Telefonu elime aldım . Uğraşıyordum . Taa ki o sesi duyana kadar ...
Derin ağlıyordu . Telefonumu çantama bırakmamla Aras Bey le Derin in yanına koşmamız saniyeler içinde gerçekleşti . Naz ın Anneside yanımıza geldi . Derin in dizi kanıyordu . Hemen doktora götürmemiz lazımdı . Mikrop kapabilirdi .
Aras Beye
Mikrop kapabilir hemen doktora götürmemiz gerekiyor . Dedim .
Naz ın Annesi
Ben doktorum . Eğer ilk yardım çantası varsa Derin le ilgilenebilirim .
Aras Bey :
Arabada olması lazım hemen gelirim . Defne sen Derin in yanından ayrılma . Dedi .
Ben :
Ben buradayım acele et sen . Dedim .
Deniz kucağıma yaslanmış . Ağlıyordu . Korkuyordu . Meleğim . Keşke anneleri bırakmasaydı . Eminim özlüyodur anneleri . Bence bu işte Aras Bey in bir işi vardı . Hangi anne yavrusunu bırakıp giderdi ki ? Derin ve Deniz in iyiliği için annelerini bulacaktım . Yapacaktım bunu . Her zaman anne kız görünce özeneceklerdir . Bunları düşünürken
Aras Bey ilk yardım çantasını getirdi . Naz'ın annesi Aras Beyle çok yakındı . Sebebini bilmediğim bir kıskançlık içimi doldurdu . Derin ve Deniz içindi bu öfkem. Evet Evet Derin ve Deniz içindi . Naz'ın annesi Derin'in dizine pansuman yapmıştı. Aras Beyle tokalaşırken öksürük krizine girdim . Öksürük krizi devam ederkenAras Bey : Defne su getirmemi istermisin ? diye sordu .
Ben : Yok Aras Bey Geçer birazdan dedim . Derken öksürüğüm devam ediyordu . Kızardığıma yemin edebilirdim kızarmak ne kelime resmen "PATLICAN" a döndüğüme yemin edebilirdim . Aras Bey su getirdi ve sırtımı ovaladı. Suyu içtim . Geçmişti öksürük krizim evet işe yaramıştı .
***
Eve gelmiştik .Meleklerimle yemeğimizi yedik . Oyun Oynadık . akşam olmuştu . Meleklerimin eşofman takımlarını giydirdim. Derin'in dizi acımıyordu. Resimli bant yapıştırmıştım. Böylece yarası kötü durmuyordu. Meleklerimi uyutup Aras Bey'in yanına gidecektim . Beni çağırmıştı. DEFNE UYUMADAN ÖNCE YANIMA GELİRMİSİN SENİNLE KONUŞMAM GEREKEN ÖNEMLİ BİR KONU VAR . demişti . Önemli Konu ne cidden çok merak ediyordum . Meleklerimi uyuttum. Eşofman Takımlarımı giyip Aras Bey'in yanına gittim . Film seyrediyordu . Beni görünce
Aras Bey :
Evet Defne Seninle ilgili konuşmam gereken bir konu var .
Ben : Sizi dinliyorum Aras Bey dedim .
Aras Bey'in dedikleri beynimde dolaşıyordu . Hoparlör den bağırmış gibi . Aras Bey'in yüzüne boş ifadeyle bakıyordum .
EVET ARKADAŞLAR HEYECANLI BİR YERDE BIRAKTIM . UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. SİZLERİ SEVİYORUM . YENİ TELEFONA GEÇTİM ZOR YAZDIM . ALIŞTIM AMA LG YE GEÇTİM . BU BÖLÜM BÖYLEYDİ . SİZCE NASIL ? EVET ARKADAŞLAR İYİ YORUMLARIN YANINDA KÖTÜ YORUMLARDA GELİYOR . SİZCE CİDDEN KÖTÜMÜ HİKAYE ??? YORUM MUTLAKA YAZIN SİZLERİ SEVİYORUM ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Bakıcısı
ChickLitSıradaki İş İlanı " Bakıcılık " Yapabilirmiydim ? *** Kuzularımı Seviyorum *** Baba Defye Abla Çok İyi Oyu Çok Seviyoyum *** Neden Olmasın ? *** " Çünkü Ben Öyle İstiyorum . " *** Özür Dilerim *** İstifa Ediyorum *** Beni Kandırdın *** İyiki Varsı...