Celou noc sem nespala. Vážně ho miluji? Nebo ne? Nevím! Tenhle pocit neznám! Že by ten pocit byl láska?
Lehla jsem si. Náhle mě začalo všechno hrozně bolet. Spadla jsem z postele na zem a svíjela se v bolestech. Náhle hroznou bolest hlavy.
,,J-ještě n-ne. N-n-nejsem p-př-řipr-raven-na." První proměna démona bolí. A já ještě svoji moc neumím ovládat. Co když mě to pohltí? Bolest ustane a já se nemůžu ovládat. Vyskočím oknem ven. Tam všichni trénují. Uchechtnu se. Má síla mě pohltila a já nevím co dělám. Vrhnu se na Nao. A ten mě zpozorní. Snaží se přežít a přitom mi neublížit.
Když konečně svou sílu začnu ovládat tak si uvědomím že mám čepel své zbraně u krku Nao. Zastavím tím že se bouchnu druhou stranou do nohy. A hned spadnu na zem. No ke mě přiběhne.
Usměji se.
,,Jsi v pořádku?!"
,,Ano. Jen mě bolí noha ale nic vážnýho to není."
,,To jsem rád." Usměje se. Vezme mou nohu do ruky a věnuje ji polibek. Usměji se. Kolikrát mi ještě bude dávat pusu na nohu?
Zvedne se a podá mi ruku. Tu s radostí přijmu.
,,Omlouvám se za to co se stalo před chvílí já..." Rozbrečela jsem se. Vždyť jsem ho mohla zabít!
,,Neomlouvej se. Nebyla to tvá chyba." Usměje se a obejme. Cítím se u něj v bezpečí. Proč? Už znám odpověď. Miluji ho.
ČTEŠ
Jednou každý zažije lásku
FantasyČau! Jmenuji se Hikaru Takashi. Je mi 18 let a... no co bych o sobě ještě mohla říci. Jsem démon.