• Παρόν • ( Γιαννης )
Πέρασαν 3 μηνες.. 3 μηνες απο τοτε που εφυγα και μου λειπει τοσο πολυ. Δεν έχουμε χασει επικοινωνία και την επισκέπτομαι οποτε μπορω οπως της υποσχέθηκα.. Ωσπου μια μέρα, τον δευτερο μηνα της απουσίας μου πηρε μια αποφαση που τα κατέστρεψε ολα..• Εναν μήνα πριν.. •
Ειχα παει να επισκεφτώ την Δημητρα χωρις να την ειδοποιήσω γιατι ηθελα να της κανω έκπληξη. Πλεον βρισκόμουν εξω απο το σπίτι της και χτυπούσα την πορτα. Μου άνοιξε και η χαρα της ηταν απερίγραπτη.
Δ: ΓΙΑΝΝΗ!! ειπε μονάχα και επεσε στην αγκαλια μου. Ποσο μου ειχε λείψει αυτη η αγκαλια..
Γ: Ηρθα μικρη μου.. Ποσο μου ελειψες.
Δ: Και εμενα αγαπη μου.. Τόσο πολυ. Γιατι δεν μου ειπες οτι θα ερχόσουν;
Γ: Ηθελα να σου κανω εκπληξη.
Δ: Χαζο μου.. Ελα περνα μεσα. Ειναι και τα παιδια εδω και θα χαρούν να σε δουν!
Μ: Που εισαι ρε μεγαλε;; χρονια και ζαμάνια! Είπε και με αγκάλιασε.
Γ: Τι χρόνια και ζαμάνια ρε; 1,5 μηνα ελειπα.
Μ: Καλα ντε. Είπε και σηκωσε τα χερια του για να δείξει πως παραδίνεται.
Ε: Καλως ήρθες Γιάννη.. Ολα καλα; τι κανεις;
Γ: Καλα Ελένη μου εσύ;
Ε: Μια χαρα και εγω. Ειπε και κοίταξε χαμογελαστά τον Μιχάλη.
Χ: Αδερφε μου! Ποσο χαιρομαι που σε βλεπω. Μας ελειψες ρε χαζε.
Γ: Και εμενα μου λειψατε. Δημητρα η μαμα σου;
Δ: Πήγε για ψωνια.
Μ: Δεν μας ειπες.. Ποσο θα κάτσεις;
Γ: Μαλλον μια εβδομαδα. Μετα πρεπει να ξανα φυγω..
Δ: Τοσο λιγο ρε αγάπη μου; ειπε απογοητευμένη και κοιτούσε το πάτωμα. Αμεσως την πηρα μια μεγαλη αγκαλια και της φίλησα το μάγουλο. Επειτα της ειπα..
Γ: Μακαρι να μπορουσα να κατσω παραπανω μικρη μου.. Αλλα δυστυχώς δεν μπορώ. Της είπα γεμάτος λυπη.
Δ: Ενταξει.. Ειπε και την υπόλοιπη ωρα ηταν σιωπηλή. Κακο αυτο. Για την Δήμητρα μιλαμε τωρα.. Οταν ειναι ετσι σκέφτεται κατι σοβαρο..
Ε: Δημητρα μου εισαι ενταξει; την ρώτησε η Ελένη.
Δ: Εε; ναι μια χαρα μην ανησυχεις. Είπε και της χαμογέλασε ψεύτικα. Οκ πρεπει να της μιλησω.
Γ: Δημητρα.. Παμε μια βολτα; θελω να μιλησουμε.
Δ: Εε ναι παμε. Ειπε και μου χαμογέλασε και εμενα ψεύτικα.. Α ρε Δήμητρα..
Δ: Λοιπον; Για ποιο πράγμα θελεις να μιλησουμε;
Γ: Αγαπη μου εισαι πολυ σιωπηλή.. Χαμογελάς χωρις κανενα ίχνος χαράς πανω σου. Εγω φταιω ετσι; Χιλια συγνωμη ειλικρινά ουτε εμενα μου αρεσει αυτη η κατασταση. Και εμενα μου λείπεις, και εγω νιώθω απαίσια οπως εσύ και..
Δ: Γιάννη.. Με διέκοψε πριν συνεχίσω και επειτα συνεχισε. Ειμαι καλα.. Ηρεμησε. Απλα δεν περιμενα πως θα φύγεις και στεναχωρήθηκα αυτο ειναι ολο.
Γ: Σίγουρα; δεν εχεις κατι αλλο; την ρωτησα καχύποπτος.
Δ: Οχι τιποτα αλλο.. Παμε σπιτι τωρα; τα παιδια μας περιμένουν. Μου ειπε.
Γ: Οκ αλλα το βραδυ θα βγουμε οι δυο μας.
Δ: Ενταξει τιγρη μου.. Τι ωρα;
Γ: 9 Ειναι καλα;
Δ: Μια χαρα.. Να φορέσω κατι καλο;
Γ: Χμμ.. Ναι βαλε. Θα βαλω και εγω.
Δ: Τέλεια! Ειπε χαρούμενη αυτήν την φορα. Αλλα εγω εχω κακο προαίσθημα..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forever In Love With You
RomanceΗ Δήμητρα είναι 18, έχει γαλανά ματια, καστανοξανθα μαλλια και μένει με την μητέρα της και τον μικρότερο αδελφό της τον Χρήστο. Είναι 16 χρονων ψηλός, καστανοξανθος σαν την Δήμητρα και τα μάτια του είναι κάστανα ανοικτά ( τα πήρε απο τον πατερα τους...