18

45 0 0
                                    

Ce vârstă frumoasă.. Păcat ca nu a fost la fel de frumoasă, pentru mine, și seara in care și-a sărbătorit Andrei vârsta asta.

Normal și logic, într-o zi așa importantă am ajuns la el mai devreme decât restul invitaților, având în vedere faptul că toți  știau că sunt iubita lui Andrei mă simțeam parțial gazdă și responsabilă.

Și ca deobicei mămicuța lui Andrei după ce m-a văzut îmbrăcată rochiță a început să îmi spună cât sunt de frumoasă și dulcegării de genul.

[ Of Doamne.. Încă o iubesc pe tanti Irina ].

După ce au venit toți prietenii lui Andrei și au spălat podeaua cu vin, bere și Șampanie și au dat cu confetii si toate nebuniile trebuia să și fumeze ceva, nu?

Fiind majorat, nu orice zi de naștere, erau in casa nu numai prietenii de fiecare zi. Printre restul persoanelor erau si prietenele mele si se mai număra si un anumit David. Nu am cuvinte sa descriu "minunăția" asta de băiat. Poate găsiți voi cuvinte dupa ce termin de povestit.

Domnișorul a venit însoțit de iubita lui, care era o tipă mititică si părea foarte inocenta si inofensiva( cum si presupun ca era pana sa își întâlnească Craiul de la răsărit ). Când au fumat băieții s-a dus si ea sa fumeze, ca doar ce se poate întâmpla? Dupa vreo 20 de minute tipei i s-a făcut rau si a început sa dea la rațe.. Prin baie, prin dormitor, pe unde a apucat.

Era puțin trecut de 1 si casa era deja dezastru. Din confetiile căzute pe parchetul îmbibat in alcool s-a scurs culoarea, normal ca toată lumea era încălțată pentru ca era ud pe jos, mai era vomitatura aleia.. Nici nu voiam sa ma gândesc la a doua zi dimineața. Am vrut sa intru in dormitor, unde era iubita lui David leșinata, sa imi iau țigările. Bunul tovarăș al lui Andrei nu m-a lăsat sa intru in camera, ca nu cumva sa ii deranjez iubita drogata.

- De ce vrei sa intri in camera?

- Am țigările acolo si as fuma si eu.

- Stai aici ca ți le aduc eu.

Si am așteptat sa imi aducă pachetul de țigări, nu o tigara cum mi-a adus el.. In fine, dupa ce si-a revenit aia m-am dus in dormitor sa imi iau țigările. Sa vezi si sa nu crezi, țigările nu mai erau. Am tăcut din gura ca sa nu stau sa ma cert la majoratul lui Andrei.

Ma rog, mi-a trecut mie faza asta si la vreo jumătate de ora dupa, dupa ce m-am amețit si eu calumea il văd pe tovarășul David cum scrumează pe jos ca ultima scârbă.

- Poți si tu sa nu mai scrumezi pe jos? In pnm, nu faci tu curat mâine dimineața. Fac eu si mama lui Andrei. (Ma așteptam sa aibă măcar minimul de respect pentru ca am adus-o in vorba pe mama prietenului lui)

- Da ce, mă? Nu de asta ești femeie?

Eh.. Si de aici mi-am pierdut eu calmul meu etern si l-am blestemat si mi-am băgat si mi-am scos din nația mă-sii tot ce am si ce nu am. Al dracu, tot el era supărat si ofensat.

Dupa ce s-a certat cu mine, a început sa se certe cu Andrei.

- Ce plm vere, ii permiți unei puștoaice sa vorbească așa cu mine?

- Ma vere si ce ai vrea, sa nu ii iau apărarea? Pana la urma e iubita mea si tu gresisi.

Dupa ce am auzit frazele astea am ieșit din casa înjurând, fără sa o observ pe tanti Irina care stătea pe o banca. Dupa mine au ieșit si fetele sa ma liniștească, urmate de băieții pe care ii săturaseră in seara aia, toți morți de beți. Când m-am mai liniștit am intrat in casa si ce era sa fac? Mi-am luat iubitul sa dansez cu el. Trebuia sa fac ceva sa imi treacă de tot supărarea.

A doua zi dimineața m-am trezit înaintea lui si m-am pus in genunchi pe parchet, lângă tanti Irina sa încercăm sa ștergem cumva culoarea confetiilor. Mai pe seara m-am dus si eu acasă. Si ca deobicei dupa orice petrecere vine si bârfa cu fetele.

-  Gaaabiii cum e Alex? Am întrebat-o eu.

- Eeeh.. Cum e.. Bun rau si din păcate are si iubita. In fine, hai sa schimbam subiectul. Ia zi Crisule cum e sa săruți un băiat cu aparat dentar?

- CEE?! Are aparat dentar ? Jur, eu am crezut doar ca are dinții mari.

Si la mai bine de 3 ani de când s-a întâmplat faza, noi încă radem când ne amintim de băiatul cu "dinții mari", eu încă il evit pe martalogul ăla si nu o sa uit cum mi-am văzut cel mai bun prieten vomitând pe geam dupa ce le-am condus pe fete la mașina Danei, sora Crisei.

Iubire VinovatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum