4-Bölüm

128 13 5
                                    

Aman Allah'ım inanamıyorum içeride kilitli kaldım. Ben şimdi ne yapacağım.? Telefon tabi ya telefondan birini arayabilirim. Koşarak telefonumun bulunduğu yere koştum , telefonu elime alıp yardım isteyecektim ki bu kadarı da olmaz yaa. Telefon cekmiyor. Offf olamaz benim panik atağım var!!

Arasın agzından

Bu ne bitmez bir toplantıydı. Kafam 1500 oldu valla. Saate baktım 3.45 ' di toplantı neredeyse 4 saat sürdü. Çok yorucu ve sıkıcı bir toplantıydı.

Aslı'nın yanına gidip bana sert bir kahve yapmasını istedim. Odama geçip Gaye'yi düşündüm. Acaba dosyaları bitirmişmiydi. Kıza çokmu yüklenmiştim acaba. Saçmalama Aras sen hiç bir kızı düşünmezsin.Ayrıca o bunu hakketti. Bu sırada Aslı kahvemi vermek için geldi.

Ben: " Aslı Gaye işi bitirdimi?"

Aslı:" Bilmiyorum Aras Bey isterseniz gidip bakabilirim."

Ben:" Yok gerek yok ben gidip bakarım. Sen çıkabilirsin."

Tam cıkacağım sırada babam içeriye girdi.

Ben:" Hoşgeldin baba nasılsın."

Babam: "Hoşbulduk iyim oğlum sen nasılsın. "

Ben:" Gördüğün gibi iş güç koşturmaca."

Babam:"Duyduğuma göre Dündarların kızını bizim şirkete mühendis olarak almışsın."

Ben:" Evet baba öyle oldu. Aslında kızın deneyimi yok fakat çok başarılı bir ögrencilik dönemi olduğu için işe aldım."

Babam:"Hım iyi öyle olsun. Ama şunu söylemeliyim ki bu kızı işe alarak çok iyi yaptın.Fuat Dündar çok iyi bir iş adamı olduğu kadar iyi bir insandırda. Öyle adamın kızıda iyi olur.Neyse çok oturdum eve gideyim artık malum annenin çenesini hiç çekemeyeceğim."😃

Ben:" Tamam baba evde görüşürüz."

Babam: " Eve geç kalma ."

Ben:"Olur baba."

***

Babamı yolcu ettikten sonra aklıma Gaye geldi. Saat 5 olmuştu bu kız daha bitirmedi mi ?. Neyse en iyisi gidip bakmak. Asansöre binip zemin kata indim. Dosya dolabının bulunduğu odaya vardım. Aman Allah'ım ben nasıl unuturum saat 3.30 'da bu oda kilitleniyordu. Off hemen anahtarı bulmalıyım. Bir saniye, içerden sesler geliyor, bağırma gibi. Koşup kapıyı tıklattım.

"Gaye Gaye beni duyuyor musun ? Gaye güzelim bana cevap ver lütfen."

Koşarak anahtarı görevliden aldım. Benimle birlikte iki kişide geldi. Hemen kapıyı açıp içeriye girdim. Olamaz , Gaye ...Gaye yerde yarı baygın bir şekilde yerde yatıyor. Yanına koşarak gittim.

"Gaye , Gaye kendine gel. Lan ! Orada niye dikiliyorsunuz koşup arabayı hazırlatın hadi lan hadi. Gaye hadi güzelim kendine gel."

Gaye yarı baygın bir şekilde : " Pa...pan...ik atak geçiriyorum. Yardım et. Kor...ku...yorum."

Gaye'nin gözleri kapandı.

" Gaye korkma ben senin yanındayım."

Kucağıma alıp dışarı çıkarttım. Herkes meraklı gözlerle bize bakıyorlardı. Hemen arabanın arka kapısını açan şöferime hastaneye sürmesini söyledim. Arabaya binip hastaneye dogru yol aldık. Allah'ım ne olursun ona birşey olmasın. Ben Aras Dağhan bu yaşıma kadar ilk kez bir kız için bu kadar endişeleniyorum. Ben bu düşüncelerle boğuşurken hastaneye varmıştık. Hemen bir sedye getirip Gaye'yi aldı.Koşarak acile girdik.
***
Yaklaşık yarım saattir burdayım. Doktorlar herhangi bir açıklamada yapmışlar. Allah'ım ne olursun onu koru , onu sevdiklerine bagışla. Yoğun bakım ünitesinden Gaye'yi kontrol eden bu adam Gaye'ye bakmamalı neyse önceliğim bu degil.Doktoru durdurup ,

Yaz YağmuruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin