Karşımda Aras ve babası bir...birde Emin Amca ve Arda vardı. Allah'ım bunun burda ne işi vardı.
Geçmişten Kesit
" Aşk durağında beklerken karşıma Arda çıktı. Onunla birlikte aşk otobüsüne bindim. Nerden bilebilirdim ki gelen otobüse yanlış kişiyle bineceğimi."
Cumartesi günü Arda ile birlikte ortak bir arkadaşımızın doğum günü partisine gidecektik. Arda arayıp hasta olduğunu ve gelemeyeceğini benim gitmem gerektigini söyledi. Eger gitmezsem Fatoş'un kırılacağını kendisini merak etmememi söyledi. Ne kadar gitmemek için ısrar etsemse sonunda Arda'ya hak verdim. Parti için hazırlanıp evden çıktım. Partideyken aklım Arda'da kaldı. Telefonla 20-25 kez aradım ama açmadı. Acaba bişey mi oldu ki? .
Hemen toparlanıp Fatoş'a gideceğimi haber verdim ve bir taksiye bindim. Arda'nın evine geldiğim vakit zili çalmadım çünkü anahtarım vardı. Kapıyı açıp içeri girdim. İçeride, masanın üzerinde iki kadeh vardı. Allah Allah hasta insan alkolü ne yapsın!!. Hele iki kadeh ! En iyisi yukarı çıkıp bakmak. Üst kata çıktım. Arda'nın odasının önünde bekledim içeriden inleme sesleri geliyordu. Allah'ım ne olursun yanlış duymuş olayım. Korkuyla içeriye girdim. Arda ve bir sürtük tek bir beden şeklindelerdi. Gözlerimden bir yaş firar etti. Orayı terk etmek için harekete geçtim fakat yine sakarlığım tutu. Ve vazoyu düşürdüm. Çıkan ses ile Arda ve sürtük bana baktı.
Arda sesli bir şekilde "sik***" dedi. Ben koşarak oradan uzaklaştım.***
Arda sürekli beni arıyordu. Özür diliyordu fakat kalbimdeki yara gün geçtikçe kanıyordu. Yaklaşık 1 hafta sonra Arda eve geldi.
"Babam beni Londra'daki şirketimize gönderiyor. Sadece bir hoşçakal demek için geldim"dedi. Utanmadan bir de hoşçakal demek için gelmiş.
"Defol git hayatımdan , kalbimden defol. Cehenneme kadar yolun var" dedim.
"Hoşçakal Gaye, elbet birgün gelecem ve o gün sen benim olacaksın." Diyerek gitti.
"Aşk durağında bindiğim
otobüse kırık kalpler durağında indim."***
Ben yaşanan eski anılarla boğuşurken babamın öksürük sesiyle kenara çekildim. Misafirlere içeriye girmeleri için yol verdim.
Aras iyi olmadığımı farkedince egilip kulagıma doğru fısıldadı.
" Gaye iyimisin " dedi.
"İyiyim " diyebildim sadece. Gözüm Arda'ya kaydığında yüzsüzce pişkin pişkin sırıtıyordu. Bende daha fazla burda kalmamak için mutfaga geçtim. Arkamdanda annem geldi.
"Kızın Arda ne kadar da yakışıklı olmuş. Baya bir olgunlaşmış. Diyorum ki acaba tekrar birlikte olamazmısınız."
"Böyle birşey olmayacak. Kafanızda böyle bir düşünce varsa silin."
" Tamam Gaye sakin ol. Sen olmaz diyorsan olmaz. Hadi servisi yapalım sonra babandan azar işitmeyelim."
"Tamam"
***
Yemeklerin ardından annemle birlikte benim yapmış olduğum keki çay ile birlikte servis ettik.
"Gaye kendi elleriyle en meşhur kekini senin için yaptı."
Ahhh anne gene yaptın yapacağını. Bu kadın hep beni utandırmak zorundamı. Anneme içimden söylenirken Arda'nın o igrenç sesi doldu kulaklarıma."Bilmezmiyim Zümrüt Teyzeciğim tıpkı kendisi gibi güzel yemek ve tatlılar yapar."
Ben Arda'nın bu laflarına yüzümü buruşturken Aras konuştu.
"Eline sağlık Gaye. "
"Afiyet olsun."
Arda lavabo için izin istedi. Annemde yolu göstermem için beni gönderdi. Arda'yı lavabonun olduğu yere götürdüm. Aninden beni duvara itti.
"Özledim, hem de çok , kokunu , gülüşünü herşeyi özledim."
Söyledikleri karşısında sinirlendim. Ve tıslayarak konuştum.
"Ben seni özlemedim, senden nefret ediyorum tiksiniyorum. Sen bu dünyada gördüğüm en iğrenç adamsın. Hem üstelik benim sevgilim var uzak dur benden."
" Yalan söylüyorsun . Sen benden başkasını sevemezsin.!!"dedi.
Sonra Aras'ın sesini duydum.
"Gaye aşkım nerde kaldın."
"Bur...burdayım AŞKIM." Aşkım kelimesinin üstüne basarak söyledim.
Aras , Ardaya ters bir bakış attıp yanıma geldi. Elimden tuttu ve dudaklarıma küçük bir buse kondurdu. Arda bukelamun gibi renten renge girdi. Bir bize şaşkın bakıyordu. Benimde ondan bir farkım yoktu ben hala az önceki öpücüğün etkisindeydim. Sanki midemde kelebekler uçuyor, kanım çekikiyor gibi hissettim. Arda sinirli bir şekilde. yanımızdan geçti.
Aras:" Hadi içeriye gidelim, merak etmesinler."
Ben: " Tamam " dedim.
***
Babamlar iş konuştuktan sonra misafirlerimiz kalktı. Ben ise hala az önce olanların şokundaydım. Yatağımda uzanıp bugün olanları düşündüm sebepsiz yere beni öpmesi ve beni Arda'dan koruması hoşuma gitmişti.
Ben bunları düşünürken telefonum çaldı. Aras arıyordu. Bu saatte birşey mi oldu diye merak ettim ve telefonu açtım.
"Efendim Aras Bey. "
"Gaye aşagıya insene konuşmamız gerekmiyormu sence de."
"Tamam , geliyorum" diyerek geceligimin üstüne uzun bir ceket giyip sessizce aşağıya indim.
Aras arabasının önüne yaslanmış bir şekilde beni bekliyordu. Üstünü degiştirmemişti şimdi dikkat ettimde ne kadar da karizmatikti. Ben bunları düşünürken Aras konuştu.
"Gaye sen Arda Beyi nerden tanıyorsun ? "
"Aras Bey şey ben nasıl anlatacğımı bilemedim."
"Gaye " Bey " demeyi bırak beni şuanda bir arkadaşın varsay ve bana anlat lütfen."
"Peki Aras Be.., yani Aras , Arda beni eski sevgilim. Uzun süredir birlikteydik yaklaşık 2 yıl önce onu bir kadınla bastım. O gün ayrıldık. Sonra birgün geldi , Londra'ya gidiyorum dedi. Ve gitti o günden sonra birdaha görmedim. Bugün karşıma çıktı. Gördün işte beni sıkıştırdı hala beni sevdiğini felan zırvaladı. Offf"
"Sıkma canını , umarım herşey yoluna girer."
" Bu arada sizi zor durumda bıraktım. Siz neden beni kurtardınız ki?"
"Ben zor durumda kalmadım. Ayrıca sevgililik numarasıda fena degilmis."😊😊
Votelerinizi eksik etmeyin. Umarım yeni bölümü begenirsiniz. ❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru
Storie d'amoreBiri siyah , biri beyaz , biri ateş , biri su , biri tuz , biri buz... Aşk , yaz yagmuru gibi , yağmurun ardından doğan güneş gibi onunla gelen gökkuşağı gibidir. Belkide olmayacak hayaller. Hayalleri yıkılmış bir genç adam düşünün. Kalbini yıllardı...