Lazljivci

278 14 2
                                    


Justin POV:

Da kazem da je ova setnja bila neprijatna to bi bilo okej,a ali sto je najgore nas dvoje nismo nijednu rec progovorili.Uglavnom bi zamajavali malisane da nas ne provale a posel bi polako i odustali. Moram priznati ovo ostrvo je izuzetno interesantno.Ko bi rekao da bi se iza sam reposlasticarnice javio ogroman luna prak sa mogu priznati izuzetno slatkim konobaricama. Jedna mi je zapala za oko dok smo sedeli u kaficu. Malisani su se igrali na ljuljaskama dok smo Niki i ja seli da popijemo nesto. Za razliku od svog uobicajnog izleda obukla je letnju belu haljinu sa plavim svetovima koja joj je tacno ocrtavala crtu tela. Uplela je kosu u pletenicu i bez ikakve sminke izasla. Konobarica koja nam je prisla mala je svetlo braon kosu sa belim sorcem i roze majcom. Izgledala je bas slatko nista nalik na mom tipu devojaka. nasmesila se i pitala nas za narudzbine. Ja sam narucio kokakolu a Niki zeleni caj.

"Od kad ti pijes zeleni caj?" Nasmejao sam joj se kada je uzela gutljaj caja i naglo rasiria oci.

"Oh pa sad skoro, mnogo sam se stresirala tako da mi je Sem oduzeo cigare i dao mi caj". U tom trenutku sam stavio cigaru u svoja usta i video kako me posmatra.

"zavisnice!" Nasmejao sam se a on a se samo narumenela i zatrazila sladoled.

"A sada se durimo.Neces mi odgovoris?" Ona se naglo okrenula i pogledala me zbunjena.

"Nisam zavisnica zasto ti je to palo na pamet?!" 

"Pa sobzirom da mi tako gledas cigaru sta da ti kazem". Nakasljao sam se kada je sklonila pogled. Tiho sam sapnuo.

"Dobro evo ti cim ne mogi te gledam takvu vise,ko deriste neko". Pruzio sam joj cigaru koja je bila u mojim rukama i ona je udahnula.Sam taj mal dodir njenih usana naterao me je da se najezim i da pozelim da se ona slatka konobarica vrati. Kada je donela sladoled blago mi se nasmejala i nestala. Okrenuo sam pogled nazad ka Niki a ona je gutala veliki zalogaj sladoleda,jos joj je vanila curela iz usta. Naglo sam otvorio oci, molio sam se da prestane. Brzo sam se pocesao po kurcu i shvati sam da sam se vec napalio.Gospode sta mi radi ova mala! Naravno ona je zapazila moj pogled i brzo se obrisala u trenuku kada su deca usla.

"Dosli smo!!" Oboje su rekli uglas.

"Justin mogu li da probam to?" Upitao me je Gray

"Sto da ne". Krenuo sam da mu dam cigaru kada ga Niki brzom brzinom povukla u svoje narucije ostro me gledajuci.

"Si prsao ti detetu da dajes cigaru! AJde kreci ne mogu da sedim ovde vise!" Brzo je ustala stavljajuci racun na sto.

"Sto meni se bas svidja,imaju slatke devojcice". Niki se brzo iskezila u onaj njen osmeh koji znaci da je bili kurac i da pomeram svoje dupe. Lenjo sam ustao i pozdravio se sa konobaricom koja je naglo pocrvenela.


"Bio bih ti zahvalan ako bi uskoprila!" Drao sam se iza nje ali me ona nije slusala. Drzala je blizance za ruke i brzo se kretala ka plazi gde su se nalazili neki momci koji igraju odbojku.

"Momci!" Uzviknula je i mahnula im. Svi su e bzo okrenuli. Bili su moje visine i godista dobre gradje tela.

"Pa to se nasa malecka oporavila!" Svi su joj pritrcali u zagrljaj nasta sam ja stegao vilicu i zapali joj jednu. Cuo sam neko saptanje.

"Ko je onaj mrgud?"

"Ahh to je Justin moj bivsii..." Bivi.

"OJ BIVSI!!" razdrao se nasta sam se borio da li da podignem pogled. Kada sam pogledao on mi se iskezio. 

"AJDE SKIDAJ SE IGRAMO ODBOJKU! UZGRED NE MARIMO ZA TO STO SI JOJ BIVSI TAKO DA NEMOJ DA SE NES CUDIS!" 

Sta to treba da znaci! 

Predaj seWhere stories live. Discover now