bolum 4

36 6 3
                                    

Aradan gunler yavas yavas keçirdi.Bir terefden atamın derdini azda olsa unutmağa yadaki unutmaqda olmasa en azinnan yumşaltmağa calisirdim.
Aygün artıq meni bilirdi onnan xosum geldiyinide bilirdi ama uşaq.kimi bilirdi sadece balaca bir usagin xoşuna gelen bir qızam deyib yeqinki ,en azinnan sonrakı zamanlar bunu sübut edirdi.Bi gün yene eyni ssenari davam edirdi o derse gedir mende onu izlemekde davam edirdim.Sinfe girdi ve sinifde elebir yerde idiki bir penceresi mektebin diger kolidorundan gorunurdu hemin yerde gozluyurdumki birden sinifde olanda onu gorerem.Ama dusunduyumdende artığı oldu yeni yatsam heç ağlıma bele gelmezdi))
O pencereye yaxınlaşdı mene baxdı ve elleriyle bir opus yolladı...
Dondumm....
5deq keçib ama men helede orda sakit vezyetde qalmisam qizda artıq derse baslamisdi. Bu ne idi??ne mena verirdi??bu suallar beynimin icinde sanki labirinte dusmus biri kimi ele hey dolaşırdı ama netice yox idi.
Qızın dostuna yaxınlaşdım biteher sorusdum ve netice hecbisey sadece menim orda ezyetime gore bir mükafat kimi bisey idi sadece ureyinnen gelmisdi))Ama her halda.bir gunlukde olsa sevinc hissi yasatmisdi ))

Yeni il günü geldi.Mektebde bütün sinifler.kimi onların sinifide senlik kecirdirdi.Gözüm ancaq Aygünü axtarırdı hardadi??niye gelmiyib??
Goresen nese olub??ele bulari fikirlesirdimki mektebin qapisinin ağzında bir.parıltı göründü heqiqetende gozelliyi ile her.teref nura qerq olmuşdu sanki.O anki başqa usaqca dusunceleri demesem yaxsidi))(melekdir deniz gozludu falan)

-Salam Aygün
-Salam))
-Bayramin mubarek olsun herzaman xosbext ol kimi sevsende xosbext ol
-çox sagol senle bahem
Vee dialoq bitdi
Amma bunu goren dostu Gülnar az sonra mene yaxınlaşdı veee
-onnan uzaq dur
-niye??ne etdimki?
-uzaq dur başqa hecne sorusma..
Ve bir balaca uşağın ilk sevgiside ordaca söndü...
İndi mene hersey gulmeli gorunur ama ovaxt uydaa neler dusunmurdum))))
Bu arada zamanı tez tez kecirem cunki arada oqederde maraqli bisey olmamışdı.Ne olacaqdiki adı bir mektebli oğlan gundelik dersler ev yeniden ders ev bele bele aprelin 1i gelib çatdı..Atamın ölümünün ildonumu..
Mezarina ziyarete gedecekdik.Hemin hisleri birdaha yasiyacaqdimm.Buna doze bileceydimmi onuda bilmirem.
Ama yenede basim dik anamın yanında olmalı ona destek olmalıydım neceki böyük qardaşlarım mende ele..
Hemin gun 6ci gune dusmusdu ve ders.yox.idi,Normalda mektebli uşaqlar 6- bazar gunlerin sevir amma men hemin günü heç sevmirdim..
Seher açıldı..Gunes etrafa öz istiliyini sepmeye baslamisdi,çox sakit bir hava idi.

Heyat Adli Kicik Bir OyunWhere stories live. Discover now