Niye hersey ust uste gelir,niye hersey sanki bir plan qurmus kimi gelir.Ya bu heyat bize çox gozel bir oyun oynuyur yadaki hersey tesadufdu.Tesaduflere heç inanmıram heyatda ne olursa bir sebebi varki olur,bize neyise başa salmaq üçün olur bizdə neyise çatdırmaq üçün olur..
Niye men depressiyaya dusende sanki hersey donur sanki heyat dayanır sanki hecne yolunda getmir.Hava bele sanki heyatnan sovdelesib,kuleyin tesirinden goyde uçuşan kiçik yarpaqlar bele insana neyise demek isteyir..
Güneş belkede evvelki kimi doğur belkede herterefi isidir oz şualariyla ama men bunu niye gorese hiss etmirem...
Deniz ise yene öz işindedi yene dalgalanir yene bezi insanlara komek olur derdlerini bolusmekde bezi insanlara dusuncelerini deyismekde komek edir,bezilerine ise ..sadece kimise xatırladır.Bu herzaman bele idimi??çox maraqlıdır belke zaman ile dusuncelerde deyisir..ama neqeder zaman kecsede sevgini,sevgi hissini esla deyise bilmez hə birdə ilkler var onları unutmaq istemirik bir anliq isteye bilerik ama mumkun deyil..Zamanla sadece olaraq bele yaşamağa oyresirik
Bele zamanlarda sadece olaraq heyatin yaxsi olacağına inanmaq lazimdi birgun nevaxtsa hersey duzelecek birgun nevaxtsa hersey nağıllardakı kimi olacaq.heyatda ele anlar olurki mocuzelere inanarsan herseyin bir anda deyiseceyine inanarsan o mocuze neden olacaq sebebi ne olacagini bele bilmeden hemin mocuzeni gozleyerik ve hemin an heyata sarildigimiz andi.....
Bu barede hele danisacam hele coox meseleler var..
JE LEEST
Heyat Adli Kicik Bir Oyun
RomantiekBir oğlanın normal gorunen həyatı sonradan elebir oyuna cevrilirki geriyə baxıb nə baş verdiyini düşünəcək...