bolum 6

29 2 0
                                    

İmtahanlar ayı kimi bilinen iyul ayı geldi.böyük qardasimda imtahan verenler arasında idi.Oda universitete qebul olmaq üçün imtahana hazırlaşırdı, imtahan günü tesadufende olsa ad gunune düşmüşdü yeni 23 iyul..
22i günü gece normal olaraq yata bilmemisdi..Onsuzda kim yata bilirem zarafat deyilee 11il oxu 2-3il hazırlığa mellimler yanına ged ve cemi 3saatda hersey hell olunsun..Heqiqetende cetin birseydi imtahanda olan suallardan çox hemin imtahan heyecanina qalib gelmek lazimdi ona qalib gelennen sora hersey rahatdi.
İmtahana men gedmedim Anam onnan getdi..Ama Sonradan destek olmaq üçün gedmisdim imtahan sonlarına yaxin..
3saat bize 3ay kimi geldi.icerde vaxt suretle gedir belkede ucur..
Ama çöldə vaxt kecmek bilmir hele men texmini imtahanın bitmeyine 40 deq qalmis gedmisdim yenede vaxt keçmirdi..
Ve nehayett bitdii..
Herkes darvazadan çıxmağa başladı ama Qardasim hele goze gorunmurdu..
Bir muddet sonra geldi.Hal ehval soruşduq,çünki esas olan saglamligidi imtahannan kecmesede cani sagolsun)kecseydi lap ela.Eve çatdıq axsama kimi gozledik.
Ve saat 19:00 Space tv "Abituriyent verilişi başladı herkes heyecanla tvye baxirdi men ilk defe idiki hemin verilişi izleyirdim çünki bundan qabaq imtahan veren olmamışdı qohumlardan falan neyse..
Orda cavabları yoxladıq keçid balin keçirdi ama qardasim nedense sevinmirdi icinde bi narahatlıq var idi sorusandada sebebin demirdi.
3gun kecdi cavablar çıxdı 241bal keçid ise 250..
Artıq hersey melum idi.2suali sehv kocurtmusdu cavab kartına ve olan olmuşdu..
Ovaxt deyirdikki niye bele oldu axi niye ama ele en yaxsisi bu imiş çünki eger kecidi kecseydi odenislide oxuyacaqdi ve Maddi durumumuz ise sıxıntılı idi..Normal problemler her ailede var cox gumanki.Ele ailelerde varki bunun uzunden ozlerine qesd edirler??
İntihar etmek nedi??..
Goresen niye insanlar herzaman en sade yolu seçir..
Düzdür olarin ne cekdiyini deye bilmerem ne yaşadıqlarını bir ozleri bilir birde Allah ama intihar ederek kime ne faydası olur dahada arxada senin yolunu gozleyen ailen varsa onlara ezyet vermiş olarsan.Belkede biz ozmuz onları intihar etmeye vadar edirik yeni biz insanlar..
Ama ne olursa olsun herzaman bir umid işığı uzaqdada olsa var sadece onu tapmaq lazimdi.

Qardasim qebul olmadı duzdu amma bundan sonra artiq islemeye başladı 17yasindan işe basladi. Atam oldukden sonra bize ata oldu))sagolsunn
Onunda bir xasiyyeti varki ozunden çox sevdiklerini düşünür.Bu deyesen her 3qardasin ucundede var))

Yeni bu heyatda esas olan herseye yaxsi terefinden baxmaq ve herzaman neyinse,nelerinse yaxsi olacağına inanmaqdır,ümid etmekdir.Ne olursa olsun o ümid sonmemeli...
Herne olursa olsunn...

Heyat Adli Kicik Bir OyunWhere stories live. Discover now