Part 12
Το απόγευμα κηλισε ομαλά και τα παιδιά πήγαν σπίτια τους. Η Δήμητρα χαιρέτησε την μητέρα της και τον αδελφό της και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο της. Κάποια στιγμη αποφάσισε να πάει στο πατάρι να βρει παλιά της αντικειμενα, όμως αυτό ανακάλυψε κάτι που ποτε δεν περιμενε...
Δ- όχι... δεν μπορεί!! Απλά δεν γίνεται.. έχουμε κι άλλη αδελφή; μα πως;.. πρέπει να μιλήσω στην μαμά τώρα αμέσως!Κατέβηκε νευριασμένη και άρχισε να ζητάει εξηγήσεις δείχνοντας της τα χαρτιά με τα στοιχεία της αφαντης αδελφής της..
Μ.Ε - αγάπη μου άκουσε με.. ναι έχετε μια ακόμα αδελφή θα σας το έλεγα αλλά περίμενα να ερθει ή κατάλληλη ώρα...
Χ- έχουμε κι άλλη αδελφή; και που είναι τώρα;
Μ.Ε. Είναι στην θεια σας στον Λονδίνο..
Δ- μα γιατί την έδωσες; γιατί δεν την κρατησες;; πως σου πήγε ή καρδιά να δώσεις το ίδιο σου το παιδι;
Μ.Ε- σταματά και άκουσε με.. δεν το ήθελα αλλά δεν μπορούσα να κάνω αλλιως.. ήμουν 17 τοτε και ενα βράδυ επεσα θύμα κακοποιησης οποτε καταλαβαίνεις τι μου έκαναν.. έμεινα έγκυος αλλά ήθελα να το κρατήσω δεν ήθελα να το σκοτώσω.. αλλά τοτε τα οικονομικά μου ηταν χάλια δεν μπορουσα να την μεγαλώσω και αποφάσισα να την δώσω στην αδελφή μου..όσο κι αν με ποναγε έπρεπε να το κάνω για να είναι ευτυχισμένη.. εννοείται πως κάθε μετα της τηλεφωνω για να μου λέει πως είναι και.. νομίζει πως εκείνη είναι ή μητέρα της δεν γνωρίζει τίποτα για εμας.
Χ- οκ πραγματικα δεν έχω λογια...
Δ- μα δεν γίνεται αυτό.. πρέπει να την δω να την γνωρίσω όπως και εκείνη εμας.. θέλω να επιστρέψει σε παρακαλώ δεν θα αντεξω να ζήσω την ζωή μου και να ξέρω οτι έχω μια αδελφή που δεν προκειται να γνωρίσω ποτε! Σε παρακαλώ κάνε κάτι.
Χ- ναι ρε μαμά πρέπει να μαθει την αλήθεια ούτε εμένα μου αρέσει να ξέρω πως έχω μια αδελφη και δεν πρόκειται να την γνωρίσω..
Μ.Ε - οκ ηρεμιστε θα κάνω οτι μπορω οκ; πηγαιντε για ύπνο τώρα και θα τα πούμε αύριο οκ;
Δ-χ - οκ!Τα δυο αδέλφια δεν πήγαν για ύπνο αμέσως.. πήγαν στο δωμάτιο της Δήμητρας και αρχισαν να μιλάνε και να αποδέχονται όλο το γεγονός.. αυτό που έγινε είναι κάτι που δεν περίμεναν και πρέπει να προετοιμαστούν.
Χ- έχουμε μια αδελφή.. απίστευτο ακόμα δεν μπορω να το πιστεψω..
Δ- εγώ δεν μπορω να πιστέψω το γεγονος οτι δεν μας το είπε τοσα χρόνια.. έπρεπε να δω τα χαρτιά για να το πει;
Χ- τι να σου πω δεν ξέρω..θα το πεις στον Γιάννη;
Δ- ναι αλλά όχι τώρα αύριο το πρωί.
Χ- οκ πάω για ύπνο εγώ.. καληνύχτα!
Δ- καληνύχτα.
Γεια και πάλι! Αυτό το part είχε αρκετές εκπλήξεις μπορω να πω.. τι λέτε τελικά να γίνει; θα καταφέρουν να γνωρίσουν την αδελφή τους; αύριο θα ανεβάσω το επόμενο.. αυτά για τώρα καληνυχταα
DU LIEST GERADE
Forever In Love With You
RomantikΗ Δήμητρα είναι 18, έχει γαλανά ματια, καστανοξανθα μαλλια και μένει με την μητέρα της και τον μικρότερο αδελφό της τον Χρήστο. Είναι 16 χρονων ψηλός, καστανοξανθος σαν την Δήμητρα και τα μάτια του είναι κάστανα ανοικτά ( τα πήρε απο τον πατερα τους...