Már megint rengeteg idő eltelt de semmi különös nem történt. Cameronnal minden rendbe. Szerelmesebb vagyok mint valaha és azt hiszem nem igazán árulok el nagy titkot ha azt mondom hogy már nem vagyok szűz. Nem bánom.
Ja és betöltöttem a 18-at. Szuper nap volt.
Ma van a suli első napja. Vagyis olyan ténylgeges napja. Tegnap be kellett menni egy évnyitóra de ennyi. Ma lesz három osztályfőnökink és egy matekunk meg egy duplatörink. Sajnos végül Mrs.Willams nem ment nyugdíjba. Pedig egész szép lett volna a végzős évem. Mindegy legalább majd meglátogathatom a dirit.
Szóval a reggeli remek koránkelés után gyorsan összekészültem. Egy egyszerű kék csőfarmert vettem fel egy fehér ujjatlannal amit még Tomtól kaptam amire feketével az volt írva hogy ,,ha hozzámérsz számolj azzal hogy a bátyám bicepsze nagy". Komolyan honann a francból szedett ilyen pólót? Mindegy ismerjük őt.
Gyorsan ettem egy kis műzlit és anyu a kezembe nyomott egy almát hogy ettől majd jobban megy a tanulás. Ugyan anyu! Felkaptam a cipőm és márentem ki volna amikor valaki megfogta a kezem.
-Ohh szia Tom! Bocs de most sietek!-pusziltam meg.
-Ez nem kell?-emelte fel a táskám vigyorogva.
-Ja de!-kaptam fel és értetlenül néztem ahogy felveszi a cipőjét.
-Mi van nem kell egy fuvar?-húzta fel a szemöldökét.
-Imádlak!-kiáltottam boldogan. Igaz hogy elvitt de attól még sietnünk kellett. Amint odaértünk kipattantam. Tom is kiszállt és csak most vettem észre hogy még mindig pizsibe volt. Ami egy kockás nadrágból állt és egy feszülősebb pólóból. Nem azért feszült mert divatos vagy ilyenek. Egyszerűen kicsi volt rá.
-Szia Zoe!-kiáltott után nevetve mert én már szinte átvágtam a fél parkalón.
-Szia! Köszi hogy elhoztál! Szeretlek!-ordítottam a suli ajtájából.
-Én is! Vigyázz magadra!-válaszolt én pedig befutottam az épületbe. Enyhén szolva hatásos volta belépésem. Mindenki rám kapta a tekintetét és csak bámultak, és bámultak. Zavaromban megtorpantam.
-Sziasztok!-intettem nekik zavartan.
-Zoe!-hallottam Milly vidám hangját. Egy idő után megpillantottam a vigyorogós arcát rögtön utána pedig Jade loholt.
-Hello!-vigyorogtam rájuk majd elindultunk a folyosón. Akárcsak a filmekben a menő lányok. Azt kivéve hogy mi egyeltalán nem voltunk kisminkelve. Na jó egy kis korrektor és szempillaspirál. Ennyi és kész. Ja meg egyeltalán nem a divatnak megfelelő ruhadarabok díszelegtek rajtunk. Millyn valami virágos egyberuha volt ami tényleg nagyon jól állt neki. Jaden pedig egy farmer volt egy fehér feszülős ujjatlannal arra pedig egy ritkásan kötött fekete kardigánt húzott amiről persze a gombokat leszedte mert így egyedi. Így pedig a combja közepéig érő kardigán minden lépésénél meglebbent. Jade is nagyon csinos volt. A magunk módján jól néztünk ki de nem voltunk olyan látvány hogy mindenki odakapja a fejét. Ezért nem is értettem mért bámulnak annyian. Érthetetlen de ha jól esik nekik csak csinálják. Gyorsan bementünk a terembe ahol ott volt Tifany!? Hallottam hogy nem sikerül neki az éretségi de reménykedtem benne hogy átmegy a másik suliba de nem. Neki abba az osztályba kellett jönni amibe én is járok. Ég veled nyugalmas végzős év! Üdv szörnyű valóság!
-Te mit keresel itt?-kérdezte megleppetten és cseppet sem kedvesen Jade.
-Bebukta az értségit!-forgattam a szemem.
-És pótvizsga?-kérdezte kétségbe esetten Milly.
-Mint látjuk az sem jött össze neki!-mondtam és unottan néztem az említett lányra.
-De az érettségin mindenkit átrugdosanak!-tárta szét értetlenül a karját Jade.
-Csak azért maradtam hogy megkeserítsem Zoe végzős évét!-szólalt meg azon a fület irritáló hangján.
-Sok sikert hozzá!-mosolyogtam rá gúnyosan-Na és zabad megtudnom miért?
-Mert te beszélted re Tomot arról hogy velem járjon velem!
-Francokat! Őt az épp ész beszélte le!-huppantam le egy üres padba.
-Te voltál az! Senki sem tud ellenállni nekem!-kiáltotta hisztisen.
-Gondolj amit akarsz de a bátyám jobban bukik a természetes csajokra! Előbb hívná el Mrs.Williamset egy romantikus vacsira mint hogy hozzád érjen egy ujjal!-fintororgtam. Komolyan elképzéltem Tomot és a töri tanárt ahogy a gyertyafénynél kajálnak. Pfuuj!
-Jó reggelt gyerekek!-viharzott be az ofő és ledobottt egy nagy köteg papírt az asztalra-Üdvözöllek titeket a végzős évetekbe balblabala.... Szóval Zoe neked az üzeni az igazgató úr hogy töriórán vár!
-Én meg üzenem neki hogy már várom hogy találkozzunk!-nevettem el magam.
-Ugye tudod hogy nem kéne ennyit járnid oda?-húzta fel a szemöldökét.
-A töri jegyeim kitünőek szerintem nincs semmi akadálya a dolgoknak!-vigyorogtam rá.
-Az a szerencséd hogy mindenki bírja a búrád!-nevetett hitetlenül majd hozzátette-Kivéve Mrs.Williamst!
Szerencsére az óráink jól elmentek és jött végre az ebédszünet. Leültünk a szokásos asztalaunkhoz és míg Jade és Milly valamit beszélgettek én unottan piszkáltam az állítólagos zöldséglevesem. Körülnéztem az ebédlőbe és észrevettem hogy a focicsapat tagjai illetve pár cicababa köztük Tifanyval körülállnak valakit. Felálltam és odasiettem. Egy lányt álltak körül. Esküszöm az a lány gyönyörű volt. Gyönyörű néger bőre volt de nem az a nagyon sötét hanem inkább olyan kreolos volt. A haja göndör volt és az arca is nagyon szép volt.
-Na mi van ribanc nem tudsz válaszolni?-kérdezte Tifany vihogva tőle. A lány csak csöndbe állt és láttam hogy a sírás szélén állt. Átverkedtem magam a tömegen és eljutottam abba a kis körbe ahol nem állt senki csak a lány.
-Tifany a ribamc szó jelentésével tisztában vagy? Mert nekem nem úgy tűnik! A helyedbe inkább átgondolnám mit mondok!-mondtam mérgesen. Feldühített a viselkédesé. Ez a lány szívtelen!
-Ohh igazad van te is az vagy! Ugye szét tártad Cameronnak a lábad?
-Tudod én csak egy fiúnak tárom szét a lábam veled ellentétben!-mosolyodtam el gúnyosan. A tömeg hangos húúú-zásba kezdett.
-Én is csak egynek
KAMU SEDANG MEMBACA
A Lány Az Oviból(Cameron Dallas)
Fiksi PenggemarZoe és az új kissé csonka családja Kaliforniába költözik. Na és ki nem találjátok kivel találkozik az oviban? Hát persze hogy Cameronnal. Na de itt hogy folytatódnak a dolgok és hogy bónyolódik Zoe családjával a helyzet?