❄ 8. Bölüm ❄

5.1K 231 20
                                    

Aras Bey'in dedikleri beynimde dolaşıyordu . Hoparlör den bağırmış gibi . Aras Bey'in yüzüne boş ifadeyle bakıyordum .

Aras Bey :

Defne eşyalarını topla . İşten kovuldun. Demişti . Kovuldun kelimesi beynimde dönüp duruyordu . KOVULDUN ... KOVULDUN ... KOVULDUN ... Sözcükler beynimde dönerken gözlerim karardı . Aman Allah'ım durduk yere neydi bu böyle . Aras Bey yanıma doğruldu .

Defne iyimisin dedi . Göz kapaklarım istemsizce kapanıyordu . Kalbim Acıyordu. Başım fena bir şekilde ağrıyordu. Kafamı vurmuştum. Daha Fazla düşünemedim göz kapaklarım kapandı .

***

Gözlerimi açamıyor. Makine sesi duyuyordum . Ben niye burdayım annemler neredeydi .Piknik yapıyorduk . Birden nereye kayboldular ki .

***

ARAS ' IN AĞZINDAN ...

Defneye öyle dememeliydim. Keşke yerin dibine girseydimde ona öyle demeseydim. Derin ve Denizi çok seviyor . Bizde onu çok seviyoruz. Ama yapmak zorundaydım . Defnem için yapmak ondan uzak durmak zorundaydım . En kötüsüde ona bunları anlatamamak zorundaydım. Şu anda bu durumda olmazdı . Defne başından ağır darbe almış . Elini oynattı . Hemen yanına doğruldum. Gözlerini yavaşça açtı .

Defne Nasılsın. Diye sordum .

Cevabı :

Siz Kimsiniz ? Oldu .

***

EVET ARKADAŞLAR KISA BİR BÖLÜM YAZDIM . AKŞAM YAZMAYA DEVAM EDECEĞİM . BÖLÜM NASILDI ??? SİZCE DEFNE ARAS'I HATIRLAYABİLECEK Mİ ? DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ . YORUM BIRAKINIZ. SİZLERİ SEVİYORUM ... ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Mafyanın BakıcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin