2. kapitola

113 6 0
                                    

Prišla som domov A išla do izby.

Obliekla somsi riflove šórtky a crop-top so smajlikmi. Bolo uz pól 6 takže za chvíľku by mala prisť Kim.

Ľahla som si do postele A išla na Facebook.

Mala som spravu od Kim že za chvilu pride ku mne A pojdeme na ten koncert.

Mobil som odložila do vrecka A išla k zrkadlu.

Pozrela som sa na seba. Nič moc.
Blond vlasy siahajuce po plecia A jemne natocene. Vlasy mám po mame, ale ona ich má redšie.

Do ruky som si zobrala kulmu A natočila ich. Potom som sa namaľovala.

Zdola sa ozval zvonček A potom aj buchnutia vchodovich dvere.

Kim.

No konečne. Zachvíľu jeho vo izba ako taka strela A tá ha ma von ze meškáme aj keď jeho iba 6 hodin.

------------------------Luke----------------------

Pri šiel som za chalnmi A išli sme skúšať. Bolo 6 hodin keď sme všetko nachystali.

Dufam že ju tu stretneme. Vravela že pride venujem jeho pesničku.
Malo by som to povedať chalanom.

,,hej! Jednu,pesničku venujeme jednej babe " povedal som A oni na mňa pozreli ako tela na nové vráta.

,, A ako sa vola " spýtal sa Ash.

,,ja vlastne ani neviem, ale stretol som ju vo parku A vravela ze Pôjde na náš koncert." Povedala som A oni len prikívli.

Išiel som si sadnúť ešte prd koncertom A rozmýšlal som ktorý pesničku jej venujem. Asi ,heartbreak girl, alebo , good girl, uvidime.

----------------------Isabelle--------------------

Prišli sme pred amfiteáter.

Prišli sme medzi prvími tak sme boli blízko pódia.

Ešte pár minut, a zzacne sa tento pofidérny koncer. Už sa tešim pomislela som si ironicky.

Zrazu všetky svetlá zhasli, a zacala sa pesnicka myslim ze sa vola she look so perfect.

Všetci vyšli na pódium.

Ja som bola asi v 4 rade od predu. ki už začala jačať ked tam vyšli.

Ja som len prevrátila očami a sledovala a počuvala ako hraju tie ich ,,úžasne,, pesníčky ako hovorí Kim.

Na pódiu vyšie Luke a našiel ma pohladom a usmialsa a žmurkol.

Ja sm en prevrátila očami. Pozrela som sa na Kim ktorej už z úst tieka slina . 😂

Uškrnula som sa nad nou a znova sa pozrela na chalanou ktorý tam hrali.

Niektoré pesníčky majú dobré to muim uznať, eniektre stoja za hovno.

Takto vyzerajú byť dosť v poho ako osobyaepochybujemo tom. Určite su ako Luke. Rozmaznaný, egoistický narcisti ktorý môžu mať všetko.
Ale no nemôžem všetkch hádzať do jedného vreca.

Prešli skoo každú pesníčku.

Okey určie tu ešte budeme dobru hodinu.

,, máme tu poslednú pesníčku ktorú venujem dievčaťu s parku. a prepáč že som a zrazil " povedal Luke a žmukol na mna.

Aha no okey. No tak mi venoval pesníčku. To samám teraz akože posrať ? Asi nie.

Luke sa pozeral na mna a usmievalja som len nadvihla obočiea prevratila očami.

Ale keď sa chce chlapec hrať bude sa hrať.

Nasadila som ten najsladši úsmev aký som len vedela.

Ona sa vytazoslavne usmiala žmurkol.

Dobre budeme sa hrať chlapček. Len aby si sa nepopálil. S Isabelle Jeffersonovou sa zahrávať nebudeš.

To be continue ...

ahoooooj aaaa dalsia cast 😂😂po dlhej dobe.

(Po týždni) 😂😂

Nevadiiiiiii 😂😂

To je zatial všetko jeeeej 😂😂

Dalsia buc cez víkend alebo na budúci týžden. takže nie skôr Viki 😘😘😂😂




My RockstarWhere stories live. Discover now