Yoongi kucağındaki bedenin boynuna birkaç öpücük kondururken elini t-shirtünün içine sokup belini okşuyordu.
Jimin ellerini kucağında oturduğu bedenin omuzlarına koyup kafasını hafifçe sola yatırmıştı.
Yoongi bir şey hatırlamış gibi öpücüklerini kesip diğerinin gözlerine baktı.
Jimin de ona bakarken neden durduğunu düşünüyordu.
"Jimin..."
"Efendim?"
"Bu kez bana karşılık ver."
"Nasıl yani?"
"Yani ne zaman yapsak ya isteksiz oluyorsun ya da karşı çıkıyorsun,engel olmaya çalışıyorsun. Bu kez sen de içinden geldiği gibi davran. Kendini kasma,tutma."
Jimin hafifçe gülümseyerek kafasını salladı. Sonuçta onlar seks arkadaşıydılar ve kendisi zevk alırken diğerinin de zevk alması gerekirdi.
Yoongi aldığı olumlu cevapla tek eliyle diğerinin belinden kavrayarak tamamen birleştirdi bedenlerini. Kucağındaki bedeninin boynunu ısırıp emerken Jimin ellerinden birini diğerinin saçlarına daldırmış kendisine bastırıyordu kafasını geriye atarken.
Yoongi onun bu hareketi ile sırıtarak daha sert ısırıklar bıraktı diğerinin beyaz boynuna.
Jimin dudaklarını ısırıp kalçalarını oynatarak diğerine sürttü kendini. Bu kez fazlasıyla istekli olduğunu hissediyordu.
Yoongi tıslayıp diğerini ortadaki sehpanın üzerine oturtup t-shirtünü çıkardı hızla. Beyaz vücudun her noktasını gözleri ile süzdükten sonra diğerinin belinde sabitledi ellerini. Öne doğru eğilip karnına bir öpücük kondurdu ve hafifçe dişlerini sürttü. Dilini göbek deliğinde bir süre gezdirdikten sonra göğüslerine kadar ıslak bir yol çizdi. Göğüs uçlarının etrafında bir süre oyalandıktan sonra Jimin'in gözlerinin içine bakarak turuncu tomurcuklardan birini ağzına aldı dil darbesi attıktan sonra.
Jimin hassas noktasında gezinen dil ve dudaklarla derince inleyip kafasını geriye attı. Göğsünü diğerine doğru itti daha fazlasını istercesine.
Yoongi göğüs uçlarından birini emip ısırırken diğerinde ise parmaklarını gezdiriyor ve ara sıra sıkıyordu.
Yeterli olduğunu düşündüğünde geri çekilip bıraktığı izlere baktı.
Jimin baygın gözlerle onu izlerken Yoongi ayağa kalkıp kendi t-shirtünden ve üzerindeki pantolondan kurtuldu boxerı ile beraber.
Jimin derin bir nefes alarak sehpadan kalktı ve diğerinin önünde durdu. Onun omuzlarına ellerini koyup hafifçe itikledi. Diğeri itilmenin etkisi ile kanepeye oturdu ve şaşkınlıkla baktı kendinden kısa olan adama.
Jimin onu oturtturduktan sonra diğerinin bacaklarının önünde, dizlerinin üzerinde oturup yutkundu.
Yoongi onun ne yaptığını anlamaya çalışmak istercesine bakıyordu.
Jimin elini diğerinin uzunluğuna yavaşça sarıp Yoongi'ye bakmadan bir iki kez çekti eli ile.
"Ji-Jimin?"
Yoongi şaşkınlıkla gözlerini büyüterek söyledi."Sus. Yoksa bırakırım."
Jimin ona bakmadan söylediğinde Yoongi susmayı tercih ederek onu izlemeye başladı.Jimin onu birkaç kez çektikten sonra, diğerinin bacak arasına iyice yerleşip uzunluğun etrafında gezdirdi dilini. Baştan sona yavaşça dilini gezdirirken Yoongi alt dudağını sertçe ısırarak izliyordu diğerini.
Bir süre o şekilde oyalandıktan sonra uzunluğu tamamen ağzına alıp kafasını oynatmaya başladı.
Yoongi elini diğerinin saçlarına atarak kendisini ona itmeye başlamıştı bile. Bir yandan da derin ve boğuk bir ses tonu ile inliyordu.
Jimin yanaklarını çukurlaştırarak ağzındaki sertleşmiş penisi emmeye başladı. Elleri ile ise toplarla oynuyordu ve ara sıra dişlerini de kullanıyordu.
Bir süre sonra Yoongi yeterli olduğunu düşündüğünde Jimin'in saçlarını çekiştirdi.
"Ç-çekil."
Jimin söylenileni dinleyip geri çekildi. Dudaklarını yalayarak diğerine baktı kafasını kaldırıp.
Yoongi diğerini ayağı ile itip yere uzanmasını sağladı ve üzerine uzanmadan önce üzerindeki son kumaş parçalarını yırtarcasına çıkardı.
Jimin'i hazırlama gereği bile duymadan, altındaki beden tarafından iyice ıslatılmış olan uzunluğunu itti içine.
"Ahhh... Ha-hazırlasana!"
Jimin kafasını geriye atıp gözlerini sonuna kadar açtı acı ile. Ellerini yumruk yapıp yere vurdu hafifçe.
Yoongi ellerini yumruk yapılmış olan ellerin üzerine koyup yavaşça hareket etmeye başladı.
Jimin inlerken alışmanın verdiği rahatlamayla ellerini gevşetmiş yumruklarını serbest bırakmıştı. Yoongi serbest kalan elleri tutup diğerinin başının yanına koydu birleştirdiği ellerini.
Jimin bacaklarını diğerinin beline sarıp kendini ona iterken Yoongi hareketlerini iyice hızlandırdı ve diğerinin uzunluğuna elini atıp yavaşça çekmeye başladı.
Jimin yaşadığı çifte zevk ile içindeki penisi sıktığında Yoongi derince inleyerek diğerinin boynuna ısırdı sertçe.
Jimin sesli bir şekilde inledikten sonra diğerinin omzunu ısırdı intikam almak istercesine.
Yoongi hızla duvarlarındaki git gellere devam ederken Jimin kendi sıvısını onun eline bırakmıştı bile.
"Benden önce geldin Jimin."
Sırıtarak elini diğerine gösterdi. Jimin yutkunup gözlerini kaçırdı ve inlemeye devam etti.Yoongi eğilip diğerinin köprücük kemikleri ile uğraşırken sarsılarak diğerinin içine bıraktı sıvısını.
İkisi de derince inledikten sonra Yoongi kendisini diğerinin üzerine bıraktı.
Jimin nefesini düzene sokmaya çalışırken bir eli istemsizce diğerinin sırtına çıktı ve sırtını okşadı hafifçe.
Yoongi her ne kadar şaşırsa da sesini çıkarmadı ve gülümsedi sadece. Ardından birkaç tanr küçük öpücükler bıraktı diğerinin omzuna.
Jimin yumuşak öpücüklerle gülümseyerek kapattı gözlerini ve diğerinin saçlarını okşadı yavaşça.
"Benden nefret etmediğini düşünmeye başlayacağım Jimin."
Yoongi kıkırdayarak söylediğinde Jimin de kıkırdadı."Ben de öyle Yoongi."
Jimin gülümseyerek cevap verdi.'Ben de senden nefret etmediğimi düşünmeye başlayacağım.'
---------
Sonunda yazdım...
Hiç smut yazasim yoktu ne kadar güzel oldu bilmiyorum.Duzeltmedim yazım yanlısı varsa görmezden gelin şimdilik
Biraz daha iyi hissettiğimde duzeltirim.Ve yeni bölümün erken gelmesi için teşvik edici yorumlar yapabilirsiniz bence...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Pinch Of Love
Fanfic"Senin benim yanımda ne işin var!?" "Asıl senin benim yanında çıplak bir şekilde ne işin var!?" ---------- ●@glambition_eunhae ithafen.