30. Paramparça

129 8 2
                                    

Ali;

Ağlıyordum,evet her şeyi ben bitirmiştim,bir an Tuğçe geldi.

Tuğçe:Aşkım,nereye kayboldun?

Elimi tuttu.

Tuğçe:Sen ağlıyorsun...

Hızlıca Tuğçeyi ittim,yere düştü.

Ali:EEEEE yeter be defol git,senden nefret ediyorum tamam mı ben Selini seviyorum,onunla sevgiliydim,demine kadar sadece sen gidip babama söyleme diye seninle vakit geçirdim,Allah belanı versin psikopat,Selini sevdiğimi onunla sevgili olduğumu anlamışken bile bırakmadın peşimi,istiyorsan söyle herkese artık kaybedeceğim hiç bir şey kalmadı...

Hızlıca içeri girdim,önüme Nazlı çıktı.

Nazlı:Ali ne oldu ya?

Ali:Selin... Selin benden ayrıldı...

Nazlı:Ne?

O anki üzüntümle hızlıca Nazlıya sarıldım,tamamen bitmiş,tükenmiş gibi hissediyordum,Selinsiz olmazdı kı.

Ağlıyordum.

Nazlı beni itti.

Nazlı:Ikizim nerede?

Ali:Bilmiyorum.

Nazlı:Savaş yürü eve gidiyoruz,Sende sakın gelme bu akşam eve,artık biricik sevgilin Tuğçe ile mi gidersin-

Sözünü kestim.

Ali:Nazlı,Selini çok sevdiğimi söyle.

Nazlı hiç bir şey demeden Savaş ile bir anda ortadan kayboldu.

O sırada Tuğçe yanıma geldi.

Tuğçe:Benden ayrılamazsın Ali,yoksa pişman olursun canım.

Allahın salağı,hiç bir şey demeden yanından ayrıldım.

Selin;

Sslin:Müsait bir yerde.

X:30 tl.

Taksiciye parayı verip,taksiden indim.

Hızlıca klübe girdim,yüksek sesli müzik ve alkol,herkes özgürce dans ederken ben bir köşeye sakince oturuvermiştim.

Barmeni çağırıp,
Selin:Bir tane bira.
Demiştim.

Daha sonrasında dans etmeye başlamıştım,nerde olduğumun sanki farkında değildim,bilmiyordum bir süre sonra bir el omzuma dokundu korkuyla arkamı döndügümde tepki veremeyecek kadar sarhoş olmuştum bile,oydu,Ali...

Bir anda kendimi Alinin kollarına bıraktım,yavaşça yüzümü yüzüne yaklaştırdım.

Selin:Ali... Biz uzaydamıyız?

Ali:Gel buraya.

Beni kucağına almıştı. Dışarı çıktığımızı suratıma çarpan soğuktan anlamıştım.

Ali beni arabasinin arkasina yatirmiştı.

Kendide sürücü koltuğuna bindikten sonra arabayı çalıştırmişti.

Selin:Artık Ali yok...

Diye bağırmıştım.

Ali:Ali hep burda ve seni asla bırakmayacak...
*
*
*
*
*
*
Nazlı;
Selinin nerde olduğu haberi Aliden gelince rahatlamıştım.

Nazlı:Anne Selin arkadaşına gitti bu gece ondaymış.

Güneş:Bak yeter artık Nazlı,bu ilk değil kimmiş bu arkadaş tanışalım.

Nazlı:Ya kız anne merak etme.

Güneş:İsmide Merve mi bari?

Nazlı:Of anne ya.

Güneş:Selin ve sen cezalısınız.

Nazlı:Ne?

Güneş:Beni salak yerine koyduğunuzu sanmayın.

Nazlı:Anne cidden,istersen tanıştırız yani.

Güneş:Iyi bakalım öyle olsun.

Selin;

Gözmü açınca nerde,kiminle olduğumu anlamam zor olmusştu,biri bana sarılıyordu,arkamı hızlıca döndüğümde bu kişinin Ali olduğunu gördum. Onu hızlıca yataktan ittim.

Ali:Selin ne yapıyorsun sen ya?

Hemen elime telefonu alıp saate bakmıştım saat gecenin dördüydü,hava karanlıktı.
Bir otel odasındaydık.

Ali yerden ayağı kalkmıştı,üstünde bir şey yoktu,sadece pantolonu vardı.

Selin:Üstüne bişey giysene sen!

Ben öyle diyince hemen gömleğini giydi.

Selin:Eve götür beni!

Ali:Hayır,bu gece burada ve benimlesin.

Selin:Hayır değilim!

Yataktan hızlıca kalktım,Ali kolumdan tutup beni yatağa itti.

Selin:Ne yapıyosun be? Pis sapık!

Yanıma oturdu.

Ali:Gitme Selin,lütfen ben sensiz yapamam,lütfen bak anlattım sana olan her şeyi.

Selin:Bitti dediysek bitti.

Ali:Hayır,ben daha bitirmedim,bu ikimizin alacağı bir karar.

Selin:İstemiyorum seni artık hayatımda anlamıyor musun? Acaba ben orada öyle çekip gitmeseydim bu gece sizin için nerde-

Ali:Selin,bak ben o kıza karşı hiç bir şey hissetmiyorum tamam mı?

Selin:Ya istemiyorum seni,çık çık,çık git hayatımdan!

Ali:Şunu bil,ben seni bırakmam Selin,şimdi gidiyorum,ama sen benimsin tamam mı?

Selin:Defol git tama mı?

İkimizde ayağa kalkmıştık,onu itip odadan çıkartmıştım. Kapıyı sertçe kapattığımda kendimi hiç iyi hissetmiyordum,zaten midem bulanıyordu.

Tuvalete gidip saçım,tipimi düzeltip hemen otelden çıktım.

Ali;

Eve gidemiyordum,sadece gidiyordum,bende bilmiyordum nereye gittiğimi,ama şuan istanbul dışındaydım,sadece Selin vardı aklımda bana dediği o şeyler,hayatımı bitiren o lanet sözler,kendimden ölümüne nefret ediyordum,ben Selini kırdım,onu bitirdim,onun döktügü her gözyaşı benim kalbimi paramparça etmeye yetti.

Çok hızlı gidiyordum,hiç bir şey umrumda değildi,ta ki gözümü alan bir araba ışığına ve acı bir korna sesine kadar...

SAV-NAZ-AL-SELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin