Capitolul II

1.8K 76 5
                                    

  Ora 7:30 A.M.

Ma trezesc relativ repede intinzandu-ma si cascand copios. Ma dau jos din pat, picioarele mele calde facand contact cu podeaua rece. Ma incalt cu papuceii mei pufosi apoi ma indrept spre baie. Ma dezbrac de pijamale, dau drumul la apa calda si intru sub dus. Imi rasfat pielea cu gelul meu preferat de dus cu aroma de vanilie. Dupa ce ma spal in intregime, ma infasor cu un prosop apoi merg in camera. 
Din dulap imi scot o camasa alba, o fusta stramta pana la genunchi si un sacou. Inainte de a ma imbraca imi tratez rana de pe piept provocata de la cafea cu putina crema hidratanta. 
Dupa ce ma imbrac, imi aplic pe fata putin fond de ten, corector si rimel. Parul mi-l prind intr-o coada de cal.
Inainte de a pleca imi beau cafeaua care ma ajuta sa ma trezesc mai tare. Ma uit la ceas si vad ca este ora 8. La 8:30 trebuia sa fiu la spital. Imi iau geanta si cheile si ies pe usa. La iesirea din bloc sunt intampinata de  aerul proaspat de vara. Fac cativa pasi pana la masina pe care o descui mai apoi intrand in ea. Imi pun centura, invar cheia in contact si pornesc la drum.

Cel mai tare dimineata ma enerva aglomeratia. Pentru a ma mai calma dau drumul la radio. Pe post se difuza melodia "History" de la One Direction. Dau volumul mai tare si apas acceleratia. 

In cateva minute am ajuns la spital. Imi parchez masina in fata spitalului apoi ma indrept spre el. 

--Buna ziua. Domnul Harold Styles este in biroul dumnealui?
--Buna ziua. Da, va asteapta.

--Va multumesc.

De data asta iau liftul pana la etajul doi. Cand ajung in fata biroului Domnului Styles ciocan la usa. Din camera respectiva se aude un "intra"

Apas pe clanta si patrund in incapere.
--Buna ziua domnule Styles. Am venit pentru post.

--Buna ziua domnisoara Hope. Aici este uniforma dumneavoastra impreuna cu halatul si legitimatia dumneavoastra de intrare in birou. Acum trebuie sa va fac cunostinta cu Medicul sef al sectiei de chirurgie. 

Acesta da un telefon in care doreste sa se prezinte Domnul Dr. Liam Jones.
In 5 minute se aude un ciocanit in usa.

--Intra..--spune domnul Styles.

--Buna ziua Domnule. M-ati chemat.

--Da Jones. Vreau sa iti fac cunostinta cu noua doctorita chirurg, domnisoara Jasmine Hope.

Cand l-am vazut pe acel barbat care a varsat cafeaua pe mine, am ramas uimita. Nu imi venea sa cred ca el imi va fi sef de acum incolo. 

--Imi pare bine domnisoara Hope.--imi spune acesta in timp ce dam mana.
--Si mie de asemenea domnule Jones.

--Acum domnisoara, va puteti lua uniforma impreuna cu halatul si mergeti si va schimbati la vestiare. Domnule jonesc arata-tii unde sunt vestiarele.

Inaintez spre una urmata de Domnul Jones. Acesta ma conduce pana la vestiare.

--Aici va puteti schimba domnisoara.

--Va multumesc domnule.

--Dupa va astept in biroul meu de la etajul doi a 3-a usa pe stanga.

--Bine.

Dupa ce paraseste incaperea ma dezbrac de hainele mele, imbracandu-ma dupa cu unuforma. Imi iau dupa halatul, iar la gat imi pun stetoscopul. Eram atat de mandra de mine. 

--Buna.. numele meu este Stephanie. Sunt asistenta.--imi spune o fata ce are in jur de 26-27 de ani.

--Buna. Numele meu este Jasmine Hope. Sunt doctor chirurg.Ma bucur sa te cunosc--ii spun zambind.

--Si eu ma bucur sa te cunosc. Te-am vazut ieri prin spital.
--Da. Am venit pentru a ma angaja. Scuza-ma acum dar trebuie sa merg pana in biroul Domnului Dr. Liam Jones.

--Bine. Iti dau un sfat. Ai grija deoarece el este cam sever.

Fara a-i mai spune vreo ceva ii zambesc apoi parasesc incaperea. Merg repede spre biroul domnului Jones. Nu voiam sa isi faca o impresie proasta despre mine. Cand ajung in fata usii ciocan apoi intru deoarece mi s-a permis.

--Buna ziua Domnule.--il salut politicos.

--Buna ziua. I-a loc te rog--imi face semn spre un fotoliu de langa el.
Acesta se ridica in picioare stand rezemat de biroul in fata mea. Tensiunea imi creste, inima parca vrand sa imi paraseasca pieptul. Nu stiu de ce dar aveam emotii fata de el. 
--Ce iti mai face rana?

--Uhm.. bine. Am tratat-o la timp--ii raspund schitandu-i un zambet

--Imi pare rau dar nu te-am vazut.

--Nu este nimic.

--Ei bine, te-am chemat aici  pentru a-ti spune ca de acum vei lucra cu mine. M-am uitat peste dosarul tau si am ramas surprins. Te felicit pentru rezultatele exceptionale. Imi poti deveni om de baza. Sper sa nu gresesti in ceea ce faci.

--Va multumesc domnule.

-- Maine vom avea o operatie de apendicita. Vei incepe cu ceva mai usor. Acum poti merge la urgente. Ai grija ce faci!--acesta ma bate pe umar apoi imi zambeste.

--Bine. Va  multumesc.

 Ies din birou indreptandu-ma spre sectia de primiri urgente. Nu pot sa cred ca am ajus sa lucrez intr-un spital. Ma bucur ca am ajuns sa ma inteleg cu seful meu, totusi parea un tip dur. Nu prea aveai cum sa il imblanzesti.

Restul zilei mi-am petrecut-o consultand pacientii, unul avand ruptura de tibie. Maine trebuia sa intre in operatie. 

-------------------------------------------------------------------------


Tratament Special - TRECUTULUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum