Η αποκαλυψη

79 6 0
                                    

Part 16
Μ.Ε.: παιδιά μπορείτε να μας αφήσετε μόνες με την ελενη:
Δ: ναι ναι.. εμ πάμε παιδιά
Χ: πάμε.
Πήγαν όλοι μαζί στο δωμάτιο και ηταν πολύ αγχωμενοι...
<< Μ.Ε>>
Εφτασε πλεον ή ωρα.. έφτασε ή ωρα να μαθει το κοριτσάκι που την αλήθεια.. πως θα της το πω τώρα; αν με μισήσει; αχ θεέ μου κάνε το θαύμα σου να πάνε όλα καλά..
Θ.Γ- Ελένη μου..εφτασε πλεον ή ωρα να μάθεις την αλήθεια..
Ε- ποια αλήθεια μαμά;
Θ.Γ: δεν μπορείς να με λες πλεον μαμά γιατί δεν είμαι εγώ ή μαμά σου αλλά ή αδελφή μου ή Έλενα..
Ε: τι?? Με κοροιδευετε έτσι?? Αποκλείεται σε έχω κοντά μου απο τοτε που γεννήθηκα θυμάμαι παρα πολύ καλά όλες τις στιγμές που ζησαμε όλα αυτά τα χρόνια πως γίνεται να μην είσαι εσύ ή μητέρα μου και να είναι εκείνη?? Ακόμα και έτσι να είναι γιατί δεν ήμουν μαζί της και είμαι με εσένα μου λες??
Μ.Ε- παιδι μου.. θα σου εξηγήσω τωρα αμέσως τι έχει συμβεί. Οταν ήμουν 17 ενα βράδυ έπεσα σε κάτι κακοποιούς.. με εδειραν, με έκλεψαν και με ανάγκασαν να κάνω κάτι που δεν θέλω.. νομίζω κατάλαβες τι έπειτα με παρατησαν και έφυγαν. Πηγα έτσι όπως ήμουν χτυπημενη στο νοσοκομειο και έμεινα εκεί ενα βράδυ και εκανα εξετάσεις για να σιγουρευτω πως δεν υπήρχε κάποιος κίνδυνος με τα χτυπήματα.. μερικές μέρες μετα άρχισα να έχω ζαλάδες και λυποθυμιες, πήγα στον γιατρό και μου είπαν πως ήμουν έγκυος. Εγώ όμως δεν ήθελα να σε σκοτώσω κάνοντας έκτρωση και σε κράτησα αλλά όταν γεννήθηκες είχα αρκετά μεγαλα οικονομικά προβλήματα και αναγκάστηκα να σε δώσω στην αδελφή μου την γεωργία να σε μεγαλώσει εκείνη όπως πρεπει όμως τηλεφωνουσα κάθε μέρα και ρωτουσα για σένα.. αν δεν με πιστεύεις ρωτά την.
Ε: είναι αλήθεια αυτό;...
Θ.Γ- ναι κοριτσάκι μου.. σε παρακαλώ μην θυμωσεις στην μητέρα σου απλα ήθελε το καλυτερο για σένα και υπέφερε πολύ μακρια σου..
Ε- εντάξει.. απλα θέλω λίγο χρονο να το σκεφτώ όλο αυτό εντάξει; μπορω να πάω να μιλήσω.. στα αδέλφια μου;
Μ.Ε: και το ρωτας κόρη μου; φυσικά και μπορείς. Μετα θα σου γνωρίσω και την μικρή σου αδελφουλα την Νικολέτα, την έφερα στον κοσμο πριν απο ενα μήνα.
Ε- εντάξει πάω.

Τα παιδιά περίμεναν γεμάτα αγωνία να μπει κάποιος στο δωμάτιο και να τους πει τι έγινε μέχρι που μπήκε ή Ελένη..
Δ- Ελένη;..
Ε- αδελφουλα μου! [ την αγκαλιάζει ]
Δ- δεν είσαι θυμωμένη;
Ε- κοιτά θα έπρεπε να είμαι αλλά δεν είμαι. Μου εξήγησαν τι έγινε και αν ήμουν στην θέση της το ίδιο θα έκανα. Δεν έχω λογο να θυμωσω απλα μου ήρθε απότομο αυτό και έχω φρικαρει εντελώς. Εννοώ μαθαίνω ξαφνικα πως ή γυναίκα που τοσα χρόνια αποκαλούσα μαμά είναι θεια μου. Δεν ξέρω πως θα το ξεπεράσω αυτό.
Χ- αδελφουλα εμείς θα σε βοηθήσουμε.
Ε- ευχαριστώ πολύ Χρήστο μου και αδελφουλη μου. Λοιπον πάω να δω την μικρουλα ερχεστε;
Δ- ναι αμε πάμε!

Παει λοιπον και αυτό το παρτ. Χαρηκατε που τελικά όλα πήγαν καλά; θα μάθετε την συνέχεια στο επόμενο. Byee

Forever In Love With Youحيث تعيش القصص. اكتشف الآن