"Sehun~"
Jongin diğerine sevimli bakışlar atarak seslendiğinde Sehun dönüp kocasına baktı.
"Ne istiyorsun koca bebek?"
"He şey direk konuya gir diyorsun yani?"
"Aynen öyle diyorum."
"Tamam o zaman. Gel yatağa da azcık sevişelim."
Gülümseyerek söylediğinde Sehun gözlerini devirdi.
"İstemiyorum."
"Ne demek istemiyorum? Kocaya denmez öyle. Gel buraya."
Sehun onun çattığı kaşlarına bakıp kıkırdadı. Oturduğu sandalyeden kalkıp yanına gitti.
"Geldim."
"Aferin."
Jongin gülümseyerek diğerinin kolundan tuttu ve kucağına düşmesini sağlayacak şekilde kendine çekti.
"Gerizekalı!"
"Denmez kocaya öyle sus."
"Tamam."
Jongin Sehun'un beline kollarını sarıp burnunu boynuna sürttü.
Sehun onun kollarına tutunup gözlerini kapattı yavaşça.
Jongin bir süre onun kokusunu soluduktan sonra boynuna ufak öpücükler bıraktı ve elini yanağına koyup yüzlerini yakınlaştırdı.
Sehun yanağını diğerinin eline bastırıp gülümsedi Jongin'in dudaklarına bakarak.
Jongin aradaki mesafeyi acele etmeden yavaşça kapatıp dolgun dudaklarını ince dudakların üzerine bastırdı. Ardından Sehun'un alt dudağını dudakları arasına alıp emdi yavaşça.
Sehun ise onun üst dudağını emiyordu.
Jongin diğer elini Sehun'un belinden biraz daha aşağıya indirip dolgun kalçaları sıktı hafifçe.
Bu hareket ile Sehun Jongin'in dudağını ısırdı.
Esmer olan sırıtıp elini diğerinin eşofmanından içeri soktu ve kalçasını okşamaya başladı.
Sehun bir elini esmer olanın ensesine atıp oradaki saç tutamlarını çekiştirdi yavaşça.
Jongin bir süre okşadıktan sonra bir parmağını yavaşça delikten içeri itti. Bunu kuru kuruya yaptığı için diğerinin canı acıyacaktı ama bunu şimdilik umursamadı.
"Mmhhhmm..."
Sehun içine giren parmakla diğerinin dudaklarına inlediğinde Jongin dudaklarını ayırıp beyaz boyna yöneldi ve orayı emip ısırmaya başladı.Sehun kafasını biraz daha geriye atarak diğerine daha fazla alan sundu.
Jongin diğerini hızlı bir hareketle yatağa yatırıp üzerindeki yerini aldı. Ardından ikinci parmağını da delikten içeri gonderip hareket ettirdi.
"Ah...a-acıyor gerizekalı!"
Sehun kaşlarını çatarak söylediğinde Jongin gülümsedi."Geçeceğini biliyorsun."
Sehun bir şey dememeyi tercih ederek üstündeki bedenin omuzlarına tutundu ve sıktı.
Bir süre sonra Jongin makaslama hareketini de yapmaya başladığında Sehun'un çıkardığı belli belirsiz sesler tatlı noktasına vurduğunu belirtir cinste idi.
Jongin aynı noktaya parmakları ile vuruş yaparken beyaz t-shirtü sıyırıp dilini diğerinin göbeğinde gezdirdi. Birkaç ısırık bırakıp göğüs uçlarına kadar dili yardımıyla ıslak bir yol çizdi ve küçük, kırmızı tepeciklerden birini dudakları arasına alıp emdi yavaşça.
Sehun göğsünü biraz daha kaldırdı daha fazlasını istercesine. Bir yandan da içindeki parmaklara itiyordu kendisini.
Jongin eşofmanını zorlayan şişkinliğini diğerinin yeni oluşan şişkinliğine bastırdığında ikisi de oldukça sesli bir şekilde inledi.
Jongin tepeciklerde işini bitirdiğinde parmaklarını diğerinin içinden çıkardı. Dizlerinin üzerinde doğruldu ve kendi t-shirtünden kurtuldu. Yeniden diğerinin üzerindeki yerini alıp dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu.
Sehun gülümseyerek kollarını onun boynuna sardı ve yüzlerini yakınlaştırmaya başladı.
Ancak çalan kapı zili devam etmelerine en büyük engeldi.
"Sikeyim! Kim bu şimdi?!"
Jongin sinirle soluyarak söylediğinde Sehun omuz silkti.
"Bilmiyorum. Kalk üstünden."
"Boşver çalar çalar giderler."
"Saçmalama. Sonra yaparız söz. Kalk hadi."
Esmer olanın yanağına sulu bir öpücük bırakıp onu üzerinden attı ve üzerini, saçlarını düzeltip aşağı indi.
"Seni de gelen her kimse onu da sikeyim Sehun!"
Esmer olan saçlarını karıştırıp üzerine t-shirtünü giydi ve ilk olarak banyoya geçti.
--------
Seviştirmedim sjsjsjsjsjsjsk
Sonraki bölüm inş djjdjdHa yeni bir fic yayınladım Lost Angel bir bakarsanız çok hoş olur. Benim için önemli.