Sabah güneş ışıklarının gözüme vurmasiyla uyandım.Bugün benim için önemli bir gündü.Daghanlar holdinginde iş görüşmem vardı.Çok heyecanlıyım.Babamın bütün ısrarlarına rağmen kendi holdingimizde çalışmak istemedim.Millete kızına torpil geçiyor dedirtmek istemediğim için başka bir holding de çalışmak istedim babamda bu kararıma saygı duydu.Ha bu arada kendimi tanitayim ben Gaye ,24 yaşındayım.Mühendislik okudum.1.80 boylarında sarışın,zayıf ve dikkat çekici bir güzelliğe sahip olduğumu söylüyorlar etrafındakiler.
***
Ahh inanamiyorum saat 7.00 olmuş!! 8.00 de görüşmem var ve ben hala yataktayim.Yataktan kalkıp rutin işlerimi halletmek için banyoya gittim.İşlerimi hallettikten sonra giyinme odama geçtim.Biraz ciddi giyinmeliyim bence yani ilk günden Fuat Dündarin kızı şöyle böyle demesinler.Dolaptan siyah plaza ceketimi aldım onun içine pudra rengi orta mini bir elbise altına da pudra rengi altı kırmızı olan stilettolarimi giydim.Makyaj masamın önüne geçip saçlarımı at kuyruğu yaptim.İnce bir eyeliner ve maskara sürdükten sonra babamın doğum gününde bana aldığı zarif kolyeyi taktım.Siyah tek kol çantamı da alıp odadan çıktım.Merdivenlerden inerken saate bakmak aklıma geldi ve çantamdan iphone 6 plusumu çıkardım saate baktığımda 7.45 ti.45 dakikada hazilanmisim kendime bi an inanamadım . Ben bu büyük başarımin sevincini içimde yaşarken babamın sesiyle kendime geldim.Babam: " Günaydın prensesim"
Ben: " Günaydın babiskom "
Babam: " Hadi gel de birlikte kahvaltı yapalım"
Ben: " Babacım geç kaldım ben dışarda bir şeyler atıştırırım , söz yarın beraber güzel bir kahvaltı yaparız "
Babam: " Peki öyle olsun , umarım görüşmen iyi geçer güzel kızım "
***
Evden çıktığımda sadece 10 dakika kalmıştı. Koşarak kırmızı porcheme bindiğim gibi gazı kökledim.
***Aman Allahım bi bu eksikti önümdeki siyah rang rovera çarpmıştım.Arabadan indim
Ben: "Beyfendi çok özür dilerim acelem vardı . Kusura bakmayın masraflarınızı ben karşılarım."
Adam: " Lan ne acelesi benim sanki acelem yok.Anlayamıyorum ışığı nasıl görmedin , onu görmedin madem koskoca arabayıdami görmedin.Ya gerçekten anlamıyorum bu kadınlara bu ehliyeti veren adamın ben gelmişini geçmişini... , tövbe tövbe ağzımı bozuyorlar zorla "
Bana böyle deseler ben hiç dururmuyum.Tabiki hayır.Arabaya gidip levyeyi aldım.Adamın karşısına geçip
Ben: " Öncelikle şunu belitiyim ki sizden özür dilediğim halde hakaret ettiniz. "
Levyeyi öncelikle sırtına sonra bacaklarına geçirdim. Bu arada arkamdan biri beni tutmaya çalıştı.Kim olduğuna bakmadan onunda kafasına vururum.Bana bağırarak
"Kızım sen manyak mısın " dedi
Dönüp baktım aman Allahım meteor gibi çocuk off ne diyon ben ya .
"Öncelikle beyefendi ben sizin kızınız değilim ,ayrıca manyak olan sizsiniz beni tutmasaydınız böyle olmazdı "
***
Arabamı holdingin otoparkına part ettikten sonra 10 dakika önceki olayları düşündüm. Off şimdiden böyle başladıysa bugün nasıl bitecekti Allah bilir . Neyse şirkete geç kaldığımı hatırladığımda şirkete doğru yürümeye başladım. Kapıdan iceri girdiğimde bugüne rağmen havalı bir giriş yaptım . Evet herkesin ağzının açık kaldığının farkındayım😃.Sekretere doğru yürüdüm .
Sekreter : "Buyrun nasıl yardımcı olabilirim " dedi.
Ben: " İş görüşmesine geldim ben Gaye Dündar " dedim.
Kız şok olmuş yüz ifadesiyle bir süre bana baktıktan sonra toparlanarak " Efendim Aras Bey sizi bekliyor " dedi.
Sekreterin dediği üzerine asansöre bindim ve Aras Beyin odasının bulunduğu 10.kata çıktım.Odanın kapısını tıklattıp içeriye girdim.Arkası dönük olan Aras Bey bana döndü.
Ama, ama ,ama olamaz ben şok ,ben bim , ben A-101.Bu nasıl olur!?
Arkadaşlar iyi okumalar yazım hataları olabilir onlar için şimdiden özür dilerim .İnşallah beğenirsiniz iyi okumalar ❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru
RomanceBiri siyah , biri beyaz , biri ateş , biri su , biri tuz , biri buz... Aşk , yaz yagmuru gibi , yağmurun ardından doğan güneş gibi onunla gelen gökkuşağı gibidir. Belkide olmayacak hayaller. Hayalleri yıkılmış bir genç adam düşünün. Kalbini yıllardı...