Lasa. N.am bani
- Ai o multime de bani. Daca nu, iti dau eu.
- Da.l incolo de club. Am chemat niste prieteni. Ne distram aici.
- Esti cu capul? Tu crezi ca m.am aranjat atat ca sa stau aici?
- Nu.mi pasa. Stai asa. Ramane cum zis eu si punct.
- Argh! Idiotule!
- Hai pisi... Nu te enerva..acum. Arata.mi ghiarele putin mai tarziu. (Ii face smechereste cu ochiul. Fapt ce pe Kath o irita foarte tare.)
Dupa o ora
Bataile usii deja isi fac prezenta iar prietenii lui Nick acapareaza in cateva minute aproape toata casa. Melodia data la maxim deja isi facuse prezenta.Nick se duce galant catre Kath si ii dadu un pahar cu vin. In speranta ca o poate amtetii putin.
-Kath, vreau sa.mi cer mii de scuze pentru ca nu m.am comportat ca un frate exemplar si ca m.am comportat ca un monstru. Pur si simplu nu am putut accepta ca nu o sa mai fiu eu in centrul atentiei. M.am comportat ca un razgaiat ce sunt...
*Subconstientul lui Kath*
Wtf???!!!!! El chiar a spus asta? Bai, esti nebun? Frate, nici macar nu miroase a alcool. Deci nu e beat. Moama.... Poate chiar ii pare rau. Oh, dragutul de el. Normal ca o sa.i accept scuzele. Totusi. E fratele meu.
- Wow. Nu ma asteptam la asta. Iti accept scuzele. Si te inteleg.
- Mersi! Esti o scumpa. Vrei sa mergem in dormitor? Este mai liniste si mi.ar face placere sa mai schimb o vorba cu tine.
- Desigur!
- Ia loc! ( spuse Nick indicand cu mana spre patul mare cu asternuturi pufoase)
Kath dadu din cap afirmativ in semn de intelegere si se asezase.
- Deci? Cu ce incepem?
- Mai intai bea un pahar de vin. Mai radem si noi putin. ( se vedea pe chipul lui Nick o fata oarecum perversa si totusi serioasa)
- Hm.. Ok
Kath nici nu se gandea ca Nick ar fi putut sa.i puna ceva in bautura pentru a o duce intr.o stare de euforie. Ea il daduse pe gat si deja simtea cum lichidul rosu ii ardea gatul. Deja ochii ii erau tulburi si adrenalina ii curgea prin vene. Simtea cum un vad de caldura ii invadase intregul corp. Nick nu a mai asteptat nimic si trecuse la actiune. Sarise pe ea si o invaluia cu saruturi apasate si demonice. O desbracase cu miscari rapide, neintrerupandu.si saruturile.
In cateva secunde si el era fara haine si isi continuase treaba. O penetrase cu miscari rapide de du.te-vino si nici macar nu mai tinea cont de ea. Mai ales ca era virgina si se lasase cu sange se gemete de durere dar si de placere din partea lui Kath. o muscase brutal de piele lasandu.i semne care se invinetisera imediat, se juca cu sanii ei plini si fundul sau bombat. Profita de ea si mai ales de corpul ei. Parca era nebun si insetat de placerea pe care sora lui i.o oferea. Nici nu se mai gandise in momentul acela la consecinte. Nu vedea nimic in fata ochilor decat pe fata cu trup de zeita. Tipetele fetei erau din ce in ce mai adanci. Si de data asta nu erau de placere. Si de foarte mare durere si frica. Ea nu inghitise chiar toata substanta. Iar asta o facea acum sa se trezeasca usor, usor. Era absorbita de putere, foarte slabita. Nu putea sa se miste prea mult iar lacrimile ii curgeau siroaie pe fata. Se ruga sa se termine totul. Se ruga sa o ajute cineva.. Dar in zadar.Dupa ce isi facuse pofta, Nick se imbraca si o lasase pe Kath fara vlaga pe pat. Nu avea nicio urma de regret. Era satul si asta este tot ce conteaza. A iesit si a incuiat usa.
Kath plangea in pumni si nu putea nici macar sa se intoarca. Niciodata nu mai simtise astfel de durere ingrozitoare. In clipa aceea, sa moara, era cel mai frumos lucru care i se putea intampla. Avea rani adanci, atat pe corp cat si in suflet.
-De ce, Doamne? De ce mi se intampla mie astfel de lucruri rele? Ce am facut? Cu ce am gresit?...
Cu astea fiind spuse, Kath lesinase.
O bubuitura se auzise dintr.o camera paralela si surpriza...Continuarea mai tarziu :)))
CITEȘTI
Atrasa De Fratele Meu Vitreg
Roman d'amour"Nu stiu daca e bine... sau legal sa ma indragostesc de fratele meu, dar... Stii vorba aia? Nu.i poti spune inimii de cine sa se indragosteasca" Kath: o fata orfana, timida, mereu vesele si foarte credula ajunge in posesia familie lui Nick. Nick: un...