☆ 6. Bölüm ☆

12.7K 271 30
                                    

Multimedia : Defne

"Ben : Tabiii sorabilirsin meleğim .
Derinin dedikleriyle şok oldum . "

-Biliyomusun Defye Abya ben babamı hiç bu kadar çok güleyken göymedim .

Ne yani Aras Bey ben gelince mi gülmeye başlamıştı .

Ben : Meleğim belki artık işleri iyi gidiyodur olabilir dimi bunu bilemeyiz .

Derin : Beykide .

Ben : Hadi uyuyalım meleğim . dedim ve üstümüzü örttüm . Derini öpüp uyudum .

***

Sabah uyandığımda Deniz inde yanımıza geldiğini gördüm . Daha yeni gelmiş olmalıydı . Gece su içmeye kalkmıştım . İkisinede sarıldım . Odanın Kapısı Çaldı .

Uyanın uykucular kahvaltı ya gidiyoruz . Aras Bey in sesiydi . Kuzularımı öperek uyandırdım .

Kızlar biraz fazla uyuduk galiba kahvaltıya gitmemiz gerekiyomuş hadi babayı bekletmeyelim .

Dar paça dizleri yırtık bir pantolon ve kareli desenleri olan siyah bir gömlek giymiştim . Siyah topuklu ayakkabılarım siyah şapkam ve siyah çantamla kombinimi tamamlamıştım . Derin ve Denize ise :

Kısa kol pudra renk t-shirt , beyaz tayt ve grimsi açık yazlık ayakkabı giydirdim . Bugün hava sıcak .

Aras ' tan

Hâlâ hazırlıkları bitmemişti . Ah şu kadınlar ! Kapı açıldı . Derin Deniz ve Defne Ço - çook güzel olmuşlardı . Hadi gidelim dedim . Arabaya bindik .

***

Defne ' den

Açık hava çay bahçesi gibi bir yere gelmiştik . Çocuklar parkta oynamaya başladılar . Bizde Aras Bey le oturuyorduk . Siparişlerimizi vermiştik . Biz çay çocuklara da meyve suyu söylemiştik yanında da kahvaltı servisi her çeşit . Kızlar arkadaş bile bulmuşlardı . Kızları çağırdık kahvaltımızı yapıyorduk . Kahvaltılarını bitirir bitirmez arkadaşları "Naz" ın yanına koşturdular . Kahvaltıda Naz ı anlatıp durdular .

Resimdeki Oyun Parkı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Resimdeki Oyun Parkı

Telefonu elime aldım . Uğraşıyordum . Taa ki o sesi duyana kadar ...

EVET ARKADAŞLAR BÖLÜMÜMÜZ NASILDI YORUM BIRAKINIZ SİZLERİ SEVİYORUM ...

Mafyanın BakıcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin