1. kapitola

192 7 0
                                    

,, vstááávááááááj!!! BellaaaaVstááávaaaj !!!! " zakričala na mna Kim moja kamáratka ktorú mam najradšej na svete ale teraz by som ju najradšej uškrtila !

,, Kolko je hodin ? " spytala som sa podráždene .

,, je 10 hodín rano. " povedala a ja som sa nahevanena nu pozrela.

,, čo je také dôležité že ma budíš takuto skorú hodiu ? " spytam sa jej .

,, mám lístky na 5SOS lebo budú mať koncert tu v Miami. A ty tam pojdeš pekne so mnou. A žiadne námietky. a teraz pojdeš somnou na nákupy lebo si tam musím niečo kupiť tak sa pekne obleč, umi sa a ja ťa počkám v obývačke . ale nech si do pól hodiny už dole nemáme veľa času. koncert je o 7 večer a ešte nam treba kupiť veci namalovat a presvedčit tvojich rodičov " povedala a ja som na nu hladela ako puk.

,, Kim máme ešte 9hodin do koncertu nemôžem si ešte pospať ? " spytala som sa lahla si znovu pod paplón.

,, uhádla si . Nemôžeš tak sa pekne zodvidni a padaj do kupelne. a ak tam nepojdeš sama dovlečiem ťa tam aj za vlasy . " povedala a vyšla von s mojej izby.
  
Takm Asi bysom sa vám mala predstaviť. Volám sa Isabelle Jefferson. Mám modré oči a bond vlasy ktore mám po ramená. mám dobrú postavu ktorú mi pochválil nie jeden chlapec.  Nenáviim vstávanie ale dnes to aspoň nebol budím korý by už bol dávno rozbitý na zemi. mám výbušnú povahu a niekedy si nenecham vysvetliť určité veci a potom to lutujem. Moja najlepšia kamarátka Kim Steinfield má hnedé vlasy, ktoré jej siahajú po pás. Má tak isto hnedé oči, ktoré su ako priepasť. Postavu ma podobnú ako ja len trochu chudšiu.  To dievča ked si niečo umieni tak to aj dostane.

Postavila som sa s postele a išla do kúpelnea pozrela sa do zrkadla. Nechápem tie filmy kde vinde dievča s postele a a nemusí si zaktívať kruhy pod ocami a má dokonalú pleť. No čo už  to sú filmy a nie krutá realita kde ke sa zobudíte tak mám vlady stoja do všetkých svettttovich strán.

V kúpelni somsi spravila rannú hygienu.

Sadla som si za svoj sôl kde mám make-up a korektorom som si zakrila kruhy pod očami. Dalasomi špirálu a balzama to je všetko čo si patlám na svoju ,, nádhernu ,, tváricku.

Vošla somdo šatníka s kade som si vybrala oblečenie.

Oblečena som už išla dole do kuchyne a vybrala som si s tade jogurt ky som ziedla ( ako inak :D )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oblečena som už išla dole do kuchyne a vybrala som si s tade jogurt ky som ziedla ( ako inak :D )

Išla som do obyvačky kde už bola Kim a pozerala telku.

Sadla som si vedla nej. Pochybujem že si všimla že som si ku nejsadla, pretože v telke boli 5SOS a hovorili niečo o kocerte čo bude dnes večer.

,,Hrozne sa tešíme na dnesný koncert a na všekích našich fanúšikov ktorý sem prídu. Po koncerte  bude  autogramiáda. Tešíme sa na vás " poedal chlapec s 5SOS nwm ao sa vola.

Ja 5SOS nepočúvam a ani ma až tak neaujímajú. Nepoznám ani jedného ale asi by som ich spoznala keby som ich streta . Čo sa nikdy nestane. Ozvlo sa mi v hlave.

,, Noooo dobre už môžeme ísť ô povedala a išli sme spolu do obchodného centra.

No toto bude ešťe dlhý deň. Pomyslela som si zaial č ma kim ťahala do prveho obchodu.

----------------------------------------------------------DOMA-------------------------------------------------------

Kim mi povedala že pre mna ride o pol 6 lebo ešte musí pomocť doma mamine s niečím.

Ja som prisla domov a boli 4 hodiny. Väčšinou po nákupoch som unavená ale teraz nie. 
Rozhodla som sa ísť prejst do parku. Už dávno som tam nebola.

Prezliekla som sa do niečoho pohodlnejšieho. Obliekla som si tenké tepláky a biele tielko . na o om si daa eše mikinu.

Dole som zišla a rodičom som povedala že sa idem prejsť. Obula som si tenisky a išla som do parku.

Chvíľu som sa len tak prechádzala ked do mňa niekto vrazil ale naštastie ma zachytil a nespadla som na zem. Pozrela som hoe uvidela ho . Ooooo môj bože ... To je taký kretén prečo nedava pozor kade beží. Boževed o je Luke Hemmings. ach nevadi aj tak je to kretén.

,, Nevieš dávať pozor kade bežíš ?! " spytala som sa a pretočila očami.

,, To ty si mi stála v ceste ked som bežal. A ty nemusíš utekať pred fanúšičkami. " povedal a ja som sa en sladko usmiala.

,, Drahý, Máš až priisoké ego na to aby si mi stál za to aby som sa s tebou hádala a vôbec rozprávala.
odmalička ťa určite rozmaznávali a mal si na ružiach ustlane." odmlčalasom sa prišla k nemu bižsie a napravila mu tričko ,, takže teraz si bež dalej , a dúfam že na koncerte nebudeš mat také vysoke ego. nemôžem povedať že som ťa rada stretla, pretože by  som ti klamala. Takže dokoncertu ahoj " povedala som a dala mu malý bozk na líce. zostal na mňa hladieť ako vyorana myš.

Ja som sa len mierne usmiala a išla dalej obzrela som sa a on hadel na mna poslala som mu vzdušný bozk a odyšla som domov pretože a chvílu by mala prísť Kim.

-------------Lukov pohlad-------------

Hneď ako dokončila svoju reč som na ňu zostal hladieť. dala mi pusu na líce a ja som zostall ako obarený. Obyšla ma a ja som sa a ňu ešte pozrel. otočila sa na mňa a poslala mi vzdušnu pusu. otočila sa a odyšla preč.

Tak toto sa mi stalo prvý krát. nikto mi ešte takéto niečo nepovedal. Táto baba sa mi páči. Povedala že pojde na náš koncert. Ona bude moja ešte neviem ako ale bude moja. je iná a to ma na nej fascinuje. Nie je ako ostatné ktore buď ma chcu od šťastia celého zjesť alebo rovno odpadnú. Toto dievča musí byť moje. Dnes na koncerte. Zaspievam jej presníčku presne pre ňu.


Taaaaaakžeee moj prvý príbeh dufam e sa vám bude páčiť prepáčte za pravopisné chyby ktorích jetam veľa. budem rada ak mi napíšeťe či mám vôbec pokračovať alebo mám rovno skončiť. ale budem rada ak by som pokračovala lebo tento pribeh by mal byt dosť dlhy odhadujem na nejakých 70 kapitol .

Tááákže zatial všeko majte saaaaa 😝😘😘😘😘



My RockstarWhere stories live. Discover now