Okulun tatil vermesi, onun getirdiği rahatlık ve sorunlar yüzünden yazmam zor oldu ama yazdım :D Gerçekten kısa oldu bunun için gerçekten üzgünüm. Umarım beğenirsiniz :D İlk kez böyle bir bölüm yazdım.
Yorumlarınızı ve oylarını eksik etmeyin :D Bu çok önemli benim için eehe aslında herkes için önemli :D
_________________________________
Soğuk havanın getirdiği rüzgarı ve rüzgarın kuruluğu kasabayı esir almıştı. Louis, arkadaşlarıyla takıldığı mekanda duruyordu. Aslında burası sokakta bulunan ucuz bir bardı. Her akşam arkadaşlarıyla burada toplanır, muhabbet ederler, gırgır geçerler, içerlerdi ve biraz da kendilerini tatmin ederlerdi.
Sadece o akşam yoktu. Ona da hiçbir şey anlatılmamıştı. Arkadaşlarının biseksüel olduğunu biliyordu. Bu düşünce ona da garip gelmiyordu fakat... hiçbir zaman bir erkekle olabileceğini düşünmemişti.
Elinde sigarasıyla barda bekliyordu. Beklemek zordu, özellikle de soruların cevabını beklemek zordu. Nasıl cevaba nasıl tepki vereceğini düşünmek zordu. Dudağında piercing'i kemirirken dudağını kanatmasıyla düşünceleri birer kuş gibi havalandı ve beynini terketti. Ağzında ki tat... demir tadıydı.
"Siktir." diye mırıldandı. Arada böyle durumlar oluyordu fakat sabahtan beri kaçıncı oluyordu bu?
Sessiz olan mekan bir an cıvıldandı. Arkadaşları gelmişti. Dört kişilik bir arkadaş grubundaydı. Bobby, Robert, Gary ve Louis.
En gizemlisi oydu. İnsanlarla muhabbet etmeyen, ettiği muhabetlerde de sorun çıkaran tipti.
"Millet, şuna bakın. Louis erken gelmiş.." Gary mavi gözleri ışıldarcasına Louis'yi gösterdi. Louis ruh haline göre gelir giderdi fakat yine de arkadaşları arasında bir mevkisi vardı.
Louis kızarmış mavi gözlerini arkadaşlarına gösterdi. Bu bir vampirin dişlerini insana göstermesine benziyordu. Sinirliydi.
"Geçen, gelmediğim gece neler oldu?" diye atıldı.
"Şu eroin çektiğimiz gece mi?" diye fikir yürüttü Bobby.
Robert kahkahalar eşliğinde Bobby'e cevap verdi.
"Eroin çektiğimiz gecede Louis de vardı, aptal."
"A.a.. hatırladım, şu gece..." Bobby'nin gülüşü yüzüne yayılırken Louis daha çok sinirlendi. Çok gevşeklerdi. Birbirlerini becerebilecek kadar gevşek tiplerdi..
"Hayır! Şu geçen Cuma gecesi yaptığınız bokluktan bahsediyorum!
Hanginiz yaptı?" sigarasını eliyle söndürdü.
Gary rahatça koltuğa yayıldı. O yayıldıkça koltuktan tozlar çıkıyordu ve bundan hiçte rahatsız olmuyordu. Gülümsemesi köşeli çenesini kapladı.
"Ben yaptım dostum. Herhangi bir sorun mu-"
Louis'den yediği yumrukla koltuğa gömüldü. Koltuktan çıkan tozlar yüzünden birkaç kere hapşurmak zorunda kaldı. Bobby ve Robert onu Gary'nin üzerinden almaya çalıştılar fakat sinir ve öfkenin verdiği güç onu pes ettirmiyordu.
"Orospu çocuğu!"
Acı sızı dinlemeden yumruklarını Gary'nin yüzüne indiriyordu. Ona ne oluyordu? Niye bir erkek için bunu yapıyordu?
Ayağa kalktı ve Gary'nin dalgalı saçlarından tutup çekiştirdi.
"Gel benimle!"
Louis önden ilerliyor, peşinden ise Gary'i getiriyordu. Barın en arkasında olan odaya girdi. Gary'nin saçlarını daha çok çekiştirip yere attı. Kapıyı kilitledi ve hızla ışığı açtı. Sönük lamba tavanı bile zor aydınlatıyordu fakat en azından birbirlerinin konumlarını görebilecek kadar yeterliydi.
"İndir. Pantolonunu indir." Louis sakin bir şekilde Gary'e emir verdi. Sakindi fakat gözlerinden cehennem ateşi yükseliyordu.
"Louis..-ne?" Gary bunu beklemiyordu, biliyordu neler olacağını.
"Sana. pantolonunu indir. dedim. Gary." Gary hareketsizce Louis'ye bakıyordu. Belki de onu ilk defa bu kadar sinirli görüyordu.
Louis hızla onun yanına gitti ve pantolonunu yarıya kadar indirdi. İç çamaşırını da sıyırdı.
"Beni dinlemezsen canın daha çok acıyacak!"
Louis şuan düşünecek kadar iyi değildi.
"Ona da mı böyle yaptın!? ... Zorla..." Gary anlamaya başlıyordu..
Louis kendi pantolonunu indirdi, iç çamaşırını yarıya kadar indirdi.
"Louis... gerçekten.. öyle olmadı..." Ve olan oldu. Gary içinde bir şeyler hissetti.
Louis hoşlanmıştı. Bir erkekten ilk defa hoşlanmıştı. Beklemiyordu. Garip hissediyordu. Bu duygunun bir tarifi yoktu. Ona karşı borçlu hissediyordu.
"Ona da mı böyle serttin!? ..." Gary'nin boynuna yavaşça fısıldadı.
"Şşşş... sakın bağırayım deme. Sen akıllı bir çocuksun Gary.." Louis'nin eli Gary'nin vücudunda dolaşıyordu. Kaslarında, karnında....
"İnsanlar olur olmadık her şeye burnunu sokar fakat sen... sen bunu sokuyorsun..." Louis elini Gary'nin ereksiyonuna indirdi. Gary... gerçekten etkilenmişti. Fakat Louis bu durumdan gram zevk almıyordu.
Gary'i yüz üstü yatağa attı. Üstünden tek bir saniye bile ayrılmamaya özen gösterecek şekilde çekmeceden kelepçe çıkardı.
"Hhmm...Gary ellerin arkadaşında ayrılmış olacak.. Ne kadar üzücü.."
Louis, Gary'nin ellerini arkasından kelepçeledi ve onu öylece yatakta bıraktı.
Pantolonunu düzeltti. Gary yatakta çırpınıyordu.
"Eğer bir daha böyle bir olayla karşılaşırsam Gary... özellikle de saçları bukle bukle olan, yeşil gözlü bir çocuk olursa... seni öldürmekten beter ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
different || larry stylinson
FanfictionHarry Styles. Annesinin sözünü dinleyen nadir ergenlerden bir tanesi. Louis Tomlinson. 'Kötü çocuk' kavramının daha farklı bir yönü.