Aras oturduğu yerden kalkıp film için gerekli ayarlamaları yaptı. İsteğim üzerine cips ve patlamış mısır aldı. Film izlemek için hazırdım .
Aras:"Hazırsan başlatıyorum. "
Ben:" Evet,başlatabilirsin."
Film başlayalı 5 dakika oldu fakat benim kafam babaannemde kaldı. Allahım sen onu koru. Ben bu düşüncelerle boğuşurken Aras'ın sesiyle kendime geldim.
Aras:"Gaye rica etsem kaysan da bende yanına gelsem. Buradan bakacağım diye boynum koptu."Gaye:"Senin anan güzel herhalde. " içimden böyle düşünürken sesli düşündüğüm fark ettim. Mahçup mahçup Aras'a bakarken o yarım ağız sırıtarak bana cevap verdi.
Aras:"Evet,söylemesi ayıp annem güzeldir. "
Ben:"Şey, Aras Bey affedersiniz ben öyle demek istedim. Yani off buyrun lütfen." diyerek yatağın kenarına kaydım. Aras sesli kahkahasiyla yanıma geldi filmi izlemeye başladık.
*******
Bir adam bu kadar güzel kokabilir mi? Yaklaşık yarım saattir film izliyoruz daha doğrusu o izliyor bende onun kokusunu içime çekiyorum . Kendine gel Gaye ,hemen filmi izle bu iş böyle olmaz. Kafamı TV çevirmemle ekrana tuhaf bir yaratığın çıkışı ve gök gürültüsü aynı anda oldu. Korkudan yerimden sıçrayarak kafamı Aras'ın boyun girintisine gömdüm Allahım böyle bir duygu yok . Eğer kırık kalpler durağında inmiş olmasaydım ,kalbimi ona verbilirdim . Bunları düşünürken gözümden firar eden bir damla göz yaşının esiri oldum.Aras:" Bu kadar korkak olmamalısın, hele ağlayacak kadar hiç ."diyerek güldü . Bende sinirlenip kalkmaya çalıştım kalacağım sırada Aras ile birlikte yataktan düştük ( nasıl oldu derseniz bende bilmiyorum 😂😂😂)
Ben:" Ben korkak filan değilim sensin o . Senin yüzünden düştüm zaten."Aras:"Benim yüzümden mi ? Hiç de bilen sen eğer korkaklık yapıp yataktan kalkmasaydın birşey olmazdı ."
Ben:"Tabii canım kesin öyledir ."
Aras:"Canım "
Ben:"Yani lafın gelişi ,hem niye konuyu değiştirmeye çalışıyorsun ."
Aras:"Tamam konuyu degiştirmiyim nasıl olsa rahat yeri buldun."
Ben :"Ne diyorsun sen"
Aras:" Diyorum ki ,vücudum çok rahat ama sen çok ağırsın . Sana zahmet bir üstümden kalksan. "
Ben:"Şey Özür dilerim . Ayrıca hiç de rahat değil ." Diyerek üstünden kalkmaya çalıştım . Kalkacağım anda tekrar bir gök gürültüsü duyuldu ve ben tekrar Aras'ın üstüne düştüm . Bu seferki düşüşümüzde yüzlerimiz birbirine çok yakındı konuşma anında dudaklarımızın birleşebileceği kadar az bir mesafe vardı . Nefeslerimiz birbirine karışmıştı . O da ne Aras iç mi çekti ? Gözleri şehvetle koyulaşmış bir şekilde yüzüm ile dudaklarım arasında mekik dokuyordu adeta . Bu andan sonra kendimi hemen toparladım ve ayağa kalkmaya çalıştım . Bu sefer kazasız belasız kalktım.
**********
Hastaneden çıkalı tam tamına bir hafta oldu. Çok şükür babaannem kendisine geldi durumu daha iyi. Son yaşanılan olaylar ardından Aras hiç aramadı. Gerçi arayıp da ne diyecek ki ? Tam bu sırada telefonum çaldı elime aldım ve ekranda koskoca
"ARAS DAĞHAN ARIYOR"
yazılıydı. Heyecandan elim ayağım titredi telefonu açıp açmamakla kararsız kaldım tam kapatmak için tuşu kaydırıyordum ki yanlışlıkla telefonu açtım.
Aras:"Gaye Hanım evinize gönderdiğim dosyaların raporu yarın masada olsun lütfen ."Öküz herif insan bir nasılsın der demi ? Bir sorar durumun nasıl diye ama yok sorarmı o ARAS DAĞHAN
Ben:"Teşekkürler Aras Bey ben iyiyim ,bir ağrım filan yok,siz nasılsınız? "Aras:"Gaye Hanım muhabbet edecek kadar vaktim yok . İyi olduğunuza göre yarın raporu masamda istiyorum."diyerek telefonu kapattı hayvan. Ben bu yaşıma kadar bu kadar fena bozulmadım. Öküz herif işte kaba, oyy ama ne kadar da güzeldi o hastanedeki dakikalarımız .
Kendine gel Gaye . En iyisi gidip ev halkına güzel bir kek yapıyım. Zaten dosyalar bitmişti. Hastaneden çıkar çıkmaz tam tamına 35 tane dosya eve gelmişti . Neyse ben şu kekin tarifini nereye yazmıştım ...hııı buldum.
KEK TARİFİ
4 yumurta
1 su bar. sıvı yağ
2 su bar. süt
1,5 su bar. şeker
3 paket kabartma tozu
Kakao
Aldığı kadar unİÇİNE
Portakal kabuğu rendesiÜZERİNE
Bitter çikolatalı sos
Keki hazırlayıp fırına sürdüm . Bu sırada annem yanıma geldi."Oyy benim güzel kızım yine döktürmüş mü? Kızım kendini yormasana Ayşe Hanım hazırlardı ."
"Annem ben sakat değilim ayrıca size bir kekte mi yapamıyacağım ?"
"Neyse ne bu akşam misafirlerimiz gelecek odana çıkıp güzelce hazırlan olur mu?"
"Tamam anne . Hı bu arada kim gelecek ?"
"Babanın iş ortakları gelecek."
"Tamam."
***
Annemle konuşmamızdan sonra odama çıktım . Önce bir duş aldım ardından dolabımın önüne geçip bordo deri eteğim ile kot gömleğimi çıkarttım. Ayakkabı olarakta siyah bir dolgu topuk çıkarttım . Üstümü giyindikten sonra makyaj masasına oturup saçımı dağınık bir topuz yaptım . Makyaj olarakta sadece bir rimel sürdüm ve hazırım . Ben odamdan çıkıp Ayşe ablanın yanına gittim yine annemle birlikte döktürmüşler . Ayşe ablanın yanağını öpüp konuştum."Ellerine sağlık ablam"dedim.
O da bana eşsiz gülüşünü gönderdi . Ve kapı çaldı . Kapıyı açmak için gittim. Bingooooooo😮😮😮😮😮
Geç gelen bölüm için özür dileriz . Sınav haftası olduğu için çok yoğunuz. Votelerinizi eksik etmeyin .😊😊😊
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru
RomansBiri siyah , biri beyaz , biri ateş , biri su , biri tuz , biri buz... Aşk , yaz yagmuru gibi , yağmurun ardından doğan güneş gibi onunla gelen gökkuşağı gibidir. Belkide olmayacak hayaller. Hayalleri yıkılmış bir genç adam düşünün. Kalbini yıllardı...