.

58 0 0
                                    

A mai trecut un timp și în aceeași perioadă,acum un an, mi-am mai călcat o dată pe orgoliu și i-am urat ceva de bine și nu asta ar fi fost problema, cât că încă o dată nu m-a lăsat sufletul să stau supărată pe el nu a fost nevoie să insiste prea mult și am acceptat să mă văd cu el... și să rămân la el peste noapte. Ultima parte din ce am vorbit fiind spusă chiar de mine:

- Lasă ușa deschisă.

Îmi doream cu adevărat chestia asta, cu toate că făceam pe îmbufnata. După ce îmi asigurasem cea mai bună prietenă că nu îl mai las să mă joace pe degete și să facă ce vrea el din mine, cam la o oră am sunat-o din autobuz să îi spun că sunt in drum spre Andrei. Ca orice prietenă adevărată mi-a zis că sunt o proastă și mi-a urat sex plăcut. Am ajuns la el, am fumat o țigară și am mai stat de taină, cum făceam deobicei.. Am făcut pe supărata, m-a împăcat si totul a fost bine și frumos. El era mulțumit de "cadou", adică de faptul că mi-am călcat încă o dată pe orgoliu pentru el.

Abia așteptam să adorm din nou cu el în brațe, în ciuda faptului că probabil altcineva nici nu l-ar mai fi privit in ochi.

După ce ne-am trezit, ne-am băut cafeaua, ne-am mai tăvălit putin prin pat și mi-am făcut curaj să îi zic cuvintele alea, pe care nu i le-am mai spus niciodată înainte, am crezut ca poate ma eliberez și mai schimbă ceva.. m-am ales cu o îmbrățișare plină de milă și o mângâiere de parca aș fi fost câinele ăla plouat din fața blocului. A fost ultima dată când am stat lângă el..

La două luni după am mai avut o tentativă de relație și între timp mi s-a făcut puțintel dor.. l-am căutat pe Facebook să văd dacă mai e cu "scândura" (a lui iubită 🙄), dau cu search șiiii.. nimic. Mi-a dat block. I-am dat mesaj pe telefon să aflu ce s-a întâmplat și mi-a explicat destul de scurt cum că scândura i-ar fi luat telefonul de la reparat și ar fi sărit așchiile din ea de supărare și din cauza asta mi-a dat block.. Pe bune, Andrei ?

Normal, am fost maxim dezamăgită și din Martie, anul trecut l-am mai văzut de câteva ori fugitiv în centrul vechi, din întâmplare, deoarece e barman acolo. Am încercat din răsputeri să nu îmi mai prelungesc suferința și să-l dau dracu și în mintea mea sa ardă împreună cu blana lui de parchet în flăcările iadului☺️.

Din păcate, eu sunt proasta. Adică nu mă înțelege greșit, nu i-am mai dat niciun mesaj.. Mbine poate doar de Sf. Andrei pentru că până la urmă sunt o fată binecrescută, nu ca el care nu a fost în stare să îmi dea un mesaj.. în ziua în care am făcut și eu 18 anișori. L-am mai căutat.. din umbră, de pe Facebook-ul mamei mele.

Ideea e că vreau să termin totul aici. M-am apucat să scriu în speranța că mă voi elibera, că o să mă simt altfel.. și într-un fel chiar ma simt.

Azi, 7 martie, îți trimit ultimul mesaj.
Sper că ai reușit să te simți lângă altcineva iubit și să iubești la rândul tău, sper că ai reușit așa cum eu nu am putut. Sper că ești fericit, că în mare parte ești mulțumit cu ce ai, zic în mare parte pentru că tu mereu vrei mai mult. Sper că măcar tu, după atâta timp să fi bine, cum eu nu sunt. De azi încetez orice încercare penibilă și încetez să te mai aștept. Sper că o să ai parte de o zi frumoasă, de tot ce îți dorești, de mulți bani(materialistule 🙄) și să ai parte de iubire mai mare decât ai fi primit din partea mea. Mh, de asta nu o să ai parte.

La multi ani, Andrei!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 14, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire VinovatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum