ELVEDA GÜZEL İZMİR

572 16 3
                                    

Nazlı;

Ellerim nasıl titriyordu bavulumu kapatırken, içim açıyordu çünkü, ben İzmiri nasıl unuturum nasıl kalbimden söküp atarım, yapamam,başaramamış gibi geliyor,ya bir insan nasıl unutur,kumru,çiğdem, saat kulesi,ya bir kere ben çiğdem çok severim,ve ben günde bir paket yerim ya İstanbulda beni anlamazlar ki bi kere. Lanet olsun ki biricik canım tatlış (!) ikizim Selin ve ben istanbul denen lanet şehiri kazandık, ben bırakamam izmariti gidemem özlerim, ya anılarım, mesela Selin ile çok kavga etmiştik benim kaldığım odada kalmak için ama ben kalmıştım, Selin ise beni kıskanıp kafama gece uyurken böcek koymuştu, ya evimizin merdivenleri, Selini her sabah orada iterdim,bir kere Selin kafasını vurmuştu çok korkmuştum, ağlamıştım saatlerce 1 hafta sonra affetmişti,sonra Selin ile her saat kulesinin önünde fotoğraf çektirenlerin yanına gidip fotoğrafı bozardik,hatta bir kere biri kafamıza terlik atmıştı, kacmistik,bir kere kumru yerken boguluyordum,neredeyse hergün dışarıda duvarları boyardim kulağımda kulaklıkla, ben yapamam orada ama denemem lazım en azından canım annem için.

Bavulumu merdivenlerin altına koydum,anne kahvaltı hazırlıyordu,of of enfes enfes birde ne göreyim annem kumru sipariş etmiş, bizim için yumurta kırmış sucuk yapmış ve patates kızartması, bunu görünce gözlerim doldu,annemin kahvaltısının yanından kimse asla geçmezdi, Selin mali hala uyanmamış.

"Annem seni çok özlerim ben ama." dedim.
"Yavrum benim asıl ben sizi çok çok özleyeceğim,sizi ziyarete gelmeye çalışacağım güzel yavrum."
Ona sıkıca sarıldım.
"Ben şu öküz başlı antilop aman işte biricik canım kardeşim aşkım aşk böceğim olan kardeşimi uyandırayım. ."
Annem samimi bir şekilde güldü.
Yukarı çıkıp mal ikizimi odasına daldım hala uyuyordu öküz, bende bunu onun yanına bırakmayacağım için üstüne atlayiverdim bir anda.

Sevgili arkadaşlar bu,bu hikayenin ilk bölümü okursanız çok sevinirim.
🙋🙋🙋🙋🙉🙈🙊💟💟💟👐👐👐

SAV-NAZ-AL-SELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin