Pentru că mă doare...

121 16 6
                                    

-Eu sunt aici și încă mă gândesc la tine. Tu ești cu ea și nici nu-ți amintești de mine.
-Și cel mai tare doare...să vezi persoana iubită, iubind pe altcineva.
-Totul trece așa se spune, dar nimic nu trece fără să lase urme.
-O să te rog până nu voi mai avea glas, o să plang până nu voi mai avea lacrimi, o să te iubesc până când voi muri.
-DACĂ VEZI ASTA, VREAU SĂ ȘTII CĂ MI-E DOR DE TINE.
-Viața e ca un pian. Clapele albe reprezintă iubirea și fericirea, și cele negre durerea și tristețea. Și pentru a simți și a asculta muzica vieții, trebuie să știm să combinăm ambele clape.
-Și-mi distrug sufletul cu persoane care nici nu-mi merită zâmbetul.
-Dacă te uiți în inimă unei femei ai să vezi cât de mult plânge. O să găsești secrete promisiuni și minciuni. Dar mai ales, vei vedea cât de mult luptă să rămână puternică atunci când nimic nu e drept și totul e pe dos. (Fetelor, doar voi veți înțelege).
-Eu mi-am pierdut timpul, dar știi...
Tu ai pierdut pe cineva care într-adevăr te iubea.
The End...
#mai_are_rost?

Hei dragilor, ce faceți, eh, presupun ca bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hei dragilor, ce faceți, eh, presupun ca bine. Ei, eu nu sunt bine, mor cu fiecare minut am decis să scriu acest capitol pentru ca așa mă simt acum. Sper să apreciați, totul vine din inimă.
P.S. Va rog nu vărsați lacrimi pentru cineva nepotrivit, ochii voștri sunt mai frumoși fără lacrimi. Va iubesc..

Statusuri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum