2

11.7K 513 2
                                    

Másnap is teljesen átlagosan ment. Fájdalmas reggel unalmas iskola és a napok számolgatása hogy mégis mennyit kell kibírni a hétvéig. Ma Lizaért ment az apja úgyhogy nem volt semmi különös. Viszont kiderült hogy az nem ovi hanem suli. Mindegy részletkérdés.
Ma péntek van azaz vége ennek a csodálatos hétnek. A suliba szereztem egy barátnőt. Eléggé visszahúzódó. Milynek hívják.
Igazából a mai nap is unalmasan telt. Anyu megkért hogy vigyem el Lizát Skyhoz. Marha nagy spanok lettek. Annyira hogy ma Skynál alszanak. Szóval olyan 4 körül elindultunk hozzájuk. Egy kis keresgélés után megtaláltuk a házat. Nem egy pici kis viskóról volt szó. Bekopogtam és egy nő nyitott ajtót
-Ohh te biztos Zoe vagy-mosolyogott kedvesen. Ő volt az anyukájuk. Mint kiderült Lizát már ismerte.
-Gyertek be
-Köszönöm nem én csak Lizát hoztam-próbáltam elszökni de aztán Nash sétált arra felé
-Hello Zoe-ordította el magát- csá Liza
-Szia-köszöntünk egyszerre
-Ohh látom megismerted anyut. Neki köszönhetjük ezt a csodát-mutogatott magára de az anyuja szúrosan nézett rá-meg még hármat!
-Köszönöm Nash-mosolyodott el és felém fordult-neked van tesód Lizán kívül?
Időközben Liza el is ment Skyal.
-Hát ő nem a vérszerinti tesóm-vakargattam a tarkóm kínosan-anyu csudajó pasijának a lánya. De legalább Liza jófej lett!
-Ohh nem tudtam-mondta sajnálkozva
-Mindegy. Amúgy van még három bátyám-mosolyogtam rá
-Három!?-kérdezte Nash csodálkozva
-Én vagyok a negyedik-nevettem el magam-négyen vagyunk vérszerinti tesók.
-Az jó lehet-mosolygott az anyukájuk akinek a nevét se tudom. Mindegy
-Mizu Zoe?-termett ott Cameron. Hogy is kerül ide? Mindegy lehet tud teleportálni. Sőt valószínű. Ok Zoe normális vagy
-Semmi hétvége van-mosolyogtam rá-veletek?
-Hát aki nem jár suliba-vigyorgott rám Nash
-Hát igen ti vagytok az elrettentő példa-mondtam halál komolyan mire besértődött fejet vágtak. A telefonom marha hangos csörgésbe kezdett. Hát nem is lett volna furi ha éppen nem valami nyomi mesefőcimdal szólt volna full hangerőn. Na de hát gyerek vagyok! Elkezdtem dúdolgatni miközbe előkapartam a táskám legesleg aljából. Természtesen
-Szia anyu!
-Ma átjön vacsorázni a szomszéd srác-vázolta izgatottan a helyzetet
-Ne már Nyomi Daniel-mondtam lehangoltam-anyu az a srác úgy nézett rám amikor kivittem a szemetet mintha soha életében nem látott volna lányt rövidnadrágba!
-Azétt mert szép lábaid vannak-vágta rá- kincsem mondtam neki hogy valószínű vele jössz az esküvőre is
-Mi?!-kiáltottam teljesen kétségbeesve-Anyu ne szórakozz!
-Kincsem ha nem mutatod be egy héten belül a párod akkor Daniel lesz az!-jelentettek ki és lerakta. Fújtattam egyet.
-Na mi újság-kérdezte vigyorogva Cameron. Jajj hogy nem vigyorognál annyira
-Nyomi Daniel átjön vacsizni és ha nem szerzek egy héten belül egy párt az esküvőre Nyomi Daniellel kell mennem!
-Szívás-nevetett Nash. Örülök hogy ő legalább jól szórakozik. Aztán abbahagyta a röhögést ahogy meglátta az ördögi arcom. Egy olyan jó ötletem volt. Csoda hogy nem világított egy kis villanykörte a fejem felett.
-Nash-kezdtem mézesmázos hangon és közelebb léptem hozzá-lécci gyere el velem erre a vacsorára. Lécci lécci lécci!
-Bocs de nem érek rá-vigyorgott rám. Reménykedve Cameron felé fordultam.
-Cameron lécci-próbáltam rá angyalian nézni
-Szívesen-nevette el magát és mosolyogva átkarolt-akkor most a barátnőm vagy?
-Állbarátnő-helyeseltem mosolyogva. Nash nevetve nézte a jelenetet
-De neked három bátyád van az úgy nem lesz nekem szar?-kérdezte kényesen.
-Csak Tom él velünk-rántottam meg a vállam.-max a kutya fog megtámadni. Nem szereti a cicafiúkat.
Erre a kijelentésemre Nash röhögni kezdett Cam pedig besértődött fejet vágott.
Pár perc röhögés után elbúcsúztunk és átgyalogoltunk hozzánk. Út közben az egetverő hülyeségeivel szórakoztatott. Mikor bementünk az a látvány fogadott hogy Tom és egy csajszi éppen nyalják falják egymást. Vigyorogva mutattam Cameronnak hogy maradjon csöndben. Odalopóztam mögéjük és Tom füléhez hajoltam.
-Boooom-ordítottam el magam mire ilyedtébem ledobta magáról a lányt. Fulladozva röhögtem rajta Cammel. A következő pillanatban már le is rántott a kanapéra és rámült a kezeimet pedig lefogta.
-Ohh Zoe szeretnél még élni?-kérdezte eszelősen. Nevetve bólogattam. A következő pillanatban már el is kezdett csikizni. Visongva kapálóztam és próbáltam lelökni. Amikor úgy gondolta eleget kínzott egyszerűem fölállt és elment de én utána futottam és ráugrottam a hátára. Pont ebben a pillantban nyitott be anyu. Mindkettem dermedten néztünk rá.
-Gyerekek-nevette el magát ő is-Joe mindjárt itt lesz. Amúgy szép volt Zoe!
-Mi! De hát én voltam a szendvedő alany-mutogatott magára Tom. Kissé idegbeteg volt.
-Szeretlek Nyomi Tomim-tártam ki a karjaim miközbe csücsörítettem.
-A Zoera miért nincs ilyen?-utalat a névre amit sokszor használok hogy idegesísem.
-Mert a királynők menő névvel születnek-vigyorogtam rá győztesen. Rám pillantott olyan
,,véged van stílusban". Odaléptem az ismeretlen lányhoz és mosolyogva mutatkoztam be
-Zoe vagyok. A szeretett hugica-vigyorogtam még jobban ahogy megláttam Tom pirosodó fejét. Asszem nem azért vörösödött mert zavarba kett volna. Egyszerűen csak idegesítettem-téged hogy hívnak?
-Áhh nem kell megjegyezned. Fölösleges-mondta Tom magyarul miközbe vigyorogva átkarolta a csajt aki mit sem selytett arról hogy a tesóm annyira nem gondolja vele komolyan hogy még a nevét megjegyezni is fölösleges
-Zoe ki ez a srác-kérdezte anyu összeráncolt szemöldökkel. Cam mellé léptem aki szemmel láthatóan jól szórakozott az eddigi tesós csipkelődésünkön.
-Ő Cameron....-basszus nem lehet igaz hogy még az egész nevét se tudom. Amatőr hiba!
-Cameron Dallas vagyok. Zoe pasija-karolt át. Mindezt olyan hitelesen csinálta hogy még én is meglepődtem rajta. Anyu kérdőn nézett rám de én csak úgy bólogattam mint a bólogatós kutya.
-Ohh adsz egy autogrammot-sipárgott a lány. Már értem mért nem lesz hosszútávú a kapcsolat. Mellesleg nagyon szép volt. Hosszú természetes szőke haj kék szemek és természetesn szép bőr. Vele szemben én a se nem szőke se nem barna hajammal és a zöld szemmel. A bőrömről ne is beszéljünk. Itt ott pirosságok és egy-két pattanásom is volt. Még a hátamon is! Igen volt köztünk egy kis különbség de ettől függetlenül mindig is jó éreztem magam a bőrbe.
-Aha-mosolygott Cam. Ok ezt csak én nem értem? Uuu lehet valami nagy celeb csak annyira nyomi vagyok hogy foggalmam sem volt róla hogy ki is ő! Miközbe ők selfizgettek addig én elmentem ajtót nyitni Nyomi Danielnek. Mit ne mondjak jól kicsipte magát! Fehér ing fekete hózentróger illetve csokornyakkendő. Persze az elmaradhatatlan szemüveg fogszabályzó és az ortopéd cipő sem hiányozhatott. Miután be kísértem Cam mellém léppet.
-Daniel ő itt Cameron. Cameron őtt Daniel-mutogattam köztük de közbe belekeveredtem ugyhogy inkább csak kalimpáltam. Kezet fogtak. Cam közölte hogy ő a
,,pasim". Kicsi kellet ahhoz hogy ne kapjon el a röhögőgörcs Daniel arcát látva.
Mikor Joe is megjött leültünk az asztalhoz és nekiálltunk a feltűnően egészséges vacsorának. Közbe persze furcsábnál furcsább témákat feszegettünk.
-Na és Zoe hogy is ismerkedtetek meg?-kérdezte az én drága bátyám. Szerintem ő rájött hogy igazából nem is vagyunk egy pár. Túl jól ismer.
Ilyedten kaptam a fejem Cam felé aki magabiztosan nézett vissza rám
-Igazából úgy történt hogy Zoe épp tesiórán futott és hozzá tenném szemmel láthatóan a halálán volt. Amikor megláttam egyből tudtam hogy ő lesz számomra legtökéletesebb lány-mondta mosolyogva és megölelt. Visszaöleltem de közbe rázkódtam a röhögéstől.
-Jó színész vagyok-suttogta a fülembe és eltolt magától. A kaja többi részét nyugodtan elfogyasztottuk és csak a fura témáinkat boncolgattuk. Na de aztán anyu kaja végén megszólalt miközbe én elgondolkodva iszogattam az almalevem.
-Cameron drágám nem akarsz itt aludni?-mosolygott kedvesen. Az én almalevem abban a pillanatban a torkomon akadt es eszméletlen köhögésbe kezdtem. Cam nevetve ütögette a hátam. Mikor végre abbahagytam egyből magyarázkodni kezdtem.
-Ohh látom hogy nem szeretne látod? Látod? -mutogattam az arcára kissé bepánikoltam
-Köszönöm szívesen itt alszok-vigyorgott rám. Tomból kitört a röhögés.
-Tamáska nem vagy tisztában az eggyüttérzés fogalmával-ráncoltam a szemöldököm.
-Tudod nem mindenki olyan szőke mint te-vigyorogott vissza rám.
-Tudod ez ironikus. Te vagy a szőke-nevettem el magam-ez besült.
Pattantam fel és idétlen örömtáncba kezdtem.
-Zoe-mondta szigorúam Joe
-A szobámba leszünk-ragadtam meg Cameron kezét mielőtt még kaptam volna egy nagy adag lecseszést
-Aztán védekezni-ordított utánunk Tom.
-Csak is-ordítottuk vissza teljes szikronba. Felmentünk a szobámba ahol én egyből ahogy voltam ruhástul beugrottam az ágyba. Betakaróztam addig hogy csak a szemem látszódjon ki. Cam nevetve nézte a folyamatot és leült az ágy szélére.
-Na és most mit akarsz csinálni-húzogatta a szemöldökét. Sajnálom Dallas de még a vacsorai jeleneteidért ez jár.
Föltápászkodtam és a karjaimat a nyaka köré tekertem.
-Megcsókolni akarlak-motyogtam miközbe mégközelebb mentem hozzá. Egyre gyorsabbam vette a levegőt
-Tényleg-nyögte ki nagy nehezen. -Dehogy is-dőltem hátra nevetve. Ő is követte a példám csak ő éppenséggel rám tehénkedett és kihívóan nézett rám
-Na és mi van akkor ha én tényleg megakarlak csókolni-mondta kb a számba. A számba rágta. Humor.
-Akkor tájékoztatlak hogy a kis büszkeséged közel van a térdemhez-kuncogtam rajta. Nevetve legördült rólam.
Egy ideig csak néman fetrengtünk de aztán felhoztam ezt az autógrammos cuccost. Lelkesen mesélte hogy ő egy híresebb internetes személy és nem lehet igaz hogy én nem hallotam a híres Dallasról. Rávágtam hogy a Dallas sorozatot ismerem. Régen mindig néztük apával.
Végső elkeseredésében a youtubon mutogatott videókat. Épp egy olyat néztünk amint épp egy macin táncikált.
-Te most komolyan megszexuáltál egy macit-kiáltottam fuldokolva a nevetéstől.
-Nem így fogalmaznék-mondta vigyorogva . Mosolyogva néztem tovább a videót. Volt köztük pár vicces de volt olyan ami egyetlán nem volt az.
-Nash sokkal jobban nézett ki azzal a hajjal-sopánkodtam a végén.
-A lényeg megragadt-forgatta a szemét.
-Ne forgasd a szemed mert fönnakad aztán kampec a cuki pofidnak-nyomtam egy puszit az arcára. Fölkászálodtam összeszedtem a fürdéshez szükséges és elvonultam tusolni. Bő húsz perc alatt végeztem is. Visszamentem a szobámba ahol Cameron nagyba tévézett. Ledobtam a cuccaim a földre(nem vagyok rendszerető) és ledőltem az ágyra egyenesen rá. Erre persze hangos nyöszörgésbe kezdett. Na nem mintha az én 45 kilómtól meg lehetne halni! Mondjuk Cameronból kinézem hogy ilyenbe belehal.
-Na és mit csinálsz péntek esténkent-kérdezte miután egy erőteljes lökéssel letaszított magáról. Kedves pasim van.
-Minden pénteken pontosan fél tizenegykor Tommal szoktunk hülyéskedni a szobályában-mondtam mosolyogva. Cam bólintott. Viszont még csak tíz volt. A maradék fél órában Cameron is lezuhanyzott. Komolyan kerek fél órát vett igénybe hogy megtisztuljon. Miután visszaért és ledobta a cuccait(jól meglátta mik a szokások) és átkommandóztunk Tom szobájába. Igazából nem volt benne semmi titkos. Anyuék mindig tudták hogy a péntek este szent és sérthetetlen. Anno még négyen ünnepeltük a péntekeket a tesóimmal de mostmár csak Tom van. Olyan jó lenne találkozni Krisszékkel.
Szóval a kommandózás után benyitottunk Tom szobájába aki egy alsóba feküdt az ágyán.
-Sziasztok! Hű Zoe de fel vagy öltözve-mért végig. Hát igem egy hosszú cicanadrág volt rajtam és egy bő ujjatlan ami már legalább három éves volt. De álltalában egy olyan rövidnadrág szokott rajtam lenni amit csak a család láthat. Tudjátok amiből a fél segged ki van de borzasztó kényelmes.
-Nem szívesen mutogatnám a seggem Cameronnak-vetődtem az ágyára-na hol a kaja?
- A konyhába-vonta meg a vállát. A lusta dög. Természetesen semelyikőjük se jött le volna segíteni felvinni a cuccokat. Ahh miért is segítettek volna. Megpakolva mentem vissza. Volt itt minden nutella csipsz gumicukor és termeszetsen pillecukor. Meg ásványvíz. Mindig így javítottunk a lelkiismeretünkön. Miután magunkba tömtünk egy csomó egeszségtelen cuccot ásványvizet ittunk. Mert az egeszséges.
Ledobáltam a cuccokat az ágyra és leültem az ágyszélére. A kezembe fogtam a nutellát és enni kezdtem.
-Hát a te testvérednek nem is hagysz-kérdezte lányos hangon Tom. Megfogta a derekam és magára rántott amit meglepetségem miatt egy sikkantással jutalmaztam. Cameron röhögve nézte a meglepett arcomat ahogy a bátyám ölébem csücsültem.
-Nálad jobb testéver nem létezik-ütöttem egyet a mellkasába amikor feleszméltem a sokkból. Nevetve mártotta az ujját a nutellába és nyomta az arcomba. Tetett sértődöttséggel fordultam felé és a saját az arcomat az övéhez dörgöltem. Cam továbbra is csak röhögött úgyhogy kapott tőlem egy foltot a homlokára. Egyből lefagyott az arca és döbbenten nézett rám mire meg belőlem tört ki a röhögés.
Ezek után elkezdtünk a teljesen átlagos hülyeségekről beszéni. Pl kivel mizujs, láttál-e a héten valami helyes pasit vagy a csodálatos Takács féle hülyeségek. Senki se pasizott csajozott be a héten úgyhogy Skypoltunk egyet az otthon maradt barátainkal. Amint Adri meglátta Cameront elkezdett sikongatni.
-Fogd már be az arcod asszony-kiáltott Márk a barátnőjére. Teljesen ellentétek de mégis olyan jól megvannak. Mivel Adri még mindig visított egy hosszú csókot nyomott a szájára
-Hé Zoe még kiskorú-sikított lányosan Tom és eltakarta a szemem amit nevetve kapartam le magamról.-Amúgy szabad megkérdeznem mért sikítasz?
-Mit keres nálatok Cameron Dallas?-mutogatott össze vissza
-Ő a pasim-karoltam át. Szegény semmit nem értett belőle mert a társalgás magyarul folyt. Adri kikerekedett szemekkel nézett.-na jó igazából vagy ő vagy a szomszéd Daniel. Asszem Daniel jobb választás lett volna.
-Uram atyám Zoe-ugrált az ágyon amin ült.-kérjél autógrammot
-Kér a halál-mondtam meglepetten. Persze hogy rábeszélt. Imádom őt na de nem kéne ilyenekre rábeszni. Amúgy nem igazán tudom ez mire volt jó mivel a közeljövőbe nem fogunk találkozni. Az istenit is egy óceán van köztünk.
Márk értetlenkedve nézte a jelenetet. Folyton azt kérdezte ki a tag. Végül Adri megelégelte
-Drágám tudod ha te nem lennél akkor ő lenne a szerelmem-nézett rá csípőre tett kézzel. Belőlünk abban a pillanatban tört ki a röhögés. Egy öt perce már fecseghettünk teljesen felesleges dolgokról amikor idegesítő női röhögcsélést hallotam.
-Itt van még a barátnőd-néztem Tomra miközbe a szemöldököm huzogattam. Nevetve megcsóválta a fejét. A következő pillanatban rájöttünk mi a hang forrása. Norbi és a barátnőcskéje. Norbi az otthoni és egyben első barátom volt. Szerettem őt de ő megcsalt vagy tudom is én. Megfagyva néztem Tomra akinek az arca kissé dühös volt.
-Ohh szia Zoe-integetett Norbi vigyorogva. Nyeltem egy óriásit és egy mosolyt erőltettem magamra. Menni fog! Ó hülye vagy nem fog menni!
-Hello Norbi! Ohh csak nem ő a szerencsés hétvégi kalandod-vigyorogtam állszenten. Belül összetörtem. Bármelyik pillantban előtörhetett volna egy árva könycsepp. Amit kb ezer követte volna
-Ohh nem a hétvégi! Csak a pénteki-legyintett. Pfuuuj ez gusztustalan. -Na és ki az a srác!
-Cameron...izé-vakargattama fejem. Basszus eléggé gáz hogy még mindig nem tudom a vezetéknevét-tudod van az a sorozat! Az az kőolajas! Na az az ő vezetékneve!
-Dallas-nevetett Tom. Köszi azt a mérhetetlen eggyüttérzést!
-Na szóval Cameron Dallas a barátom-mondtam. Szörnyen hazudok. Aki egy kicsit is ismer tudja hogy mikor hazudok és mikor mondok igazat.
-De gyorsan túlléptünk-nevet gúnyosan.
-Már bocsánat Norbert Gida de nem én feküdtem össze a suli nem mondom ki kijével! Tudod ez nem lett volna probléma csak Édesem te akkor velem voltál együtt-mondtam idegesebben.
-Viszont te még mindig engem szeretsz
-Nem-vágtam rá. Túl gyorsan. Az ez elégedett vigyor olyan szinten idegesített. Elmondhatatlan
-Bizonyítsd be.-Ok de hogyan. Kétségbeesetten pillantottam Cameronra. A következő pillanatban lesmároltam. Hogy honann a fenéből volt nekem annyi bátorságom arról fogalmam sincs. Cam az első meglepődés után visszacsókolt. Kifejezetten jól csókolt. Amit kifejezetten furcsáltam az az volt hogy éreztem azt a furi melegséget amit Norbinál soha azelőtt. Egy hosszabra nyúlt csók után lihegve váltunk
-Hát tudod nem értem hogy járhattam egy ilyen ronda és könnyen kapható lánnyal.-mondta foghegyről. Felpattantam és átrohantam a saját szobámba. Azért egy nutellát lenyúltam. Szomorú Zoe+nutella=semleges Zoe.
A könnyeim már rendesen folydogáltak. Belegondoltam hogy mégis milyen vicces látvány lehetek. Egy halvány mosolyt megelytettem. Igen én az a kifejezetten bugyuta ember vagyok aki a legnagyobbat magán tudja nevetni. Furi vagyok na de ez kit érdekel.
Halk kopogás után Tom és Cam dugta be a fejét.
-Figyi hugi ha ez megnyugtat vannak nálad sokkal rondább emberek-mondta vigyorogva az én tesókám. Igen én ezt mondtam neki az első szakítása után. Nem nyugodott meg viszont én jót nevettem.
-Köszönöm-töröltem le a könnyeimet-de igaza van sosem lesznek nagy melleim sem hibátlan bőröm. Sőt a szemem is ilyen furi zöld marad és a hajam meg se barna se szőke. Tom igaza van. Te is tudod!
-Na ezt most befejezed-mondta szigorúan Cameron-és mi a franc van akkor ha nem nézel ki olyan mesterkélten?
-Az Cam hogy magányosan fogok meghalni a 13 fekete macskámmal-tömtem magamba még egy kanál édességet. Azért 13 mert az egy szerencsétlen szám. A fekete macska pedig azért hogy a babonás embereket azzal szivassam. Majd megtanítom őket arra hogy ide oda szaladgáljanak az úton az emberek előtt. Csak aztán el ne csapják őket! Komolyan elkéne mennem egyszer egy agyturkászhoz.
-Azért mert az a nyamvadék srác azt mondta hogy nem vagy szép? Őszintén szerinted az a csaj szép volt? A testsúlya fele smink volt, tűsarkúba jár. Szerinted ez egy normális srác meddig bírja? Megsúgom nem túl sokáig-ült le mellém.
-Ahhj ezt a fiúk nem értik-sóhajtottam. Abban a pillanatba Fradi lépett be. Igen az értelmes nagykorú tesóm és én egy focicsapatról neveztük el a kutyánkat-na gyere Fradika csajos beszélgetést tartunk
-Komolyan a kutyával beszélnéd meg-röhögött Tom. Figyelmen kívül hagytam. Uram atyám nekem át kell vennem ezt a hosszú nadrágot. Megsülök! De basszus itt van Cameron! Mondjuk már biztos látott ilyet. Felkaptam a nadrágot. Érdeklődve néztek rám.
-Cameron lécci fordulj el! Tomi lécci figyelj rá-utasítottam őket. Ohh igazi díva lettem.
-Ez nem ér! Neki mért nem kell elfordulnia-mondta Cam kislányos sértődöttséggel.
-Mert ő a tesóm! Ne viccelj ő lát minden második nap meztelnül!-tártam szét a karom értetlenül. Beletőrödve fordult el. Gyorsan lekaptam a hosszú melegebb nacit és fölkaptam a rövidet.-Visszafordulhatsz!
-Ez a nadrág jobban tetszik!-vigyorgott szélesen a kis mocsok. Megforgattam a szemeimet és bedőltem az ágyba. Tom kiment. Ketten mardtunk. Hogy őszinte legyek semmire nem emlékszek. Valószínű rögtön bealudtam. Nem is baj. Biztos kínos beszélgetés lett volna

A Lány Az Oviból(Cameron Dallas)Where stories live. Discover now