Most költöztünk. Pontosan a hétvégén. Sajnos anyuval és a pasijával aki már meg is kérte a kezét. Nem vagyok olyan rosszakaró típus viszont ezt az alakot igazán rühellem. Nem tudom pontosan az okát de idegesít.
A fél családom otthon van. Azaz apa és két bátyám Krisz és Dominik. Mi pedig akik anyunál kellet maradnunk azaz én a legkisebb bátyám illetve a mostoha hugom. Ő Joe(anyu pasija) lánya. Születése óta velünk él. A saját tesómként tekinetek rá és ő igazából nem is tudja hogy nem az én anyám az anyja. Nem tudom mért nem lehet neki elmondani az igazságot.
Szóval a kicsi magyar Zoe Kaliforniába van. Menő meg minden csak kissé rühellem a helyzetet. Sajnos Joe ide valósi úgyhogy nem volt kérdés(nekik) hogy itt fogunk letelepedni. Már hét évet Magyarországon is éltünk együtt de attól még nem repestem az örömtől.
Ma hétfő van. Azaz kezdhetem a sulit. Az új suliba. Felkaptam egy hosszú világoskék csőfarmert és egy fehér Mickey egeres pólót. A conversem felrángattam az üres táskámmal együtt. Levágtattam a lépcsőn.
-Mehetünk Tom?-kérdeztem. Igazából Tamás de a Tom rövid és ő jobban szereti. Amúgy az említett személy épp gofrit tömött magába.
-Aha-tápászkodott és dobott egyet felém is amit persze el is kaptam. Nálunk ez megszokás.
-Gyerek megmondtam hogy ne dobálózatok az ételel!-próbált szigorú lenni anyu. Nem igazám jött össze neki. Megpróbáltunk bűnbánó fejet vágni. Gyorsan elbúcsúztunk tőle majd beültünk Tom elsőszámú szerelmébe azaz az autójába. Rámszólt nehogy morzsázni merjek. Isten ments. Legutóbb amikor morzsázni mertem a kocsijába egy hónapig takaríthattam a retkes autóját. Megjegyzem az a pár morzsa fel sem tűnt a sok többi mellett.
A suli közel volt, gyorsan odaértünk. Kipattantunk egy
,,tesó pacsival" ebúcsúztunk és megbeszéltünk hogy nem várom meg mert nekem eggyel kevesebb órám lesz. Ha minden igaz.
Mindenki suttogott hogy uuu az új lány így meg úgy.
Kb minden órán elhadartam a,,Zoe vagyok Magyarországról és 17 vagyok" szöveget. Az utolsó órám után anyu küldött egy üzenetet hogy be kéne mennem Lizáért az oviba. Ilyenkor áldom azt aki feltalálta a Google maps-et. Innen is köszi. Tíz perc múlva egy fehér és meglepően barátságos épület előtt álltam. Bent eligazítottak hogy hova a francba kéne mennem. Végig jártam az egész épületat mire meglett. Benyítottam és egyből kiszúrtam Liza szőke buksiját.
-Liza!-zóltam neki. Felkapta a fejét és odaszaladt hozzám. Én már guggolva vártam rá. Egyből a karjaimba vetette magát majd boldog mesélésbe kezdett.
-És ő itt Sky!-mutatott egy szintén szőke kislányra
-Hello Zoe vagyok!-mosolyogtam rá
-Zoeeee nem akarok hazamenni!-kezdett hisztibe Liza
-Kincsem pedig hazamegyünk. Egyrészt mert Anyu vár minket másrészt farkas éhes vagyok!-fogtam meg a kis kezét. Odamentünk a cuccaihoz és feladtam rá a cipőjét. Természtesen nem engedelmeskedett nekem mert visszaszaldt Skyhoz játszani.
-Liza esküszöm itthagylak a gonosz szőrös konyhásnénikkel!-kiáltottam utána. Abba a pillantba megfordult és futott vissza. A hátam mögül hangos röhögést hallotam. Megfordultam és két nálam kicsivel idősebb srác állt ott.
-Sky gyere mert te is mész a konyhásnénikhez!-kiáltotta a hosszabb hajú. Már a másik lány is futott felénk,
-Hé ez komoly fegyelmezési módszer!-néztem rájuk tetett felháborodással.
-Tudjuk-nevetett a másik srác-Cameron vagyok!
-Nash-mosolygott a hosszú hajú miközbe felkapta Skyt.
-Zoe te mért nem emelsz fel-nézett rám a nagy barna szemeivel Liza
-Azért mert velem nem volt kegyes a természet és nem teremtett izmot.-mosolyogta rá. Aranyosan kuncogott
-Nembaj elnézem neked-legyintett
-Kösz?-nevettem hitlenül miközbe a cipőjét kötöttem. Miután végeztem felkapta a motyoját és elköszöntünk az ovónőtöl de aztán újra megmakacsolta magát és megállt.
-Ok én mentem haza nyugodtam maradhatsz!-mondtam majd megindultam kifelé
-Hát milyen tesó vagy te? Elhagyod a gyereket!-lépett mellém mosolyogva Cameron a kezébe Lizával.
-Ugyis utánam jött volna-rántottam meg vállam
-Skyal akarok játszani-mondta durcásan
-Holnap játszol vele de menjünk mert éhen halok.-morogtam
-Mért nem ettél?-kérdezte nagy szemekkel
-Mert nem volt időm és Tom lenyúlta a pénzem.-mondtam neki-na köszönd meg Cameronnak az utat aztán menjünk!
-Köszi!-mondta mosolyogva miközbe Cameron lette
-Ha akarod elmehetünk a játszótérre Nash megengette-totyogott oda Sky.
-Nash te azt szeretnéd hogy éhen haljak?-néztem rá csügedten de csak nevetve megrázta a fejét.
-Ugye megyünk?-rángatta a kezem Liza ja és hozzátenném hogy mind a négyen bociszemekkel néztek rám
-A fenébe is-morogtam magyarul-menjünk!
-Szeretlek-ölelgette a lábam. Elnevettem magam majd megindultunk a játszótér felé de időközbe megláttam egy hamburgerest. Sóvárogva néztem. Kellet Tomnak lenyúlni a pénzem!
-Kérsze eggyet?-kérdezte Cameron lenézve rám. Hát igen volt egy kis magasságkülönbség
-Ühüm-bólógattam hevesen. Elnevette magát majd ketten elmentünk a stand felé. Vett nekem egyet én pedig mondtam hogy amint újra találkozunk visszadom. Gyorsan elpusztítottam a kaját. Na jó három perc múlva már nyoma sem volt. Leültünk egy padhoz míg a lányok nagyba játszottak.
-Na és hány éves vagy?-karolt át Nash. A kezét nevetve leszedtem magamról de ő sem bírta ki hogy ne kuncogjon.
-17 ti?-fordultam feléjük de azért a másik szemem a lányokon tartottam.
-18-kacsintott Nash mire a szemöldököm húzogattam de mindkettőnkből kitört a röhögés.
-Én 21 vagyok.-momdta szomorúan Camaron.
-Öreg vagy!-nyújtottam ki a nyelvem. Ebben a pillantban elkezdett csörögni a telefonom. Tom csenghőhangja volt ami kb abból állt hogy a ,,basz" elé milyen szavakat lehet tenni. Pl.:kibasz, bebasz, elbasz stb. Szerencsére itt senki sem érti.
-Hello Tom!-sóhajtottam egyet.
-Hol a francba vagy-mondta idegesen.
-Édes drágám a játszótéren Lizával!-nevettem el magam
-Ne röhögj-mondta visszatartva a saját röhögését-te látok egy csajt aki tökre hasonlít rád.
Basszus nem lehet hogy lát! Lejjebb csúsztam.
-Buu-éreztem két kezet a vállamon. Egy óriásit síkítottam. Hátranéztem és Tom állt ott a hasát fogva. Elkezdtem ütögetni de Cameron és Nash is ott röhögött.
-Tamás!-mondtam majd durcásan majd leültem.
-Tom-szaladt hozzánk Liza és Sky szemmel láthatóan szomorúan. A bátyám lehajolt és fölvette őt a kezébe úgy ahogy Nash Skyt.
-Ez nem ér én is kicsi akarok lenni-mondtam tetett durcássággal
-Én meg nagy-mondta Sky szintén morcosan.
-Zoe egy fiú odajött homokozni hozzánk és először velem volt és azt mondta hogy szép vagyok utána pedig Skyal is ugyanezt csinálta!-ecsetelte szomorúan Liza miközbe a barátnője nagyban bólogatott.
-Nem kispályás a srác!-röhögött Cameron és én is elmosolyodtam. -Tudjátok lányok a fiúk nagyon furik. Folyton úgy gondolják hogy ők a jobbak és az olyan fiúk akik rendkívül helyesek azok rendkívül szemetek!-magyaráztam nekik egy kis mosollyal
-Mondja ezt az akinek olyan pasija volt aki a magazinokból lépett ki!-morogta Tom.
-Én arról nem tehetek ráadásul meg is csalt.-nevettem el magam. -Nash te is olyan fiú vagy?-kérdezte nagy szemekkel Sky.
-Nem!-vágta rá egyből
-És Cameron az?-kérdezte Liza tőlem.
-Hát először is meg kell nézni.-mondtam nekik és mindhárman elkezdtük kémlelni-az első amit megnézünk hogy kb hány éves. Tippeljük 20-nak. Ebből megállapíhatjuk azt hogy ránk nem jelent veszélyt.
Futattam le a gondolat menetemet.
-És ha annyi éves lenne mint én?-kérdezte a húgom
-Akkor ő lenne az a srác aki tökön kell rúgni!-nyomtam egy puszit az arcára.
-Hééé-hőbörgött a szóbam forgó srác-ezt ki tanította!?
-Említettem már hogy van pár bátyám-vigyorogtam rá. Tom elismerően méregetett.
-Na sajnos mennem kell-mondta Tom és lerakta a földre Lizát. Aki szomorúan nézett föl rám.
-Hova?-kérdeztem miközbe megfogtam Liza kezét.
-Randira. Anyu mondta hogy mindkettőnknek szerezni kell párt az esküvőre-ismertette a dolgojat. Kösz anyu hogy engem is tájékoztattál!
-Arra várhat-morogtam
-De mér annyi szép fiú van. -áradozott Sky ami valljuk meg vicces volt-Nash! Cameron! Hívjátok meg Zoet randizni!
-Én szeretem a hármast-kacsintott Cameron én pedig elkezdtem húzogatni a szemöldököm de aztán elröhögtem magam.
-Szia Zoe-puszilt meg Tom de úgy hogy közbe megnyalt.
-Pfuuuj-törölgettem a homlokom ő pedig vigyorogva távozott. Fintorogva visszafordultam a húgomhoz - na mostmár megyünk haza!
-Ok-mondta szomorúam majd elbúcsozott az újdonsült barátnőjétől.
-Sziasztok!-intettem a fiúknak majd hazamentünk. Út közben meghalgattam a szerelmi bánatát. De most komolyan a 6 éves húgom dumált a szerelmeről. Nekem aki 17. Nem baj ő a szakértő.
Otthon anyuval beszélgettem egy kicsit aztán a szobámba nyugalomba vonultam.
Megnéztem hogy kell-e tanulni meg ilyen hülyeségek. Este aztán fáradtan dőltem az ágyamba
YOU ARE READING
A Lány Az Oviból(Cameron Dallas)
FanfictionZoe és az új kissé csonka családja Kaliforniába költözik. Na és ki nem találjátok kivel találkozik az oviban? Hát persze hogy Cameronnal. Na de itt hogy folytatódnak a dolgok és hogy bónyolódik Zoe családjával a helyzet?