5. kapitola

91 4 2
                                    

*Isabelle**

Keď sme prišli do nákupáku Kim ma hneď ťahala do prvého obchodu. V nákupnom centre sme strávili vyše troch hodín a potom sme si išli sadnúť do menšej kaviarne.

Kim si objednala nealkoholické Mochito ( neviem ako sa to píše :D ) a ja pomarančový džús.

,, Dúfam že už sme skončili lebo moje nohy za chvíľu vypovedajú službu." ozvala som ked nám priniesli naše pitie.

,, Ale ved sme iba začali. Ešte potrebujem topánky. Ku tomuto oblečeniu sa mi žiadne čo mám nehodia " povedala .

,, Okey choj a ja ťa tu počkám lebo ja už nemôžem. Doma máš milión topánok , tak ako sa ti žiadne nehodia ? " oýtala som sa nechápavo má doma topánky od výmyslu nechapem ako môže povedať že sa jej žiadne nehodia.

,, Izzýýý.Prosííím ty mi vieš vždy poradiť a 5 obchodov na vyše zvládneš " povedala.

,, Kim ja váž-" zasekla som sa v strede vety pretože o kaviarne práve vošiel pán Luke Hemmings.

Ježiši ja som si myslela že su na turné. Ešet si ma nevšimol a dúfam že ani nevšimne.

,, Viš čo Kim ? Poď ideme ti násť nejaké topnky" povedala som a usmiala sa na ňu.

Zobrali sme si veci a išli sme vyplatit. Chcela som už odísť ked na mňa niekto zakričal. Prosím nie. Prosim nie, nech to nie je on.

,, Hej Isabell, pojdeš so mnou už von niekedy ? " spytal sa ma Luke.

,, Neviem porozmyšlam....... Nie " povedala som a slako sa na neho usmiala.

,, Prečo ? " bol zrejme zaskočeny mojou odpovedou.

,, Pretože to nemámza potreby" odpovedala som a chcela ísť lenže ma chytil za ruku.

,, Jedna káva... Iba o to ťa žiadam ? " spytal sa v nádejou v hlase.

Buď je taký dobrý herec alebo sa fakt zmenil od toho incidentu v parku.

,, Dobre" povedala som.

,, Zavolám ti " povedal a žmurkol na mňa.

,, Okey maj sa " povedala som a odišla.

-Doma-

Po náročnom dni plnom chodenia som si konečne ľahla do svojej mekej postele.

Prezliekla som sa do pižama a ľahla si do postele a pozrela čo je nové na insta.

Mobil som položila na stolík vedal postele a pozrela na hodiny ktoré mi visia na stene proti pri telke.

Ukazovali 19:19 . Niekto na mňa myslí. Pomyslela som si . V tom mi cinkol mobil.

Neznáme číslo : Tak čo pojdeme zajtra na kavu, alebo do kina?😘😍😙

Luke.

Ja:povec kedy a poviem ti 😘

Luke: o šiestej .. 😘😘 a este by si mi mohla povedať adresu aby som vedel kde mam moju lásočku čakať 😘😘

Ja: meno ti poviem zajtra 😘😍 a prid na
__________ (domislite si 😂)

Luke: čakaj ma 😉😘😍
Mobil som polozila naspet na stolík a išla spať.

My RockstarWhere stories live. Discover now