romeo & edward

285 32 6
                                    

*dış bağlantıya müzik ekledim, onunla daha bir müthiş olabilir;D*

Madam Lola, tiyatro salonunda ciddi bir edayla öğrencilerini bekliyordu. Büyük bir risk alınmıştı, bunun farkındaydı. Fakat ne olursa olsun bu riski başarıyla aşacaktı, bunun zorunluluğu üstünde bir kara bulut gibi dursa bile temiz bir gökyüzüne açılacaktı. 

Topuklu ayakkabılarının sesi salonda artık çok yankılanmıyordu. Öğrencilerinin heyecanlı konuşmaları arasında bir su gibi buharlaşmıştı. O da heyecanlıydı ve şimdi bunların tam zamanıydı.

"Evet çocuklar, sizin de bu oyun için ne kadar istekli ve heyecanlı olduğunuzu görebiliyorum. Kısa bir sürenin ardından oyunumuzun başrollerini açıklayacağım. Figüranlar ve yardımcı oyunlar açıklandı ve asıl kişiler bugün açıklanıyor.

Bildiğiniz gibi bu oyun sadece okulda değil, kasaba merkezlerinde de canlandırılacaktır. Bunu il ve ilçe de merak ediyor, ve elbette bende yorumları merak ediyorum.."


Başrol olmak her insansın isteyeceği kişisel isteklerden bir tanesidir. Oyunun kendi etrafında dönmesi, ilgi odağı olunmak ve olaylar olacaksa bile o kişinin bunu gerçekleştirmesi... her insan bunu isterdi. Fakat bu cesarette istiyordu ve bu cesaret herkesin içinde yoktu. Günümüz insanının en kötü durumudur ya bu. Kendine güvensizlik... Çevremde ki insanlar ne der korkusu... Fakat çevresinde ki insanlar için değil de kendisi için yaşamayı bilen ve bunu kendisine kabul ettirmiş kişiler cesaretli ve başrol olurdu.


Madam Lola, siyah çerçeveli gözlüklerini burnunun üstüne getirdi ve asıl konuşmaya girdi.

"Romeo adlı karakterimize can verecek kişi, - beni de şu yaşımda görünüşüyle etkileyen yakışıklı bir beyefendi olan- Zayn Malik canlandıracaktır. Zayn, tatlım yanıma gel."

Zayn, kirli sakalını okşayarak tiyatro öğretmeninin yanına geçti, havalı bir tip gibi görünse de birazcık utangaçtı.

"Senin geçmişte yaptığın oyunculukları da biliyorum, bu senin için hiçbir şey. Romeo'ya yeni bir görünüş kattın, tebrik ederim."

Madam Lola, Zayn'i tebrik ettikten sonra diğer karakteri açıklamak için öğrencilerin susmasını bekledi.

Öğrencilerin arasında Louis ve Harry de bekliyordu fakat birlikte değillerdi. Romeo karakterini Louis canlandırmayacaktı ve şimdi onun minik Hazza'sının ikinci başrol olmaması için Tanrı'ya dua ediyordu. Ömrü boyunca  belki de hiç bu kadar fazla duacı ve yalvarırken bulmamıştı kendisini. Tırnaklarının yanında ki etini koparıyor ve onun miniğini izliyordu. 

"Lütfen, lütfen bu o olmasın. Tanrım.. lütfen." sessizce fısıldadı. 

"Pekala, çocuklar. Homoseksüel bir çift olacağından Juliet'e Juliet adı yakışmaz öyle değil mi? Bende bu kişiyi yani Edward adlı kişiyi canlandıracak kişinin Harry  Edward Styles olabileceğini düşündüm. Kendisinin bu karakteri çok başarılı bir şekilde canlandıracağını düşünüyorum."

Louis'nin Hazza'sı olmuştu. Louis donuk gözlerle Harry'nin Madam Lola'nın yanına gidişini izledi, istekli değildi ve şimdi istemediği bir şey olmuştu. İtiraz da edemezdi ki, bunu yapacak kadar cesareti yoktu onun, fakat o da karışamazdı ki.. ne diyebilirdi ki? 

Belirlenmesi gereken her şey belirlenmişti ve işin uygulaması kalmıştı. 


Harry'nin de hayallerinin bir köşesinde oyunu Louis ile birlikte canlandırmak vardı fakat Zayn olmuştu. Ne yapsa, ne etse bilmiyordu. Tebrik mesajlarını aldıktan sonra salondan ayrılmayı kafasına koymuştu. Louis ise hiçbir şey yapmadan onu bekliyordu. Bir şeyler yapmalıydı, bunun zorunluluğunda hissediyordu. 


Louis, Harry'i yalnız bir vaktinde yakaladı.

"Edward... Edward olmak zorunda mısın?" 

"O kutuya beni koyan sendin Lou. İstemediğimi söylemiştim fakat iş işten geçti, karşı gelemem ki.. Hem bu işten para kazanma gibi bir durumumda var. Bu benim için iyi bir şey.."

Louis Harry'nin söylediklerine aşırı derecede sinirlenmişti ve tepkisini geri çekemedi.

"Tek istediğin para mı yani? Cidden...cidden tek istediğin para mı Harry? Sana istediğin kadar para verirsem çıkar mısın?" 

"Saçmalama, Louis. Fakat, yapamam artık..."

Harry, Louis'nin cümlesini beklemeden salondan dışarıya attı vücudunu. Kafası çok dağılmıştı. Bilekliğine baktı. Yanlış mı doğru mu yapıyordu bilmiyordu fakat sadece yapıyordu. Zaman her şeyi gösterecekti. Her şeyde olduğu gibi.

---------------------


herkese merhaba, umarım iyisinizdir, görüşmeyeli uzun zaman oldu ve hikayeme gelen bildirim sayısı mutluluğumu milyona katlerken bende aynısını size yapmak istedim... sınav bitti, asıl olay başladı ve o başlangıcı bir bölüm yazarak başlatmak istedim.. paslanmadan gelecek bölüm için kollarımı sıvayacağım.. oylarınızı ve her türlü yorumunuzu beklediğimi zaten biliyorsanız ve gerekirse fikir bile beyan edebilirsiniz. düşünceleriniz benim için oldukça önemli.. sizleri seviyorum kendinize iyi bakın x

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

different || larry stylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin