Justin POV:
Odmah posto sam zatvorio vrata shvatio sam da sam mozda doneo veliku gresku, ali opet kada sam zamislio njeno uplakano lice bes je prosao kroz mene, a imao sam dobar razlog za to. Sem se penjao uz stepenivce i klimnuo mi glavom u znak da on odavde preuzima. Sjurio sam niz stepenice dok sam navlacio jaknu i sleteo odmah na morot.
Da je on ovo rekao tek onako mozda bih se i vratio gore ali posle dana kada je Niki slomila nogu on se promenio.
**************************************************************
"Kako je?" Sem mi je tiho prisao dok je gledao svoju mladju sestru dok spava u bolnickoj postelji.
"BIce bolje, mi smo odmah preuzeli drasticne mere". Nesmejao sam se da bih ga malo umirio. Uzeo je stolicu i seo pored mene.
"Znas vidim kako te gleda moja sestre i" malo se zaustavio a ja sam ga gledao sa cudom. "nemoj da napravis neko sranje prema njoj pa da posle moram da te tucem,a veruj mi to necu!" Bio sam opcinjen time sto on ima toliko snage i sa takvom lakocom govori kako ce da je zastiti makar i ako nije bio uz nju pola njenog zivota.
"Ne brini ona je moja sada". Nasmejao sam se i sklonio pramenove njene kose sa njenog lica nasta se ona malo promeskoljila.
"Pa ostavicu vas same". Kada je otisao naslonio sam se laktovima na njen krevet i setio se on veceri kada smo vodili ljubav imala je istu spokojnu facu. Poljubio sam je u celo i moli se da se sto pre probudi da bih je odveo kuci. Odjednom cula se ogromna buka u cekaonici i mogao sam da vidim kako se Niki mrsti. Prisao sam joj i sapnuo joj na uvo.
"Pusti da Justin to resi". Na moj glas smirila se.
Besno sam otvorio vrata,a ispred sebe sam video kako Jack besno urla da ga puste unutra.
"Jebeno zacepi probudi ces!" Izdrao sam se na njega i u tom trenutku me je pogledao u oci. Prisao mi je i pesnicom me udario po sred nosa cuo sam da je kvrcnuo. Uspravio sam se i krneuo na njega i nabio ga u stomak. Sem je ulete i obojcu nas osinuo po potiljku. Nisam mogao da verujm kojom brzinom mi je prisao tako da ga nisam ni video.
"Jebeno si joj upropastio zivot! Ona se gubi u svemu ovome ide pogresnim pravcima, upasce u takva sranja! Njen zivot vise nikada nece biti srecan da li shvatas to, neces moci da joj das happy end! Samo je gusis a ona je toliko naivna i toliko se zaljubila u tebe da ne vidi da se u nju upreta oruzija!" Bo je to onaj isti bes kada su Demoni dosli po kejsi isti bes sam i ja tada osecao. Tesko je disao i pogledao sve oko nas.
"Ja cu se sa njom veceras pozdraviti i ja vise necu da je vadim iz ovih sranja ako tone necu joj pruziti ruku".
"Kako si tako sebican, jebeno si joj najbolji prijatelj znas kako utices na nju a ti ipak oces da sve bacis u vodu! Nisi svestan koliki je ovo bol za nju a on ipak stoji jer smo svi uz nju. Nije samo Justin u pitanju, svi smo tu drzimo je na nogama! Vas dvojca ste se potrefili da ste glavni likovi u ovoj seriji i zato ste joj najbitniji! Zato zacepi ta tvoja usta da ih nebi isskidao i posle te celog ubio!" Majk je govorio sa besom dok je ustajao sa svog mesta. Nikada ga nisam video ovakvog. Hteo je da ubije i to na licu mesta. Sem je rekao Jacku da moze da udje a kada je Jack prosao pored mene sapnuo je.
"Platices za to sto si mi oduzeo osobu koju volim, veruj mi patices svakoga jebenog dana". I sa time je nestao u sobi.
************************************************************************
Kada sam stigao ispred restorana u kojem je Jack veceras bi uleteo sam sa besom i krenuo da ga trazim. Kada sam ga nasao pijanog kako sedi uz bar brzo sam mu prisao i zgrabio ga za kragnuo.
YOU ARE READING
Predaj se
FanficNiki. Svi izgovaraju njeno ima bez daha. Prezgodna devojka, devojka noci kako je svi zovu. Njen zivot je vec isplaniran. Zavrsava fakultet, ima 2 najbolje drugarice, najboljeg druga uz kog dolazi i odlican seks. Nikada nije zelela ozbiljnu vezu, uve...