İyi okumalar çileklerim...
-Ecrin' den-
Sabah gözlerimi Kayra ve Melisa nın çığlıklarıyla açtım. Sanki çok kötü bir şey olmuş gibi dehşet içinde bir bana bir de birbirlerine bakıyorlardı. Sinirlenmiştim. Bu saate -saatin kaç olduğunu bilmiyorum- beni çığlıklarıyla uyandırmak da ne demek? Ben ve uyku bir araya geldiğinde Enisi bile unuturum. Tabiikide öyle bir şey olmaz ama bir çok şeyi elimle teslim ederim. Ama şimdi beni uyandırmak da ne? Üstelik Melisa nın cırtlak sesiyle ve Kayra nın korku filminden çıkmış olan sesiyle uyanmak.... çok kötü be.
Tek gözümü açtım. Kayra "Olamaz" diye cümleler kuruyordu. Ne olduğunu bilmediğim için sorma gereği duydum ve "Ne oldu?" Dedim. Kayra tek eliyle ağzını kapatırken gözleriyle bir yerleri gösterdi. Bende başımı iki yana sallayarak o tarafa -kayra nın gösterdiği yere- baktım. Baktığım anda bir kırmızılıj görmemle ağzımdan "Hassiktirrr!" Kelimesi çıktı. Yataktan kalktım ve saniyesinde banyoya daldım. Kapıyı arkamdan kilitlemeye gerek duymadım çünkü gireceklerini biliyorum. Gerekirse çilingir çağırırlar. Bunu biliyorum.
Ben öylece beyaz, puanteli pijamamın kırmızılığına bakarken banyoya ikisi aynı anda daldılar. Kayra yine saçmalamaya başladı. "Ecrin, düşündüğüm şey değil dimi?" Dedi. Tövbestafurrulllah. Bir keresinde iki yıl önce felan o regl olmuştu ve bende böyle bir şey olduğunu sanmıştım. Böyle bir soru sormuştum ve de o az kalsın beni dövecekti. Kayra böyle şeylerden hoşlanmazdı.
"Kızım saçmalama! Öyle bir şey yaparmıyım ben!" Dedim sitem ederek. Böyle bir şey yaptığımı düşünmüyor, değil mi?
Öyle bir şey düşündüklerini derin bir nefes verdiklerinden anlamıştım. Tekrar altıma baktım ve "Kızlar ben bugün odadan çıkmayacağım. Oda servisini arayıp kahvaltı getirmesini söylermisiniz?" Dedim. Kayra odaya döndü. Sanırım oda servisini arayacaktı. Melisa yanıma geldi ve "Gel de yardım edeyim. Üstünü değiştir." Dedi. "Tamam." Dedim ve Melisa banyo dolabından bir pijama takımı çıkardı. Bu otelin bembeyaz olan pijama takımıydı. Melisa nın yardımıyla üstümü çıkardım ve gerekli işlemleri yapıp pijamaları giyindim. Elimi yüzümü yıkadım.
Kayra gelmişti. Yanıma doğru geldi ve "Ecrin, yanında durmamızı ister misin?" Dedi. Melisa olumlu anlamda kafasını salladı. Aslında, ilgileri hoşuma gitmişti. Burada durup bana bakmalarını isterdim ama onların tatillerini mahvetmek istemezdim.
Gözlerimi devirdim ve "Kızlar saçmalamayın. Önemli bir şey yok." Dedim. Kayra başını salladı ve "Ben üstümü değiştiriyorum o zaman." Dedi. Hep beraber odadan çıktık ve direk yatağa girdim. Yatağın çarşafını değiştirmiştiler. Canlarım benim bunlar.
Kayra dolaba yöneldi ve bir arayıştan sonra giyeceği kıyafetleri bulup banyoya girdi. Melisa kendi yatağında telefonuyla uğraşıyordu. Burnum kaşınmaya başlamıştı. Sandım hapşuracağım.
"HAPSUKDJAJİS####" evet hapşurdum.
"Çok yaşa." Dedi Melisa. Bende ona sende gör demek yerine "Inşallah." Dedim.
Gülmeye başladık. Kayra çıktı ve Melisa önceden seçmiş olduğu kıyafetlerle banyoya girdi. Kayra makyaj masasına oturdu ve makyajını yapmaya başladı.
Bende tekrar başımı telefonuma daldırdım. Enis in Insaagram hesabına bakıyordum. Takip edenler vardı Enisi ve bunların çoğu yabancı yabancı kızlardı. Fotoğrafını beğenen, yorum yapan ve o fotoğrafı başka hesaplarda dağıldığını ve paylaşıldığını görüyordum. Evet, bunların hepsi yine kızdı.
Sinrilenmiştim. Ve Enisi gördüğüm anda hesabını gizlemesini isteyecektim. Hayır, kesinlikle kıskanmıyorum.
Banyodan Melisa çıktı ve Kayra masadan kalkıp yanıma geldi. "Ecrin, nasılsın?" Dedi. Ah, bu ilgi bana fazla gelmişti. Ama hak ediyorum, değil mi? Nede olsa ben arkadaşlarım lezbiyende olsa yanlarında duran birisiyim. Hayır, kesinlikle bir gönderme yapmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK Aşkım (DÜZENLENİYOR)
Novela Juvenil"Kimsesiz olabiliriz ama kimsenin sahib olamadığı iki kalbe sahibiz." Sevioyorsak siyahı, bırakmayız maviyi. "Seni Seviyorum, ama sen olduğun için değil seninleyken olduğum ben için."