Koncert sa už skončil a amfiteáter sa dosť pomaly vyprazdnoval.
Kedže mi sme boli skoro vpredu vonku sme sa dostali asi o pol mozno trištvrte hodinu.
S Kim sme sa rozhodli ísť niekde do reštiky sa najesť. Sadli sme hned do prvej ktorú sme našli .
O chvíľku ku nám prišla čašníčka a opýtala sa nás čo si dáme.Kim si dala cestoviny s nejakou omáčkou a ja som si kurací rezen s rižou a ovocím.
,, Už mi povieš čo to malo byť na fom koncerte?? Ty si sa už s ním stretla ?? A prečo si mi to nepovedala ?? " vyvalila na mna otázky.
,, takže pekne po poriadku. Stretli sme sa dneska v parku .. No nie stretli ale zrazili. Teda on ma zrazil. A tam som mu vynadala aky je arogantny lebo sa mi ani neospravedlnil... Tak som mu tam nueco viac ponadávala a odyšla. A nepovedala som ti to lebo som zabudla a aj tak si ma už hned ťahala preč. Prepáč. " povedala som jej a ona sa pleskla po čele.,, ježiši Izzy ty si taká trúbka prečo si mu tam vynadala ?? A ešte jemu ? " spýtala sa ma ja som vedela ze to bude takto. Ona je totišto do neho zamilovaná. Ja jej ho radšej prenechám.
,, Vieš Kim ja si nenechám skákať po hlave. Je mi jedno kto to je a aký je slávny. Zo mňa kravu robiť nebude ak to ty tak chceš to je tvoja vec. A už sa o tom nechcem bavi5 prepáč. " povedala som a pozrela na nu.
Iba sa pousmiala lebo vie že mám pravdu.
Chcela som niečo povedať ale do reštiky vošli mne dosť známe osoby.
Náš pán dokonalý aj so svojimi kamarátmi.
,,Do riti " sykla som po tichu.
,, Čo je ? " spýtala sa začudovane a pozrela na mna zo zdvihnutim obočím.
Očami som ukázala za nu a ona sa otočila.
Vyplaštila na mna oči a zakrila si ústa. V očiach mala iskričky štastia, ale bolo vidno ze aj prekvapenia.Pokrútila som hlavou.
To už nám časníčka doniesla jedlo. A my sme potichu jedli.
Cítila som na sebe jeho pohlad otočila som sa. Áno, pozeral sa na mňa.
Hráme hru zlatko. Usmiala som sa a žmurkla. On sa usmial a žmurkol na mňa tiež.Otočila som sa na Kim ktorá už dojedla. Išli sme vyplatiť a vybrali sa naspet ked na nás niekto zakričal.
,,Hej! Honey poď sem ! " zakričal na mňa Luke.
Ja som Kim povedala nech na mňa chvíľku počká že sa hneď vrátim.
Išla som ku ich stolu. Zastala som pri ich stole a oprela sa o stol a naklonila sa k Lukovi.
,, Čo by si rád Darling ? " spýtala som sa a sladko sa usmiala.
,, Ešte stále si mi nepovedala meno.
A nešla by si zajtra niekde? " spýtal sa s nádejou v hlase. Bolo mi ho až ľúto.,,Isabell. A možno niekdy inokedy Darling. Už musím ísť. Ale dám ti moje číslo. " povedala som a podalka mu moju vizitku.
Otočila som sa a pomaly odkráčala ku Kim. Pozrela som sa na neho a poslala som mu vzdušný bozk.,, A toto čo malo byť? " opýtala sa prekvapená Kim.
,, Chlapec sa chce hrať, tak sa budeme hrať " povedala som a vybrala sa pomaly domov.S Kim sme sa rozlúčili a išla som do domu.
Mama s otcom už spali, tak som sa rychlo a potichu vtbrala do postele.
Prezliekla som sa do pižama a lahla do postele.
Ako náhle som pocítila mekú madrac podomnou hneď som zaspala.Prekvapkooooo😂😂😂
Dalsia cast 😂😂😂😂😂😘
YOU ARE READING
My Rockstar
RomanceIsabelle Jefferon - mladé dievča ktoré chodí na strednú školu a má jednu najlepšiu kamaráku Kim ktorá ju ťahá na všetky párty. Čo sa stane ked ju Kim zobere na koncert 5SOS ??? Luke Hemming - známy spvák zo skupiny 5SOS . Chlapec ktorý môžemať každú...