Ενα βημα για την αποκαλυψη..

101 7 0
                                    

Part 13
Η Δήμητρα όπως είν.!αι φυσικό δεν κατάφερε να κοιμηθεί, είχε γεμίσει το μυαλό της με σκέψεις.. όλο σκεφτόταν και σκεφτόταν διάφορα.. πως θα αντιδράσει ή μεγάλη της αδελφή όταν μαθει την αλήθεια, πως θα αντιδράσει και ή ίδια όταν την δει απο κοντά, ή ακόμα.. πως θα αντιδράσει όταν μαθει ποια είναι ή πραγματική της μητέρα.. όλα αυτά δεν έβγαιναν απο το μυαλό της και για να ξεχαστεί έβαλε το αγαπημένο της τραγουδι.. ώσπου κάποια στιγμή μπήκε ο Χρήστος..

Χ- γεια αδελφουλα, δεν κοιμάσαι;
Δ- όχι δεν μπορω.. σκέφτομαι παρα πολλά.. εσύ γιατί δεν κοιμάσαι;
Χ- για τον ίδιο λογο που δεν κοιμάσαι και εσύ.. έλα εδώ ( την έβαλε στην αγκαλιά του )
Δ- έχω αγχωθει παρα πολύ.. αν δεν μας δεκτει; αν δεν δεκτει την μητέρα μου; και το χειρότερο αν την μισήσει που την άφησε τοτε; τι θα γίνει;
Χ- ηρεμισε και μην τα σκεφτεσε τώρα αυτά οκ; οτι είναι να γίνει ας γινει.. θα πρεπει να προετοιμαστουμε το ξέρεις έτσι;
Δ- ναι..
Χ- λοιπόν πάω να ξαπλωσω τώρα κοιμησου και εσύ και μην σκέφτεσαι τίποτα οκ; θα έχουμε χρόνο να σκεφτούμε οτι θέλουμε το πρωί μαζί με την μαμα.. όλα θα φτιάξουν θα το δεις!
Δ- οκ πήγαινε κοιμησου και θα κοιμηθώ και εγώ.
Χ- εντάξει καληνύχτα και παλι
Δ- καληνύχτα.

Τα δυο αδέλφια κοιμηθηκαν. Το πρωι σηκώθηκαν και πήγαν να πάρουν πρωινό αλλά ή μητέρα τους είχε ξυπνήσει ειδη και τους περιμενε.

Μ.Ε- καλημέρα παιδιά.
Χ-Δ- καλημέρα
Μ.Ε - ελάτε καθιστε θα σας φτιάξω εγώ πρωινό θέλω να σας μιλήσω.
Δ- οκ τι έγινε;
Μ.Ε- λοιπον πήρα την θεια σας τηλέφωνο, της είπα οτι πλεον ξέρετε την αλήθεια και.. θα ερθει εδώ με την αδελφή σας για να την γνωρισετε και να σας γνωρίσει και εκείνη αλλά δεν θα της πούμε αμέσως την αλήθεια οκ; θα της μιλήσει ή θεια σου μαζί με εμένα όταν ερθει ή κατάλληλη στιγμή..
Δ- εντάξει φτανει που θα την δουμε απο κοντά επιτέλους
Χ- ναι τα αλλά θα γίνουν σιγά σιγά
Δ- λοιπον εμ.. εγώ πάω στο δωμάτιο να τηλεφωνησω στον Γιάννη πρέπει να μαθει τι έγινε.

Πήγε πανω στο δωμάτιο της και τηλεφώνησε στον Γιάννη.
Γ- καλημέρα αγάπη μου.. τι έγινε;
Δ- πρέπει να σου μιλήσω για κάτι.. ανακάλυψα κάτι εχθες και πρέπει να μάθεις..
Γ- οκ έρχομαι απο τον σπίτι να σε πάρω, θα βγούμε και θα μου τα πεις όλα οκ;
Δ- οκ ❤

Ο γιαννης σε 5 λεπτά ηταν στην πόρτα της Δήμητρας. Βγήκε και ξεκίνησαν μαζί για την καφετερεια. Εφτασαν και αρχισε να του λέει τι έχει γίνει...
Δ- λοιπον.. εχτες πήγα στο πατάρι για να βρω κάτι παλιά μου πραγματα και ξαφνικα.. είδα τα χαρτιά της γέννησης της μεγαλης μου αδελφής.. γιαννη έχω κι άλλη αδελφή..
Γ- μιλάς σοβαρά τώρα.. μα πως;
Δ- ή μητέρα μου ηταν 17 και ενα βράδυ έπεσε θύμα κακοποίησης.. εκαναν οτι της έκαναν και όταν κατάλαβε πως ηταν έγκυος το κράτησε δεν ήθελε να το ρίξει γιατί αυτό θα ήταν μεγάλη αμαρτία.. δεν ήθελε να σκοτώσει το μωρακι.. έτσι λοιπόν την κράτησε και όταν γέννησε επειδή τα οικονομικά της ηταν χάλια και δεν μπορούσε να την μεγαλώσει την έδωσε στην θεια μου και μένουν στον Λονδίνο.. δεν ξέρει τίποτα για εμας αλλά σύντομα θα μαθει..
Γ- θα μαθει..; πως;
Δ- θα ερθει ή θεια μου με την αδελφή μου σπίτι μας αφού πλεον ξέρει οτι γνωρίζουμε τα πάντα και θα την γνωρίσουμε. Το ίδιο και εκείνη εμας αλλά όταν έρθει ή κατάλληλη στιγμή ή θεια μου με την μαμά θα της πουν την αλήθεια..
Γ- και πως λες να το πάρει;
Δ- πφφ δεν ξέρω.. πραγματικα δεν ξέρω...

Ωπ τελείωσε και αυτό το παρτ..σύντομα όπως είδατε ο Χρήστος με την Δήμητρα θα γνωρίσουν την νέα τους αδελφή.. ή μητέρα τους μετα από χρόνια θα δει ξανά την κόρη της.. τι θα γίνει όταν μαθει την αλήθεια; θα συγχωρήσει την μητέρα της που την έδωσε και θα τους δεκτει ή θα την μισήσει και θα πει στην θεια της ( που εκείνη θεωρεί μαμά της ) να φύγουν; τα σχόλια δικά σας.

Forever In Love With YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora