,,ŠKYT!" To nevěstí nic dobrého. Pomyslím si.
Sejdu dolů a hned co uvidím jsou dvě nové postavy.
Jeden z nich mě obejme a našpulí rty. Sakra co ten tu dělá! Taktak uteču.,,Co ty tu?"
,,Ale no tak Hikaru-chan. Nejsi šťastná že mě vidíš?" Už vidím slzy.
,,Ne. Ani ne." Ten uchyl se jmenuje Ichiro. A ten králík se jmenuje Shigeru.
Ukápne mu slzička. Někdo mi dá ruku na rameno. Kouknu se... Shigeru...
,,Zdar koťátko." Usměje se. Zavřu oči a snažím se nevybuchnout vzteky. Ještě jednou mi tak řekne a skonči na druhém konci zeměkoule. Otevřu oči a usměju se.
,,Ahojda králičí ksichte."
,,Tahle přezdííííívka se mi mocinky moc líbí." Začne se točit do kola. Radši odejdu do pokoje. S těmahle blbečkama nevydržím na jednom místě ani sekundu.
Ty blbci budou u nás bydlet!
,,Nao! To ne!" Jen se usměje.
,,Nejsou tak zlý." Začne se smát. Moc hezky se směje... Sakra Hikaru! Přestaň! Tohle není ta dívka kterou znám! Můj mozek mi dá obří ránu pěstí. Na venek se usmívám... uvnitř se držím za tvář. Tohle teď budeš zažívat častěji... zvykej si. Ne. Nato si nezvyknu mozečku... A teď si dokonce mluvím pro sebe! Jdu si dát čaj. Hned co se napiji přijde ke mě Ichiro. Začne zase otravovat. Radši se zvednu a odejdu do svého pokoje. Jo... Tyhle blbci jsou mí kamarádi už od batolete.
ČTEŠ
Jednou každý zažije lásku
FantasyČau! Jmenuji se Hikaru Takashi. Je mi 18 let a... no co bych o sobě ještě mohla říci. Jsem démon.