21. İlk (Savnaz)

207 14 2
                                    

Nazli;

Uyandığımda Selin yanımda değildi sadece i ve annem yanımdaydı.

Yataktan oldukça uyuşuk bir şekilde kalktım, tuvalete gittim,işimi hallettikten sonra tuvaletten çıktım.

Çok acıktığım fark edip aşağıya indim. Savas havuzdaydi yuzuyordu, yanına gittim.

Yüzüme bir gülücük yerleştirdim.

Nazli:İyi yuzmeler bohem prens.

Savas:Oooo doğum günü kızı.

Güldü.

Nazli:Ya hadi bir yere gidelim.

Savas:Nereye gitmek istersin?
Güldük.

O sırada annem geldi.

Gunes:Nazlı selini gördün mü?

Nazli:Hayır.

Gunes:Kızım hazırlan haluk abin bizi bir yere goturecek.

Nazli:Ya anne gitmesek.

Gunes:Nazlı!

Nazli:Offff tamam iyi!

Annem gitti.

Nazli:Hadi ben gidiyorum.

Savas havuzdan çıktı.

Savas:Ya gitmesen...

Nazli:Emir büyük yerden.

Savas:İyi hadi görüşürüz.

Nazli:Bay bay.

İstemeyerek savaşın yanından ayrıldım, yavaşça odama çıktım. Annem odamdaydi.

Nazli:Ne oldu anne?

Gunes :Selin yok nazli delireceğim.

Nazli:Nerde olabilir ki?

Gunes:Arıyorum açmıyor.

Nazli:Bilmiyormusun sen kızını yine sevgili bulup takılmıştir birinin peşine.

Gunes:İyi öyle olsun bakalım sen şu sana haluk abinin aldığı gri elbiseyi giy altına da topuklu ayakkabı giyen itiraz istemiyorum!

Nazli:Offff anne ya!

Gunes:Hadi hadi hadi hızlı hazırlan.

Nazli:İyi tamam.

Annem odadan çıktıktan sonra hemen saçımın ördüm, elbisemi ve ayakkabımı giydim birde biraz makyaj yaptım her zaman sürdüğüm ruju sürdüm ve Selinin odasına gittim,bir şeyler karıştırdığına gerçekten eminim çünkü.

Odasına girdiğimde yerde elbise kutusu falan vardı oda baya daganikti. Ama bir not vardı,elbise paketinin içinde.

"ŞİMDİ MAKYAJINI yap elbiseni giy altına istediğin ayakkabını giy ve saat tam 1 de dışarı çık."

Bunu okuyunca hiç bir şeye anlam veremedim ne demekti bu?

Daha sonra bir not daha buldum.

BU elbiseyi senden başka kimse gidemezdi,kimseye yakıştıramadım,sadece sana yakışıyor bu elbise.
Mavis"

Maviş te kimdi?

İşte o an aklıma Ali geldi,o an notlar elimden kayıp gitti.

Umarım bu kişi Ali değildir umarım değildir...

Odadan çıktım bugün benim dogumgunumdu ve hiç bir şeyin umrumda olmaması gerekirdi.

Ozelliklede Selin salağınin odama gidip parfümümü sıktım,yanıma çantamı aldım ve çıktım.

SAV-NAZ-AL-SELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin