Η μεγαλη μερα

126 9 0
                                    

Part 9

<< ΔΗΜΗΤΡΑ>>
Είμαστε στο ασθενοφόρο τώρα και κατευθηνομαστε στο νοσοκομείο. Ευτυχώς είναι κοντά και θα φτάσουμε γρήγορα! Η μαμά πονάει ακόμα και έχω αγχωθει παρα πολύ. Αλλα είμαι χαρούμενη σήμερα επιτέλους θα γνωρισω την νέα μου αδελφουλα..

<< ΧΡΗΣΤΟΣ >>
Φτάνουμε στο νοσοκομείο.. ή μαμά πονάει περισσότερο απο πριν και δεν ξέρω τι να κάνω για να την ηρεμισω.. πφφ ελπίζω να πάνε όλα καλά.

Δ- Μαμα κάνε κουράγιο οπου νάναι φτάνουμε.
Μ.Ε. - ... ναι.. προσπαθώ αγάπη μου.. μην φοβάσαι όλα θα πάνε καλά.
Χ- φτάσαμε.!

Την έβγαλαν απο το ασθενοφόρο και την πήγαν στο χειρουργείο. Η Δήμητρα και ο Χρήστος μαζί με τον γιαννη περίμεναν πως και πως να βγει ο γιατρός και να πει Ότι τελειωσε το χειρουργείο... ωσπου καποια στιγμη βγήκε.

Δ- τι έγινε γιατρε όλα καλά;
Γ- ναι μια χαρά μην ανησυχεις. Η μητέρα σου κοιμάται και οι νοσοκόμες πλένουν το μωρο. Θα τους πάμε στο απέναντι δωμάτιο τώρα και θα ερθετε να τους δείτε.
Χ- εντάξει γιατρε ευχαριστουμε!
Δ- ευτυχώς όλα πήγαν καλά αδελφουλη.
Χ- Ναι ευτυχώς..
Γ- πως νιώθετε τωρα που θα γνωρισετε την νέα σας αδελφουλα;
Δ- εγώ; φανταστικά!!
Γ- εσύ Χρήστο;
Χ- χμμ εκτός απο το γεγονος οτι τώρα θα έχω 2 αδελφές και άντε να με σώσουν μετα.. χαίρομαι παρα πολύ που θα την γνωρίσω!

Πήγε ο γιατρός και τους είπε να πάνε να δούνε την μητέρα τους πλεον είχε ξυπνήσει και το μωρο.

Δ- μαμά πως είσαι;
Μ.Ε- ποναω ακόμα μωρο μου αλλά αυτήν την φορά απο το χειρουργείο αλλά μην φοβάσαι θα περάσει.. κοιτάξτε την αδελφουλα σας δίπλα μου είναι!
Χ- ωχ δεν την είδα είναι πολύ μικρούλα. Τι γλυκιά που είναι.
Δ- Αδελφουλα μου.. καλώς ήρθες στον κοσμο.. θα σε αγαπάω και θα σε φροντιζω σαν την μαμά.
Χ- ει και εγώ αυτό θα κάνω
Μ.Ε- χαχα εντάξει βρε παιδιά θα την αγαπάμε όλοι και θα την φροντίζουμε ❤
Γ- είναι πολύ όμορφη.. σαν την μητέρα της και την αδελφή της.
Μ.Ε- ωω ευχαριστουμε αγόρι μου.
Δ- τιγρη μου και ο γιος σου κούκλος σαν και εσένα θα είναι και το ξέρεις.
Γ- μα ναι φυσικά και το ξέρω.

Και αρχισαν όλοι να γελανε.
● 4 μέρες μετα.. ●
Ολα πήγαν πολύ καλά.. το μωρακι ήρθε επιτέλους στον κόσμο και ο Χρήστος με την Δήμητρα απέκτησαν νέα αδελφουλα. Τα δυο αδέλφια ηταν μαζί με την μητέρα τους και το μωρο. Επίσης σήμερα θα πάρει εξιτήριο.
Χ- ευτυχώς σήμερα θα βγεις απο το νοσοκομειο.
Μ.Ε. - ναι γιατί το έχω βαρεθεί..τρίτη φορά βρίσκομαι εδώ..
Δ- α εδώ μας γεννησες;
Μ.Ε- ναι.. και τώρα γεννησα την αδελφή σας... εμ ο Γιάννης που είναι;
Δ- σπίτι κοιμάται.. όλο το βράδυ ηταν εδώ.. θα έρθει σε λίγο για να φύγουμε όλοι μαζί.
Μ.Ε- εντάξει τοτε.

Πέρασε μισή ωρα περίπου και πήγε και ο Γιάννης.. μετα απο λίγο ήρθε και ο γιατρός να δώσει το εξιτήριο.
Γ- λοιπον όπως ξέρετε σήμερα φεύγετε.. μπορείτε να μαζεψετε τα πραγματα σας και να πάτε σπίτι σας.. χαρηκαμε που σας είδαμε για 3η φορά.. όσο για το μωρακι γερο και δυνατό να είναι παντα και να είναι ευτυχισμένο και στο μέλλον.
Μ.Ε. - ευχαριστώ πολύ γιατρε.!
Δ- λοιπον μαμά θα σου ετοιμασω τα πραγματα και μετα φευγουμε.

10 λεπτα αργότερα όλα ήταν έτοιμα και έφυγαν.. φτάσανε στο σπίτι τους εβαλαν το μωρο στο φορμπεμπε και κοιμήθηκε. Η μητέρα τους έπρεπε να μείνει 2-3 μέρες ξαπλωμένη οποτε ξάπλωσε.
Δ- μαμά αμα χρειαστεις κάτι φώναξε μας οκ;
Μ.Ε. ναι αγάπη μου!
Η Δήμητρα πήγε κάτω στο σαλόνι να κάτσει μαζί με τον Χρήστο και τον Γιάννη.
Δ- Ολα γίνονται τόσο γρήγορα..
Χ- εμένα μου λες; σαν ψέμα μου φαίνεται όλο αυτό.. να πέρασαν κιόλας 9 μηνες.. ποσο γρήγορα περνάει ο καιρός τελικά.
Γ- δίκιο εχεις φίλε..πράγματι όλα περνάνε τόσο γρήγορα. Πριγκίπισα εμείς ειμαστε μαζί ενα χρονο τώρα το ξέρεις έτσι;
Χ- χμμ έχω μια ιδέα τι λέτε το βράδυ να γιορτασετε την επέτειο σας;
Δ- και ή μαμά;
χ- μην φοβάσαι θα την προσέχω εγώ έτσι κι αλλιώς θα είναι και ο Παναγιώτης μαζί της.
Δ- μμ εντάξει τότε..Γιάννη εσύ τι λες;
Γ- ναι καλή ιδέα.
Χ- ωραια τοτε!

Παει και αυτό το part λοιπον.. πως σαν φάνηκε; τώρα ο Χρήστος μς την Δήμητρα έχουν μια αδελφουλα και ή Δήμητρα με τον Γιάννη θα γιορτάσουν την επέτειο τους.. τι λέτε να γίνει;

Forever In Love With YouWhere stories live. Discover now