Prica mog brata

280 14 10
                                    


Niki POV:

Nesto suska.

Uspravila sam se i otvorila oci. Nije bilo nikog.

Mozda umisljam,vratila sam se nazad u svoj lezeci polozaj u vodi.Opet suskanje. Uspravila sam se i izvadla pistlj.

"POkazi se!"

"Zar ces i brata da ubijes?" Odjednom Sem izlazi iz skorijeg zbunja i krece da se kezi.

"Sta ti hoces?" 

"Pa cao i tebi". Nasmejao se i dosao do mene. Kleknuo je predamnom i odmerio me od glave do pete.Kada sam pogledala u njega izgledao je za zivo cuido opusteno. NJegova braon kosao isla je u svim smerovim.Imaqo je neku trenerku koja mu je visila i majcu kretkih rukava. Imao je neku narukvicu i osmeh na licu.

"Dokle planiras da buljis seko?" Isplezila sam se a on je krenuo da me golica tako da smo oboje pali u vodu. Smejali smo se na sav glas i osecaj jee vbo divan. Kada smo se zaustavili Sem je seo pored mene u vodu i gledao u nebo.

"Opet si plakal?"

"Malo..."

"Niki cuoa sam te tako da ono".

"Kako si ti znao gde sam!?"

"Pa cuvari su mi rekli da si projurila kao manijak pa sam krenuo za tobom".

skupila sam se i sklonila pogled. Od kada sam dosla na Havaje Sam me je staln tesio kada sam plakala.Htela sam da mu ne dajem vise problema pa sma svaki put svoju tugu iskazivala negde daleko. Zelela sam da ojacam i da on bude ponosan na mene.Nazalost to vrv nikada nece biti moguce.

"Meni mozes sve da kazes". Odjednom je rekao i kada sam se okrenula videla sam blagi osmeh.

"Znas i ja sam jednom bio tinejdzer".

"Pa ja nisam vise".

"Koliko imas godina?"

"20".

"Da jesi!"

"Ma izvini a koliko ti imas?!"

"26".

"Jedi govna!?"

"HAHAHAHHA. Znas,znam ja kako je to kada mislis da si bruka za sve,kada ne znas kome da se obratis.TEsko je to ali ipak zivi se. Nije ni meni bilo lako kada su me oteli.Ha, zamisli  otet si od strane svog oca,kako glupo! Prvih mesec dana sam plakao toliko da sma zamalo dehidridao.Zeleo sam kuci". Nasmesio mi se.

"Nisam shvatao svrhu svega ovoga.Mislio sam da su svi ljudi isti i da ne treba da ih razlikujemo.Nekada kada zatvorim oci idalje tako mislim". Zatvorio je oci ali me je glava bila uzdignuta.Nikada nije pokleknuo,ziveo je ali sada.Kao da se otvorio. Ispruzio je noge u vodu i nastavio.

"Poceo sam da mislim da cu postati masina za ubijanje,kako su nas ucili.HAha,nisam ni prijatelje imao jer sam bio sin Andjela.Svi su mislili da sam ja strasan i da cu ih ubiti ali sam ustavri bio dete koje je htelo prijatelja. Ja mislim da je bilo tako do jedno moje 12. godine".

"Nakon toga zato sto sam bio atraktivan devojke su mi prilazile.Pokusale su razne stvari sa kojima sam se ja tek upiznavao i pravio sam razne gluposti".

"Kao na primer?" Opustila sam se,njegove reci su bile iskrene a glas je bio topao.

"Pa recimo,hteo sam da imam seks sa jednom likusaom i otisli smo u kancelariju naseg oca.Kada sam cuo da neko ide samo sam je odgurno i skocio kroz prozor,tada sam slomio nogu a i prijateljstvo ako se to moze nazvati prijateljstvo". 

"Kako si mogao to a uradis!! Mogu misliti blam i bes koji je ona osetila". Krenula sam da se smejem a on me je povukao u svoje krilo tako sam sam sedela izmedju njegovih rasirenih nogu.

"ALi radio sam i gore stravi".

"jao ka na primer".

"Ovo ce ti se svideti!"

"Jedno vece tata je otisao na neku veceru i mene ostavio samog kuci,naravno ja sam se smorio. Obukao sam se i otisao u sumu sa puskom. Naravo ja se nisam obukao kako je trebalo nego sav u crno i izgledao sam kao ubica. Ja sam se tako setao dok nisam naisao na neko selo u centru.Otprilike sam slucajno polomio neku vazu i oni pomislili da ocu da ih ubije,svi su krenuli da me gone a ja samtrcao kuci kao lud". Krenula sam naglo da se smejem a on je stavio svoje ruke na moja ledja.

"Kada sam dosao kuci tata im je objasnio sta se desilo i tada me je zakljucao u sobi na 3 dana,mada sam na svaku put pobegao".

"HAHAHAHHAHAHAH mangupe!" Nasmejala sam se i stavila prst na njegov nos a on ga je nekako ugrizao.Sve ovo me je natrealo da budem emotivna i da se umorim.Naravno kao svaki stariji brat,Sem je to primetio i naslonio mogu glavu na njegove grudi.

"Necu da spavam".

"Nisam ni rekao da hoces".

"Pricaj mi o svojoj ljubavi,si imao neku devojku?"

"Bila je jedan,imala je plavu kovrdzavu kosu.Uh taj karakter se tesko zaboravlja. Znam da prvi put kada smo se sreli mislim da je htela da me udari! Imala je par tetovaza i jako pune usne. Svi su je hteli ali ona nije hetla nikoga".

"Jedno vece sam je zatekao kako drzi sliku svoje porodice i place. Prisao sam joj i mislim da u zivotu nisam video lepsu devoju. tada je htela da me ubije zato sto sam je video da place ali smo se vremenom upoznali. Izlazili smo cest,blejali,pravili haos,bila mi je onaj najbolji drug koga nikada nisam imao. Medjutim,ona je morala da se varti u Ameriku.Bilo mi je jako tesko ali sam je pusti".

"Kada se vratila oboje smo porasli,bili smo ljudi. tada prvi put nisam mogao da je zamislim kao najboljeg prijatelja,video sam je prvi put kao zenu. Zaljubio sam se a i ona. Nismo bili u fazonu da se nase prijateljstvo rusi zbog veze,naprotiv,bilo nam je bolje".

"Medjutim svemu dodje kraj.Rekla mi je jedno jutro da zeli da putuje po svetu,nazalost ja sam bio zauzet i nisam mogao da podjem sa njom. Rekla mi je da nije ljuta cak da je ponosna mene jer sam postao takav cove. Posle tog dana nisam nista cuo od nje,samo posle 2 godinem saznajem da je poginula.Srce sam joj predao i kako sam nju izgubio tako sam i svpje srce".


Sem POV: Kako sam zavrsio sa svojim pricanjem video sam da je Niki zaspala. Bila je mokra a krenuo je mrak da pada. Skinuo sam svoju majcu a zatim i njenu.Nije me bilo blam daje vidim u brusu ipak ona je moja mala seka kooju moram da pazim. Navukao sam joj svoju majcu i nezno je povukao gore tako da sam je nosio kao mladu. Imala je velike podocnjake ispod ociju. 

Nisam zeleo da je vidim kako pati,nisam zeleo da bude kao ja,zelao sam da bude srecna.Ona nije morala da prolazi ono sto sam ja prolazi,nisam zeleo da dozvolim da ona prolazi kroz to. Dobro znam sta se sve desilo ovih dana, necu dozvoliti da je to unesti jer pred njom ide jos dugacak put. 

Malo sam sagnuo svoju glavu i poljubio je u celo.

"Nemoj da prines malena,tvoj brat je tu da te cuva"

*******************************************************************************************

Evo nastavka pa sta mislite?

Danas sam resila danapisem sve nastavke od svih mojih knjiga. Takodje danas cu poceti sa novom knjigom. Nadam se da ce vam se svideti!

Ly

Uzgred ovo je Sem

Uzgred ovo je Sem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Predaj seWhere stories live. Discover now