Biznis

348 15 0
                                    


Justin POV:

Kada smo se svi rukavali sa svima u prostoriji nastala je tenzija. Svi smo seli na svoja mesta i slusali Sema. Čak je bio odmah pred njega dok smo Tom,Majk i ja bili negde ne sredini. Nije bilo tu dosta ljudi par Andjela, ukljucujuci Niki Clary i Noacha. Svako je bio posluzen sa casom vode od strane Med.

"Pitate se zasto smo se ovde okupili? Demoni opet prave problem po ulicama naseg, a i koliko mogu da vidim, i vaseg grada". Kroz glavu su mi prolazile slike kada sam isao do kluba kako su me presretali.MAjka koga su napali na rodjenom fakultetu i Toma u marketu.Bili su i preveliki problem.

"Posto mislim da nisam siguran da ste upuceni sta se desilo sa nama evo sada cu. Pre nedelju dana u 16:00 napadnuta je nasa baza na drugom kraju ostrva, bombardovana.Napadnuti su kadeti na terenu u toku vezbe,poginulo je 4 osobe i 9 ranjenih. Siluju nase devojke i presrecu na ulicama nase muskarce. To ne moze tako da ide! Po mom misljenju trebalo bi da okupite sve Dangere".

Tu je Sem stao i pogledao u Čaka,a ja sam bio zbunjen. Znam da je ranije bilo oko 200 dangera ali posle pozara u bazi za vreme sastanka svi su valjda poginuli.

"Se-Gospodine mislim da su svi rastrkani i da se nece odazvati". Gospodine, cemu ta titula.

"Ako su bili verni odazvace se pozivu,zar ne Gospodine Smit? Ili vam mozda nisu bili verni?"

"Kakve vam misli to prolaze naravno da su nam bili verni,zivote su davali!"

"Onda ih pozovite da dodju ovde i da zapocnemo nas plan".

Svi su cutali,nisu znali sta da kazu,nesto ih je grizlo. Odjednom Clary je progovorila.

"Zar po kodeksu nebi to bilo tacno pobjava rata?" Kodeks....

Ako niste upuceni, kodesku se neka pravila,smernice koje mojamo da postujem. NJega su napisali prvi osnivaci Andjela,Demona i Dangera. Makar ako svi postujemo pravilo to da su pravila tu da se ruse ova nisu. Imao sam iskustava sa time. AKo se desi da prekrsite pravilo kaznjavani ste. Najveca kazna je p0roterivanje sta teritorije i iz bande. Kada sam bio mladji nesvesno sam prekrsio jedno pravilo. Odprilike nisam saslusao poslednje reci coveka koga sam ubio. Ema je molila Čaka da nam oprosti, za kaznu sam bio meta za pucanje. Nisamo smeli da ga prekrsimo.

"Zasto bi bio rat kada ih iznenada napadamo?" Rekao je Noach,koji glupan

"Zato sto se svi zajedno skupljamo i napadamo,oni su svesni da nas izazivaju i ocekuju sve. Popravilu treba da im ponudimo priliku povlacenja".

"Koju ce odbiti". Sem je ostro rekao.

"Ne znas dok ne probas?"Niki je tiho rekla.Idalje nije svesna u kojoj je opasnosti i idalje misli da su ljudi dobri.

"Naravno da ce je odbiti Niki nemoj da si naivna!" Ozbiljno sam rekao. Gledala me je u besu i klimnula glavom.

"Seme mislim da je pametno da sacekamo, mozda shvate da nemaju sanse,ali opet to je tvoja odluka". Rece Clary.

"A sta bi ti uradila?"

"Ja bih ih obavestila da se smire i da ce biti posledica ako to ne urade". Imala je pametnu ideju ali opet ako ih nije sprecilo sve ovo do sada zasto bi onda ovo.

"Khm...mogu da kazem nesto?" Blesavo sam pitao.

"Izvoli Biberu".

"zasto mislis da ce te sada poslusati?Ako to nisu uradili jos pre mislim da nece ni sada". Svi su me gledali ozbiljno.

"Po meni mislim da bi trebalo da vidimo od cega su napravljeni,koliko ce jos ovako a onda da napadnemo istom silom,samo kada oni nisu spremni".

"To zvuci dobro". Rekao je Sem.

Predaj seWhere stories live. Discover now