Arasın ağzından
Sabah kalktığında yanımda kızı gördüğümde dün akşam olanları hatırladım.Sarhostum ve bu kızla işim bittikten sonra parasını verip gitmesini söylemiştim. Yanımda yattığına göre gitmemiş. Yataktan sinirle kalkıp üzerini giydikten sonra otelden çıktım. Eve gidip üzerini değiştirdikten sonra sirkete gitmem gerekiyor. Bir taksi durdurup eve gelince bir duş aldım ve kıyafetlerini giydim.
***
Arabam bozulduğu için işe bugün Ezherle gidecektik. Ezher geldiğinde aşağı inip kısa bir selamlasmadan sonra şirkete doğru yol aldık.
***
Kırmızı ışıkta dururken büyük bir şiddetle arkadan bir araba çarptı. Ezher bir küfür savurarak aşağıya indi ve kızla kavga etmeye başladı.Bende arabadan indim baktım ki Ezher yerde yatıyor."Yettim kardeşim " tabikide öyle bişey demedim cool bir sekkilde yanlarına gittim.Karşımda gördüğüm kız tam bir afetti.Bu düşüncelerimi kafamdan hızla uzaklaştırdım. Kızı kolundan tutup uzaklaştırmaya çalıştım , çalışmaz olaydım.Kız levyeyle kafama vurdu.Kızla biraz tartıştıktan sonra şirkete geç kaldığımı hatırlayınca fazla üstelemeden Ezheride alıp oradan uzaklaştık. Şirkete geldiğimde görüşme için gelecek olan mühendis daha gelmemişti. Asistanımdan bir kahve isteyerek odama çıktım.***
Gayenin ağzından
İçeriye girdiğimde bu sabah beni kolundan tutup kavgadan uzaklaştırmaya çalışan meteor. Ahaa şimdi ayvayı yedin Gaye . Adamın seni işe alacağı varsa da almaz. Off iç ses sen bir sussana neyse.Adama bir süre şok geçirmiş gibi baktıktan sonra adam benim konuşmamı bekliyor gibi boğazını temizledi.
Ben: "Merhaba , ben Gaye Dündar iş görüşmesi için gelmiştim " dedim.
Aras: " Peki , CV 'nizi alabilirmiyim "
Ben: " Tabi buyrun lütfen "
Aras: " Gaye Hanım "
Ben: " ımm...şey...sanırım...herhalde...Off ben işe kabul edilmedik değilmi.Ben biliyorudum canım zaten böyle olacağını , yok yani ben anlamıyorum levyenin benim arabada ne işi varsa , hangi akla hizmet onu oraya koydum , Allahım ben ne diyon ya. Neyse ben en iyisi gidiyim. İyi günler Aras Bey
Aras: "Gaye Hanım bitti mi "
Ben: "Evet "
Aras: " Tamam o halde işe kabul edildiniz "
Ben: "Biliyorum haklısınız beni işe almamakta...Neee işe alındım mi ?"
Aras: "Evet Gaye Hanım evet , benim sağımdaki oda sizin odanız olacak, yarın saat 7.45 te burda olun lütfen.Şimdi çıkabilirsiniz."
Ben adamın dediklerini sindirmeye çalışırken Aras Beyin sesiyle kendime geldim.
Aras: "Hala ne duruyorsunuz Allah aşkına " dedi
Ben: " İyi günler Aras Bey " dedim.
***
Şirketten çıkıp arabama bindiğim gibi eve gittim.Olan biteni en ince ayrıntısıyla annem ve babama anlattım. Bütün gün benimle dalga geçtiler.
***
Arasın ağzından
Karşımda gördüğüm kızla küçük bir şok geçirdim.Bu kız bugün levyeyi başıma geçiren kızdı. Bu oydu 😮. İçimden kalkıp onu burda sabah yaptıklarına pişman etmek geldi ama yapmadım . İntikamımı başka sekilerdede alabilirdik.
Neyse bunları sonra düşünürüm diyip beynimin bi köşesine not ettim.Adının Gaye olduğunu öğrendiğim kızın Cv 'sine baktım. Daha önce bir iş tecrübesi yoktu.
Fakat İstanbulun en güzel üniversitesinde okumuş ve okulu birincilikle bitirmisti. Bu kızın bize çok katkısı olabilir diye düşündüm.Kız bu sabah olanlardan dolayı onu işe almayacağını düşünüyordu ki haklıydı.Ama böyle başarılı bir kızı da kaçıramam diye düşündüm ve öfkemi bir kenara bırakıp onu işe aldım.
Ayrıca bu sabah onun yaptıklarını unuttum sanmayın intikam soğuk yenen bir yemektir öyle levyeyle benim başıma vurmak ne demekmiş görecek küçük hanım .
***
Kız odadan çıktıktan sonra düşündüm de çok güzel bir kızdı lan . Uzun saçları , mavi gözleri ,dolgun dudakları , biçimli burnu ve güzel fiziği ile bir erkeği baştan çıkartabilecek bir kızdı. Off ne diyorsun sen iç ses yaa daha kız bu sabah resmen kafamı kırıyordu. Yalnız bunun bedelini fena ödeticem sana küçük hanım.
***
Arkadaşlar umarım beğenirsiniz iyi okumalar ❤❤❤❤😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru
RomanceBiri siyah , biri beyaz , biri ateş , biri su , biri tuz , biri buz... Aşk , yaz yagmuru gibi , yağmurun ardından doğan güneş gibi onunla gelen gökkuşağı gibidir. Belkide olmayacak hayaller. Hayalleri yıkılmış bir genç adam düşünün. Kalbini yıllardı...